Turkish Tea Time 2011

hey meiden, ja even gewoon online, gaat ff wat sneller, heb geen iphone hoor maar een ace, en moet er nog mee om leren gaan, ben ook af en toe de weg kwijt in en op dat ding, ook ff wennen dat er geen toetsen op zitten maar dat je moet vingeren over een glasplaatje hahahahaha…Vandaag heel druk geweest hoor, eerst gewerkt, toen boodschappen gedaan, vervolgens aan de sop en de stijk ook nog ramen gezeemd want in de regio haaglanden is het meeste water gevallen gisteren, echt het was niet normaal leek wel november, het gevolg was dat je niet meer naar buiten kon kijken.
Mexx ebook geen idee, zag ze er in turkije wel mee op het strand liggen, dus kunnen ze het wel lezen, maar zag ze ook met een iphone op het strand, nou dan moet je wel heel goede ogen hebben want ik kan het dus echt niet zien. Hetzelfde met een DS ik heb er een, leuk hoor maar op het strand of in de tuin als de zon schijnt heb je er een f*ck aan, althans ik niet, zie gewoon een zwart scherm niet meer en niet minder.

Jill druk met pakken voor Mahmutlar, ikke is jaloers.

Roanna ruikplantjes voor in de kattenbak, o nee dat was het niet meer, kokkie niet welwillend wat betreft spanje, het is echt geen geld. jammer hoor. Maar ja misschien in september ook richting kusa, of …kos???

Beps gaat het weer met je vinger??? Enne die telefoon dat komt allemaal wel hoor, heb wel div. apps gedownload, ook die van WW maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Bloem mooi balen dat ze iets van je willen waar je niet echt achter staat, nou ja alles voor het goede doel zou ik dan maar denken nietwaar.

Tlr, korstje van de wond af en een mooi roze velletje, gelukkig maar dan het zo goed heelt. Ik heb ooit mijn hand verbrand aan een braadworst die open knalde op het moment dat ik hem omdraaide, ik heb gewoon een sterretje op mijn hand daarvan maar dat was ook iets verder verbrand dan een blaar, dat was gewoon een open wond tot op het vlees toe, en een pijn!!!

Mexx lekker geboekt, heerlijk meis eindelijk weer je askim zien, enne laat hem maar lekker zeuren, heeft hij wat om naar uit te kijken net als jij, en lekker boeiend waar je zit, als je er maar zin toch?

Zo ik ff verder zit nog in de tuin, hubs is aan het vegen om alle bladeren weer weg te krijgen, ik heb vandaag alles gesopt buiten incl. de buitenkant van de schuur, echt niet normaal, wat een zandzooi…bah bah bah…Morgen hebben we feest van de buren, gaan we op zijn surinaams eten, ik ben benieuwd.

Ohhh ik heb nu al 25 boeken gedownload… Ik moet gewoon zo’n ding hebben! :slight_smile:

Viva: precies, de zon schijnt overal hetzelfde, het water is even nat, en mijn vriend even lief (meestal dan :tongue: Dus komt helemaal goed! :smiley:

Zo, het voortuintje in wat mij betreft wel klaar. Nu zien voor hoelang.

@Jill: Neehee…lol2 niet bij de WC, maar op het WC. Op het winkel centrum bij ons in de buurt. Daar zit zowat alles, dus hoef vaak niet zo ver weg. Vorige week weer een Xenex geopend en ze zijn nog volop aan het renoveren en bijbouwen.

@Mexx: Oh, dat schiet al lekker op. Ik heb op vakantie vaak eens geen tijd om te lezen. lol2

@Viva: Leuk meid. Jij nu ook op de foon. Nou, ik heb hetzelfde als jou hoor. Ik zie ook geen steek op zo’n klein schermpje. Het gaat nog net op mijn kleine klepdoos die ik mee had op vakantie. Hihihi. Ik had trouwens nog hele leuke oorknopjes van die receptioniste gekregen toen we naar huis gingen. Lief he!!

@Raak: Kun je het nog een bietje volhouden meid? :zon02:Nou, vandaag hadden we weer een beetje mee van jou weer, maar verder houd het niet over hier!

@TRL: Ik zag wat foto’s op FB van vandaag. Leuk hoor!

Toen wist ik het ff niet meer. Ben zo nodig weer aan vakantie toe he!!

Tja…wie weet wat het wordt in September. Ik kreeg al van de cardioloog een brief met afspraken voor half September, maar weet nog niet of ik dan kan hoor!!! lol2 Maarja… kan ik altijd verzetten, want vakantie gaat wel voor.

zo ikke ook weer thuis, tussendoor wel ff gauw geweest, ff langs de apotheek geweest en ff dutje gedaan (iets te lang, me verslapen)

ik raad trouwens iedereen aan om ff naar buiten te kijken naar de maan. hij is echt prachtig nu. vandaag volle maan maar nu is ie hier helrood… impressive

@ cyn denk wel dat een e-reader voordeliger is, maar voor mij is lezen ook deels de herinnering en het fysieke boek tussen je vingers. koop altijd op de luchthaven een paar boeken, in de handbagage erbij en lekker lezen.

@ jill veel succes met de voorbereidingen
@ viev, eet smakelijk morgen! ik hoop dat het lekker is, want volgende week weer :wink:

Nou ff snel: morgen weer werken dus zo naar bed.
Lekker HP aan t kijken.

Oant Moan

GOOOOOOODMORNING! :slight_smile: (Yeah, nog maar 8 weken bedenk ik me net!)

