Turkish Tea Time 2011

Ik vind het niet zo boeiend hoor… :wink: Het is goedkoop, en goedkoper kan ik het niet vinden… Alleen maar duurder! Heb ook naar Rina gekeken… maar is een stuk duurder!

@Beps: Heel veel plezier met HP. :cheer:

@Mexx: Nouja… ik heb ook even hier en daar gekeken en voor ietsje meer heb je wel wat beters wat niet op een berg lig, maarja… wat je ook zegt… je gaat en als je maar kan douchen en slapen.

@Bloem: Ja, dat denk ik ook dat de poesjes met dit weer lekker binnen blijven. Geniet van je “vrije” avond.

Ik keek net even op de wizzard bij Suniwob en zag een All.Inn reisje naar Calella in een 4* hotel met het vliegtuig voor €264 of €269 ( ben het ff kwait) met vertrek op 23 Juli. Ik helemaal stuiteren… maarja… moest dat in mijn eentje doen, want hier is het enthousiasme ver te zoeken en krijg dan te horen… ja, maar je wilt in September ook weer. Dan niet!!! Nu!!! $#$$%^%^& :crybaby::disgust::finger:

Beps,maar als je er alleen maar slaapt hoeft het toch niet groot te zijn…:wink:

Roanna,misschien kokkie vanavond even flink kietelen hahah dan draait tie misschien nog om is wel heeeeel goedkoop zeg…

Mexx,als je verliefd bent maakt het niet zo veel uit waar je zit,als je maar bijelkaar kan zijn…

Beps,veel plezier bij hp

Hihihihi… hoe kleiner, hoe knusser.

bleek de film al gezien te hebben en kreeg bericht van mn docent over mn opdracht, weer niet goed, wat een gezeik. ben het zooo met haar oneens. heb nu twee keuzes, het doen precies zoals zij het wil, maar sta daar totaal niet achter, of het doen zoals ik het wil, met meer uitleg (en dus meer werk) en dan nog de kans lopen om weer afgewezen te worden en misschien wel iemand tegen me in het harnas te jagen… grgrgr ben beetje pissig… heb nog nix gedaan, moet eerst ff afkoelen, lijkt me het meest verstandige…

:belgium:Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:

Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 17 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Bloem,balen zeg,wat een gedoe,op je eigen manier lijkt me het beste,maar als je dan al weet dat dat afgewezen wordt is het ook weer zonde van al het werk…Misschien een beetje op je eigen manier en een beetje op de manier hoe zij het wilt?

Bloem: inderdaad wat een gedoe!

Nou ik ga zo boeken! Vluchten doe ik via Sunexpress, appartement via mijn werk, een 3kamerappartement… :smiley: Dus ikke blij!

:belgium:Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:

Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Dankje! We kunnen dus wel even meeten hoor :wink:

Ja zie het,op zaterdag eventueel of zondagochtend hahaha

Zondagochtend zal wel familiebezoek worden… :wink:

Goedemorgen.

Tssssssssssssssss…zit erin, dat ik echt in mijn eentje kom te zitten… in September. lol2 (denk het niet)

Het rijtje ie alweer wat langer geworden. Leuk hoor Mexx. Toch nog een voordelig reisje kunnen scoren. :cheer:

Eindelijk weer droog vandaag en zo als het nu uitziet, wordt het redelijk goed weer vandaag tot zelfs in de avond. Nou, ik ga ervan profiteren. Hoe weet ik nog niet.

Wel erg rustig hier he!!! Nou ladies… een fijne vrijdag verder nog en we horen en zien wel weer van elkaar. :dag:

Roanna: heel voordelig! €206.- totaal :smiley: Voor mij en mijn vriend (komt door de korting)

Woooowww…da’s voordelig. Thuis blijven is duurder, zeg ik dan altijd maar. Leuk hoor en dan ook nog je vriend erbij. :cheer:

Zo, nu even lunchen.

Ik weer thuis, uitgeslapen schapjes gedaan, en nu de rituelen…

@Roanna: Al zicht op wat jij gaat doen in Sept??? Geloof dat Kusa the place to be wordt lol2lol2!!

Film was GIGA… wat hebben ze dat mooi gedaan, mooi het verhaal weergegeven(sommige dingen konden niet zoals in de boeken, maar goed opgelost) echt genoten!!

Wij ook net terug van schapjes doen en misschien straks nog even naar de Actionez voor grote bloembakken kijken voor in het voortuinje.

@Beps: Nou, wie weet wat wij in September gaan doen als Kusa the place to be is. lol2

@Roanna; Hoe is het trouwens met de Kakskes in de voortuin??

@Raak: Hoe heb jij het, lees er vast steeds overheen…

@Bloemmie, net bijgelezen: Das ook een dillema zeg. Wat balen… Doe wat je het beste lijkt, voor jezelf vooral, want doen zoals jij het wilt maar steeds over kost ook giga veel energie(al is het alleen maar als je steeds afgewezen daarin wordt)

@Beps: Nou, tot nu toe nog niks gevonden, maar het wordt weer mooi weer, dus even afwachten of ze weer hier op het “toilet” gaan. lol2

Daarom zo ff kaike voor plantebakken en dan ook even wat geurplanten erbij doen. (is de planning)

Latersssssssss :dag: