Turkish Tea Time 2011

en dit is het animatieteam het meisje vooraan is nederlandse

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/270756_246723462010902_100000197499073_1186657_1588932_n.jpg

Oh wat leuk al die foto’s!!!
Ik ben ook zooooooo aan vakantie en rust toe.
:zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02:

En dat nederlandse meisje doet de kidsclub?

kan ik me wel voorstellen MK. alles tegelijk bij jullie

@roanna
Duidelijk de koelkast, de smeerkaas kan dus mee :smiley:

@viva
Een euro voor een handdoek, dat valt best mee.

Net m’n laatste taak als klassemoeder afgerond.
We hebben een vlaggetjesslinger voor juf gemaakt voor deze laatste week. Een stapel gekleurd A4’tjes met daarop een vlaggetje geprint en ieder kind mocht zijn eigen vlaggetje knutselen, kleuren, plakken enz. Hij is heel mooi geworden. Ingepakt in een doos en die mogen ze morgen aan juf geven.

G. heeft volgend jaar dezelfde juf.

@Beps: Je hoeft ook helemaal niet naar Alanya, want het ligt erbuiten en het heeft zelf een behoorlijk winkel centrum. Vergelijk het een beetje als Turgutreis, maar dan wat groter en moderner, omdat het een vrij nieuwe gebied is tussen de oude meuk gebouwd, zeg maar.

@Viva: Ik heb ook nog foto’s van dit jaar, maar staan op de grote klepdoos en ik zit meestal op mijn oude grote doos. By the way… wel een verschil met vorig jaar als we zo met z’n allen aan de eettafel zitten. lol2

@MK: Oh, wat leuk allemaal en wat leuk ook dat hij dan dezelfde juf krijgt.

Zo, heb tussen de bedrijven door al even gegeten en het zonnnetje blijft maar schijnen hier. Echt waar. Iedere keer zag je wel een dreiging, maar is mooi naar het westen gewaaid. lol2

Oh, bedenk me net… kunnen we ook met Jill een keer op stap daar. Oh, ik zie het best wel zitten. :cheer:

Maar nu even terug naar de realiteit… natuurlijk gaan jullie eerst nu allemaal nog op vakantie. Het is jullie allen gegund!!! Of met een T?

We gaan t bekijken volgend jaar Roanneke… Wie weet… grote meeting weer daar…:slight_smile:

hahahaha Idd Roanna het centrum van Oba is goed te doen, heel gezellig en iedere avond dan de “braderie”, collega gaat 11 oktober nog voor een weekje voor de 3e keer ja ja hij die niets meer van turkije moest weten na een rot ervaring in turunc en in istanbul.Ook hij is verknocht aan grand uysal, het voelt als thuiskomen. Geen overdreven luxe, maar goed, schoon en heel maar dan ook heel vriendelijk.
Mk. in het hotel loopt de manager Mehmet, hij verzorgt ook dagjes uit, 20 euro pp voor een dag naar de dimcay incl. eten, je vertrekt dan rond half 11 en bent rond half 6 terug.
Hij laat je dan de mooiste plekjes zien, en je hebt alle tijd. Als je ergens langer wilt blijven is dat voor hem geen probleem. Ja dat nederlandse meisje verzorgt de kidsclub iedere avond behalve op zondag dan is er geen kidsclub omdat het animatieteam dan vrij is.
Sunniewebbie heeft hem op 11 oktober voor 339 pp voor 8 dagen, en dat is geen geld althans vind ik van niet.

:dag:

Ik weer lekker thuis… Boeken aan het zoeken op internet…

Beps: bedankt voor je link! :smiley:

Mk,helemaal op de hoogte waar je terecht gaat komen,zo te lezen gaat het helemaal goed komen :wink:

Alanya ook niet mijn ding,ben er 2 keer geweest maar vind een kleiner plaatsje prettiger.

Nou ik kan me het wel voorstellen dat Oba een dorp op zich geworden is. Dim Cay om de hoek daar natuurlijk…

Ja We gaan weer eens zoeken voor volgend jaar haha

Voor volgend jaar al! Wij gaan denk ik in maart naar de Dominicaanse Republiek… :slight_smile:

Beetje krom erop gezet: Als we gaan boeken volgend jaar, dan gaan we eens rustig zoeken haha

@Mexx: Nog wat gehad aan Barfplaats?? Ze hadden het over een bepaald schermtype ed…
En kunnen shoppen??? Daar nog wat gevonden??

Nee niet geshopped, het dichtste bij was Arena… En ze hebben het over E-inkt scherm inderdaad, dat wil ik ook zoiezo! :slight_smile: Ga morgenochtend even naar de MM en anders bestel ik het online!

Viva: die donkere jongen van de animatie… Weet jij hoe hij heet?

Mexx op M*rktplaats heb je een aanbieding die is 1 maand geldig voor 99 euro een e-reader.
Als je wilt downloaden ga naar btjunkie.org, maar dan moet je wel eerst even utorrent.com op je pc zetten daar staan alle boeken die je maar kunt bedenken, je kunt zelfs zoeken op alleen maar boeken, dus niet muziek en films erdoorheen zeg maar.

Viev: thanks! Ik heb ook al een site waar ik in 1 keer alle boeken van Stephen King, Saskia Noort (en ga zo maar door) zo binnen kan halen!

Heb inmiddels 400 boeken :smiley: