Mogge vanuit een zonovergoten tuin, lig nu alleen aan het zwembad, alles is echt nog in heeeel diepe rust, zal zo wel anders worden hihi
Roanna : kokkie wel ff uitkijken hoor. Fijne avond en eet smakelijk
Viva : jij ook fijne avond en smakelijk eten, dat wordt alvast voorproeven dan he
MK : jullie voor M al gefeest en gewoon na de vakantie nog een keertje op dr echte verjaardag
Jill : naar Maastricht maar eigenlijk geen zin
Mexx : zit er hard aan te denken een ereader te kopen maar weet niet welke, ik kan je ook niet helpen, wil een boek voelen haha
Beps : aan het werk en zelfs heeeel druk
Bloem : heeft het hele weekend zo te lezen al volgepland staan
Jac : nog steeds te druk om veel te reageren
Trl : krijgt dr babyhuidje weer terug ![]()
Wij vandaag lekker met de boot weg en morgen naar een groot salsa feest, dus zal me wel weer amuseren denk ik zo. Gisteren naar de ezelopvang geweest, was echt heel erg leuk en daarna door naar het strand enne toen zeiden de kids (die zitten altijd in de achterbak van de pick up) he kijk nou eens : ik zie een bloedmaan lol2lol2lol2lol2 spooooooky
@raak: geniet ervan!!! Ben beneiuwd naar het salsafeest!!! Leuk!
@mexx: ik bedoelde bebook! hahaha
Koli: thanks! ![]()
Raak: Hoe is het weer daar nu?
Jac : zal het je laten weten !!!
Mexx : zoals altijd 360 dagen per jaar : :zon02: rond de 32 graden en de zee rond de 28 graden
hier kun je dus alles gewoon plannen : poolparty, salsafeest, barbecue, we hebben hier dus ook een buitenkeuken die meer gebruikt wordt dan de binnenkeuken, met berbecue, koelkast, vaatwasser en alles er op en er aan, heeeerlijk
Raak: aaaaaah heerlijk zeg!!
lekker genieten hoor raak.
360 dg per jaar zon is een beetje te overdreven voor mij, vind een beetje koeler en stormachtig op zn tijd ook wel lekker, maar het ziet er naaruit dat we de rest van juli regen krijgen… dat vind ik dan ook weer een beetje overdreven.
net alweer 2 uur een dutje gedaan. ik geef er maar gewoon aan toe, want mn lichaam schreeuwt soms om rust en dan doe ik alleen maar domme dingen, dus kan beter even rusten, ja toch. nu weer verder met de dag.
ff kijken of de wortelrosti’s voor vanavond willen lukken en lekker smaken…
Ik thuis, net gegeten, en nu ff nietsen. Vannacht erg slecht geslapen: De buur(kids) hadden een feestje…tot 2 uur in de nacht en de muziek luid…:retard:
@Mexx: Lees net dat ‘jij in de uitverkoop’ bent(merknaam Mexx in de verkoop hihi)
hahhaa
hier al ff aan t koken, maar moet nog avond eten maken. haha. gehakt was in de aanbieding. dus een kilo gehaktbrood gemaakt, pond thai meatballs en italiaanse meatballs gemaakt en de yoghurt zie ik over 24h weer terug… nu nog iets om vanavond te eten ![]()
@bloem
En het is inmiddels al 19.00 uur.
owh ja, das nix nieuws. eet vaak niet zo vroeg he,
maar de wortel rosti’s waren een succes. die blijven in het repetoire. ook de thai spicy meatballs zijn er geslaagd… mmhh
strax lekker crime night… awhh blisssss
Hier ook al gehaktbrood in de vriezer. Morgen lekker met gewokte bloemkool. Vanavond hadden we runderreepjes met gemengde groenten
Bedenk me ineens dat ik over 8 wkn op vakantie ga!!!
Owh echt!!! Wat leuk!! Haha ![]()
@beps
Hoe maak je dat gehaktbrood? Heb zelf ook al even gekeken, maar dan zit er steeds iets in met veel koolhydraten. Of met ingredienten die ik helemaal niet ken.
Ik heb het via Weegclub.nl, forums, KHbeperkt…
Ff zoeken voor je lol2:
*Gehaktbrood *
*Ingredienten: *
*1 kilo gehakt *
*6 a 7 eieren *
*1 thl. kerrypoeder (massala) *
*1 thl. paprikapoeder *
*1 thl. gemalen peperkorrels *
*1 thl. piri piri (of chilipoeder) *
*snuf zout *
*2 eetlepel gedroogde groene kruiden (bieslook of peterselie) *
*1 gesnipperde ui *
*2 a 3 teentjes knoflook *
*evt. wat champignons of andere groenten die er nog liggen zoals courgette of paprika *
*flinke scheut worcestershirer saus *
Ga als volgt te werk*:** *
*Meng alles door elkaar in een grote kom. *
*Het mengsel blijft vrij nat! *
*Vet een cakeblik in en doe het mengsel hierin. *
*Verwarm de oven voor op 200 C graden en zet het gehaktbrood zo’n dikke 50 minuten in de oven. *
De meeste mensen vinden hem koud het lekkerst!
Ikzelf maak m niet te pittig. Dus minder pirri/cayenne en geen wossdingessaus lol2!!!
Hoe gaat het bij jou?? Al een btje op je gewicht gekomen??
Volgende pauze naar buiten met de doggies en naar bed. Tot morgen all…
Morgen pas toch
:wub:
@Linda: Al zien we je niet zo vaak meer hier op de thee… maar morgen is het zover. Dan gaan jullie op jullie welverdiende vakantie. Hopenlijk tref je daar wat beter weer dan hier, maar vrees het ergste. Hoe dan ook… jullie zullen je vast wel vermaken. Hele fijne vakantie gewenst en ook een goede reis. Lekker genieten. :vak01:
@Allen: Ik heb een gezellige verjaardag gehad en heerlijk gegeten ( voor mij doen) en nu lekker naar bed.
Weltrusten all en tot morgen weer. :dag: :slapen:
6 a 7 eieren voor 1 gehaktbrood…?? das nogal wat… hier gaat er hooguit 2 in
maar goed, volgens mij kun je weinig fout doen aan een gehaktbrood.
@ linda, fijne vakantie
@ roanna lekker gegeten? kan haast niet anders
bedje toe…
mogge, ben ikke de 1e deze zondagmorgen maar hier is het nog zaterdagavond, zijn heerlijk uit wezen eten met z’n 2tjes en de kids en zoon en A&J zijn naar en prive party/bbc geweest. Nu thuis, morgen dus een salsa feest zal me weer een bende worden.Als we willen lopen we hier echt van feest naar feest hahaha
Fijne zondag iedereen en ja, ook hier weten wij dus dat het in Nl voorlopig k.tweer blijft. oh ja is te grappig we worden overal herkend want op BVN is ik v ertrek deze week uitgezonden hihi