Ja idd. Ga wel keurig netjes doen zoals zij het wel. Ga alleen wel aangeven dat voor 1 opdracht ze iets vraagt wat niet in de opdracht staat. Zucht. Kijk er echt naar uit. Ben ik wel weer t hele weekend zoet mee.
@mexx lekker geboekt en nog weer extra korting. Mooi meegenomen dus!
@beps en het grote gat? Je kunt igg vooruitkijken dat ie op tv komt dus je kunt nog even voorruit
Mogge
Bloem : jasses, alles in je vrije weekend weer opnieuw aanpassen, dat is echt balen
Roanna : nog ff op zoek naar geurplanten hihi
Beps : hebben het prima naar ons zin hoor, houden het vast nog wel een tijdje vol
Mexx : oh heerlijk een reisje geboekt naar Kusa, zal je vriend wel blij mee zijn
Trl : wordt nipt he om te meeting in Kusa
Voor iedereen alvast een fijn begin van het weekend :dag::dag::dag:
Wat wil je (ervan) weten?? Heb je een idee wat je wilt, wat je moet kunnen, hoe groot het scherm moet zijn etc!
Vooral wat is je budget(veel belangrijker, echt slechte zijn er niet…)
@Bloemmie: Grote gat… dat is er nog niet. Zit nog vol van gister. Nu langzaam beginnen alle delen op nieuw te beginnen. Gister me Sjakie voorgesteld een ‘marathon’ te houden. Is iets te gortig: Ongeveer 24 HP met 30 min pauze per film
Ik wil ermee in de zon kunnen lezen, minimaal 6/7 inch en verder geen poespas… Gewoon boeken kunnen lezen… Mijn broer blijft maar op de ipad hameren, maar die is gewoon te duur voor me!
Had er 1 op bol.com gezien voor 130euro… Maar ik ben gewoon niet bekend met die dingen…
Ik had m opgezocht… ach ja… vind het altijd moeilijk kopen van een platte buis
Gewoon eerst eens langs een shop gaan je laten ‘oplichten’ oh nee, voorlichten, en dan thuis zoeken naar de voordeligste haha
Die zijn er ongetwijfeld ook, maar je hebt toch ook zeker wel geurplanten. O.a. deze:
Eenjarigen voor in potten: Ageratum. Lobelia erinus, oostindische kers, vlietig liesje, petunia, gazania, violen, Asarina scandens, afrikaantjes. Dit heb ik natuurlijk opgezocht, maar dacht zelf ook nog aan citroenplantje, lavendelplantje die we nu al hadden.
@Mexx: Helaas… van E-readers geen verstand, want ik lees nooit meer. Nouja… geen hele dikke boeken meer.
Die van Bal punt com ziet er wel leuk en goed uit. Ik zou het gewoon proberen.
Staan er geen reviews bij omtrent het lezen bij zonlicht ern dergelijke? Anders miss ff op vergelijkings sites kijken naar ervaringen van gebruikers.
Pot voor de tuin hebben we al, zo dadelijk ff nog ff naar het WC voor plantjes kijken en ook hebben we een solar buddahbeeld gescoord. Ja, zo staat het erop. lol2 Kijken of we die kunnen plaatsen, zodanig dat ze 'm niet meteen jatten.
Zo ik net online geweest met vriendlief… Die begint nu opeens te zeuren dat 8 weken nog zo lang duurt… Terwijl we eerst moesten wachten tot november… Maar nu het dichterbij komt is hij opeens aan het zeuren… Nou hij zeurt maar een eind heen…
Wij weer terug van een middagje schatkids,indoor speelplezier,gelukkig was het niet al te druk dus niet teveel getetter om de oren hahaha.
Mexx,mijn ene collega zweert bij een e-reader de andere houdt het liever bij boeken,dus denk dat het een heel persoonlijk is en een kwestie van wennen…Ik zou denk voor de goedkopere versie gaan hahaha,maar ja ik heb dan ook liever nog een echt boek in handen…
Mijn broer vind het heerlijk, en als je veel boeken koopt (zoals ik) dan is een e-reader wel voordeliger! De meeste boeken kun je van internet plukken en dan zijn ze dus gratis!