Turkish Tea Time 2011

:belgium:Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:

Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Linda,heel veel plezier in de belgische aardennen,hoop dat het weer beter wordt …

Dank jullie allemaal, even twee weken weg, na de vakantie ga ik proberen vaker langs te komen, laatste tijd niet gelukt was erg druk

@trl: we gaan naar de kust dit keer

Diegene die op vakantie gaan tijdens mijn vakantie wens ik een fijne vakantie

@beps
Dank je wel, ik heb hem opgeslagen.
Ik wilde net vragen wat voor saus dat is, maar je doet het er niet in, dus snel opgelost :smiley:
Ik zit nu op 13 kilo, nog 9 dagen tot de vakantie.

@raak
Straks als je weer thuis bent, moet je eerst bijkomen van al dat feesten :wink:
Wat grappig dat jullie worden herkend.

@bloem
Jij maakt het met minder eireren, even uitproberen dus.

@roanna
Leuke verjaardag en lekker gegeten.

@viva
Leuk feest gehad en hoe was het surinaamse eten?

@linda
Lekker op vakantie vandaag, ik hoop dat het weer ook een beetje mee gaat werken. Dat is wel zo prettig met de tent. Veel plezier!

Neehee… want wij vliegen al om 6 uur hahahaha… Dus wij gaan al op zaterdagavond/nacht weg …

Dus… over 8 wkn zijn we er al bijna …jaja… al dik 2 uur onderweg

lekker geslapen en Rubbie vandaag aan het werk. We wisselen elkaar goed af(PFFFF)

@Raak: Klinkt goed! Lekker genieten, saampjes en met de kids… Veel succes op de Salsaavond…

@Linda: Veel plezier op vakantie

Ehhh Oh ja Gehaktbrood…
Ik doe er ongeveer 4-5 op een kilo(2 per pond) Omdat er geen broodkruim ingaat bind het ei(wit) de cake/het brood. Maar lekker ist dat wel

Goedemorgen meiden eindelijk weer een beetje zon wordt er zo sjago van he al die regen. Nou het eten was weer heerlijk wat een werk Zeg ik zou dr niet aan moeten denken om dat allemaal te moeten klaarmaken. Vandaag hoef ik ook al niet te koken ze komen nog het een en ander brengen dus heb weer een makkie. Raak klinkt zeg geniet er nog maar van straks zit je weer in de regen.
Beps hoe gaat het bij jou met de kilo`s ben je ze al weer kwijt?
Linda een fijne vakantie ik duim voor beter weer.
Bloem weer druk aan het koken geweest klinkt goed.
Mk een heel mooi resultaat hoor nu op opbouwen hoor tot de vakantie.
Roanna ook al lekker gegeten
En mexx in de opruiming nou daar ben je lekker mee.
Iedereen een fijne dag hopelijk met een beetje zon hier schijnt hij al :slight_smile:

Viva: Het gaat ‘langzaam’ maar goed. Ben nu weer 111. Dus op naar mn plateau hahaha… Zie een soort van op tegen die 110… maar… ben nog ‘maar’ 5 kilo zwaarder dan Rubbie. We scheelden altijd 10 kg. Altijd… En nu nog maar 4-5 kilo hahahaha… ben aan mn inhaalslag begonnen(hij heeft moeite het weer op te pakken. Doet nu 1 shake als ontbijt, wat KHarm brood, en dan mijn avondeten) we gaan het wel zien…

Goedemorgen.

Tja…als iedereen al zo’n beetje geweest is, moet ik me eigen ook even laten zien he!!! lol2

Hier ook een heerlijk zonnetje, voor zolang het duurt.

@ MK: Zo, dat is zeker al een aardig eindje in de goede richting hoor. Nu vasthouden he!!!

@Beps: Natuurlijk kom jij er ook wel. Als ik alleen al zie, wat jullie er voor over hebben en voor doen, moet het gewoon lukken. Maarre… gaan jullie over 8 weken al weg? Waarheen? lol2 lol2

@Bloem: Jij ook al weg? Heen?

@Viva: Ja, dat is meestal met dat Surinaams en Indisch eten. Ze koken altijd veel te veel. Geeft niks… breng je rantang maar daar en laat 'm goed vullen. Zijn jullie ook weer klaar voor vandaag.

@Raak: Oh, meid toch. Jullie zijn vast al BNers daar. Denk je wel om je knie bij het salsa dansen. Niet te wild he!!! Hihihi. Heel veel plezier en ik zie het allemaal voor me. Geniet!!! Zou zo het vliegtuig willen pakken… Zucht, zucht, zucht!!! Ik droom wel verder in de regen straks. lol2

@Linda: Mocht je er nog zijn…nogmaals :dag: :vak01:

Zo ladies… ik ga even wat doen hier thuis, want daar was afgelopen dagen even weer niks van gekomen. Tot latersssssssss :dag:

@roanna
Ik gebruik de zeep die in hotels zijn alleen om mijn handen te wassen.
Voor de douche heb ik altijd deze, alleen de geur al doet me aan vakantie denken.

http://www.yves-rocher.nl/images/catalog/products/detail_product1/69118.jpg

@roanna
Hoe gaat het met de voet van kokkie?