Fijne dag allemaal!

:belgium:Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:

Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Goede morgen meiden ik al weer wakker en met een bakkie in de tuin het gaat steeds beter om te typen op dat gladde toetsenbord van de telefoon oefening baart kunst nietwaar. Iedereen een fijne dag. Toedels!!!

Mogge ladies.
Ik inmiddels ook beneden en al mijn droge beschuitjes, kopje thee op en nu lekker ff aan een bakkie. Nee, niet in de tuin… want het druppelt een heel klein beetje hier.

Staat kokkie op en kan haast niet op een voet staan. De hele onderkant en een deel van de rechter zijkant doet 'm pijn en weet niet waarvan. Net even een ontstekingsremmer ingenomen en zien hoe het dan gaat. Pffff… altijd wat hier!!!

@Viva: Zo, jij was vroeg voor jou doen hier. En dat allemaal al via je foontje? Ik wilde je voor vanaaf nog en fijne avond wensen en geniet van het lekkere eten wat ze je gaan voorschotelen.

@Beps: Op het werk denk ik. Werkse even weer. :dag:

@Mexx: Leuk he om nu al af te kunnen tellen!!! :cheer:Dan lijkt het ook niet zolang!

@Raak: Jullie ook weer een fijn en :zon02:nig weekend daar.

De rest denk ik nog op 1 oor, maar ik wens iedereen een fijn weekend.

Wij later op de middag en vanaaf ook een verjaardag hier in de straat en wij gaan Indisch eten.

Tot ergens weer. :dag:

Roanna,misschien is kokkie gestoken door iets ik was van de week ook gestoken en kreeg een dikke enkel en kon er ook bijna niet op staan. Veel plezier vanavond

Viva,ook veel plezier vanavond en lekker surinaams eten jammie…

Mexx,al lekker aan het aftellen.

Gisteren partijtje voor M. gevierd, we zijn weer klaar voor een jaar :wink:
Straks de zwemles van gisteren inhalen, maar eerst de boodschappen nog halen.

@mexx
Toch nog naar Turkije deze zomer, heerlijk hoor.

@viva
Lekker eten vandaag, wij zijn ooit bij een surinaams restaurant geweest. Ik kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren, het is volgens mij al 20 jaar geleden.

@bloem
Balen van je opdracht :kus:

@roanna
Geen drollen meer gevonden, hopelijk hebben ze een ander plekje gevonden.

@raak
Jij zit daar beter dan wij hier, het blijft toch zeuren met dat weer.

@jill
Druk bezig met de voorbereidingen, kan ik ook bijna gaan doen.

@trl
Eerste bruine velletje weer kwijt, ik hoop dat er weer een mooi velletje onder zit.

Goeie morgen iedereen:kus:

Zo nog even het een en ander doen wil nog even naar maastricht gaan shoppen.
Heb nog wat kleine dingen nodig maar heb niet veel zin eigenlijk.

Mocht er iemand van jullie nog boeken hebben staan op je pc, willen jullie me die dan mailen? :smiley:

@TRL: Daar zat ik ook als 1e aan te denken, maar hij zegt van niet en je ziet er bijna ook niets aan, maar na de ontstekingsremmer ingenomen te hebben, is het al een stuk minder. Hij staat nu te douchen. Tssss…

@Mexx: Helaas…ik kan je weer niet helpen.

@MK: Partijtje M? Heb ik wat gemist? Of was dat al voor een poosje terug of moet het nog komen? Ik ben hierover helemaal te kluts kwijt.
Ja, lekker he… ook de spullen bij elkaar gaan pakken voor jullie vakantie. :cheer: Oh ja… neem nog wel even wat douchegel voor jullie zelf mee, want in die cabine hangt alleen shampoo en de zeep hangt bij de wasbak, dus een bietje moeilijk bij te komen zo , als je onder de sproeier staat.

@Jill: Jij ook al? Waar gaan jullie heen dan? lol2 lol2 Oh, bofkont… maar gun het jullie ook van harte hoor.

Wij ook zo even schapjes doen, maar nu eerst… koffie…

@roanna
M. is 16 aug jarig, maar dat is in de schoolvakantie.
Straks :vak01: eerst >>> naar Turkije, genieten van de :zon02: onder de :vak02:.
Als we dan weer thuiskomen, is ze ‘weer’ jarig.

@mexx: ik heb ook een e reader helemaal top!!! Mijn moeder heeft er nu ook 1 en wil ook niet meer anders.
En wij beide kunnen gewoon in de volle zon lezen hoor!! Succes met downloaden!

teveel gelezen dus ik doe iedereen maar even de groetjes!

Koli: welke heb jij als ik vragen mag? Mocht je nog boeken willen, ik heb een mailadres aangemaakt waar heel veel boeken in staan, dus als je de inlogcodes wil, laat het me even weten dan!

mogguh

@ roanna schrikken dan. hopelijk trekt het weg met kokkie’s voet maar toch ff in de gaten houden
@ mk feessie weer gehad. wel lekker dat ze 2x jarig is, waarom niet

ikke ff de hondjes uitlaten bij mn ouders, naar de markt en de BB en dan ff wat koken voor de komende week en dan de opdracht denk ik…

Op t werk, giga druk…
Meld me vanavond wel ergens

@beps: heeft het druk
@mexx: wij hebben Ebook. Boekenhandelaar zei dat dit de beste was. Je hebt verschillende Ebook bij de Dxns klein en groot formaat. Maar je moet doen wat jouw het handigst is om te hebben.