hey meiden, ja even gewoon online, gaat ff wat sneller, heb geen iphone hoor maar een ace, en moet er nog mee om leren gaan, ben ook af en toe de weg kwijt in en op dat ding, ook ff wennen dat er geen toetsen op zitten maar dat je moet vingeren over een glasplaatje hahahahaha…Vandaag heel druk geweest hoor, eerst gewerkt, toen boodschappen gedaan, vervolgens aan de sop en de stijk ook nog ramen gezeemd want in de regio haaglanden is het meeste water gevallen gisteren, echt het was niet normaal leek wel november, het gevolg was dat je niet meer naar buiten kon kijken.
Mexx ebook geen idee, zag ze er in turkije wel mee op het strand liggen, dus kunnen ze het wel lezen, maar zag ze ook met een iphone op het strand, nou dan moet je wel heel goede ogen hebben want ik kan het dus echt niet zien. Hetzelfde met een DS ik heb er een, leuk hoor maar op het strand of in de tuin als de zon schijnt heb je er een f*ck aan, althans ik niet, zie gewoon een zwart scherm niet meer en niet minder.
Jill druk met pakken voor Mahmutlar, ikke is jaloers.
Roanna ruikplantjes voor in de kattenbak, o nee dat was het niet meer, kokkie niet welwillend wat betreft spanje, het is echt geen geld. jammer hoor. Maar ja misschien in september ook richting kusa, of …kos???
Beps gaat het weer met je vinger??? Enne die telefoon dat komt allemaal wel hoor, heb wel div. apps gedownload, ook die van WW maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Bloem mooi balen dat ze iets van je willen waar je niet echt achter staat, nou ja alles voor het goede doel zou ik dan maar denken nietwaar.
Tlr, korstje van de wond af en een mooi roze velletje, gelukkig maar dan het zo goed heelt. Ik heb ooit mijn hand verbrand aan een braadworst die open knalde op het moment dat ik hem omdraaide, ik heb gewoon een sterretje op mijn hand daarvan maar dat was ook iets verder verbrand dan een blaar, dat was gewoon een open wond tot op het vlees toe, en een pijn!!!
Mexx lekker geboekt, heerlijk meis eindelijk weer je askim zien, enne laat hem maar lekker zeuren, heeft hij wat om naar uit te kijken net als jij, en lekker boeiend waar je zit, als je er maar zin toch?
Zo ik ff verder zit nog in de tuin, hubs is aan het vegen om alle bladeren weer weg te krijgen, ik heb vandaag alles gesopt buiten incl. de buitenkant van de schuur, echt niet normaal, wat een zandzooi…bah bah bah…Morgen hebben we feest van de buren, gaan we op zijn surinaams eten, ik ben benieuwd.