Mexx: Hier zijn ze ook over ereaders bezig: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,89116.0.html
Misschien gewoon even meelezen :wink:

mogguh

ik zo richting de sportschool en proberen geen dutje daarna te doen!

@ raak bekende Bonairer… BB! geniet er van
@ linda fijne vakantie aan de kust!
@ MK mmhhhh klinkt erg tropisch! lekker hoor. daar krijg je meteen zin in vakantie van
@ viev lekker gegeten? kan je nog het een en ander nemen of let je dan niet op je dieet?
@ roanna hoe is het met de kattenbak?

hiero ook geen afname, schommel echt gigantisch. kan zomaar in 1 dag 1.5 kilo aankomen en dan sluipt het er weer stiekem af. baal daar wel een beetje van, want het was zo’n mooi bij-effect en net een beetje die extra stimulans. houd me erg strikt aan mn dieet dus daar kan het niet aan liggen, hooguit dat mn lichaam nu gewend is aan dit eetpatroon.
anyways, op naar de sportschool…

@MK: Oh ja… die is ook heerlijk. Heb ik weleens voor thuis gebruikt. Ik had voor de vakantie ook heel wat spulletjes bij Yves besteld. Die after-sun van hun is ook zo goed. Ik ben trouwens al jaren fan van YR.

Het gaat al weer beter met zijn voet. Nu denkt hij te weten hoe het komt. Hij sport nog iedere dag een half uurtje op zolder met van die gewichten en denkt, dat hij toch van de week een keer te zwaar met zijn voeten/benen getild had. Hij heeft gister voor het naar bed gaan nog even een Naprox** ingenomen en niet meer te zwaar gesport vanmorgen, dus zal het wel over gaan. Toch!!!

PS…Alleen van die verpakking wordt ik al vrolijk. :cheer:Hmmm…Tahiti!

@Bloem: Nu je erover begint. Gisteren gewoon overdag ( s,morgens) toen we nog thuis waren… de damp kwam er nog af, maar de vogel (kat) was al gevlogen. Gewoon bovenop op de toch wel scherpe steentjes direct naast het boedahbeeld. En daarnet weer aan een andere kant, omdat we het een en ander alweer bespoten hadden. Ik haal nog even wat Beps zei en anders geef ik het op en gaan er grindtegels in. Hier heb ik geen zin meer in.

Sportse :cheer:

Lunch-time! :dag:

@beps: recept opgeschreven. Lijkt me erg lekker!!!
@MK: al op min 13 kilo en heeft nog 9 kilo.
@bloem: beetje aan het schommelen… maar je hebt nog 8 WEKEN!!! hahaha :wink:
@viva: hoe gaat het met jouw? Nog druk met het lijnen of op gewicht?
@roanna: wordt al vrolijk van een verpakking!! Nou ik ook zeker met het weer wat we hebben. Hier is dan de vakantie al een poosje bezig, maar ik vind het zo zielig voor de kleine kinderen. Kunnen nu niet lekker buitenspelen…
@ik: hahha vrijdag mijn weeg moment gehad ondanks mijn tussenweek. Tussenweek is bedoeld om de warme maaltijd toe te voegen. Was wel erg lekker hoor. Maar ondanks toch nog 1 kilo afgevallen. Dus mijn totaal staat op min 7 kilo in de 4 weken. Vaders min 1,8 kilo en staat nu op min 14 kilo! Ik ben erg trots op hem!!! Ik nog 7 weken tot aan mijn vakantie! Dus we gaan nog even door hahaha.
Iedereen een fijne zondag!

@jac
Geen 9 kilo, maar 9 dagen :smiley:

Toch weer een kilo kwijt, iedere kilo is er 1!

@viva/roanna
Nog een vraagje, is er een koelkastje in het appartement?

o ja ik lees het wat stom!!! hahaha iets te snel getypd en niet nagelezen…
Herstel: MK heeft nog 9 dagen voor de vakantie!!! :wink:

hallo, heb al zoveel mooie updates gelezen vandaag, sluit me er voor het gemak maar een keertje bij aan.
Ga aan het ontbijt beginnen, heb daar een makkie mee, 4 kommetjes melk en cornflakes er in en klaar is oma hahaha
Fijne dag, ben blij dat ook bij jullie het :zon02: schijnt nuv:kus: