Oefff… ben ik heel even weg, heb je al wat. Nou, nu de baas nog even over zien te halen, maar dat lijkt me geen probleem. Leuk hoor!!!
Nouja… ga ik maar ff voor mezelf kaike!!! lol2
Oefff… ben ik heel even weg, heb je al wat. Nou, nu de baas nog even over zien te halen, maar dat lijkt me geen probleem. Leuk hoor!!!
Nouja… ga ik maar ff voor mezelf kaike!!! lol2
Mexx
Mexx,ga duimen voor je dat je wegkan… Bij mij viel golden moon op 1 of andere manier altijd af…Wie weet een volgende keer als ik jouw ervaring weet
Jammer lopen we elkaar net mis in Kusa
Roanna,succes met zoeken dan,heb je al een idee waarheen,waarneer?
Alibabam niet doen,hahaha heb toevallig een meisje ontmoet in mei die daar verbleef,die moest een euro voor haar wc papier betalen en er werd niet schoongemaakt…Verder vertelde ze dat het er erg vies was.
@TRL: Het liefs weer naar Spanje en dan Mallorca of Zuid Spanje. Heb alwel zitten zoeken hoor van de week, maar dat past echt niet in mijn budget. Voor dat geld zit ik bijna all.inn in Turkije. Maargoed, ik heb er geen haast mee en kan altijd tegen die tijd nog voor een last minute kijken.
Roanna wanneer wil je weg??
Mexx heb geen verstand van kusa hoor, dus ik klik maar wat aan.
Viva: geen probleem… Ik ken daar ook verder niks hoor! ![]()
Heb net mijn vriend ook al gesmst… dat ik het idee heb… En hij kan dan waarschijnlijk wel 3 dagen vrij krijgen… en dan elke avond gewoon naar het app. komen ![]()
@Viva: Ik kan de hele maand September, maar heb zelf ook al zitten kijken, maar tot nu toe niet gevonden wat me lijkt. En misschien als de familie nog gaat, dat ik toch ook weer een weekje met hen meega, maar zij twijfelen en wachten altijd zolang… lol2 Dan heb ik geen zekerheid nu, weet je wel. Luxe probleem dus.
Roanna: ik zou nog lekker even wachten en een last-minute pakken!
Als je flexibel bent met vertrek is dat super leuk! Mijn collega heeft net iemand geboekt… die vertrekken morgen!
Golden moon is K*T dus dat zou ik nooit doen. Ben er 3 keer geweest en wordt alleen maar slechter!!!
Kan me geen *** schelen… Het is goedkoop en ik slaap er alleen maar… ![]()
Ok, ik moest ff snel reageren, had de hut vol visite.
Het is er echt niet zo top. Bedden zijn in elkaar geflanst, en het management vind het belangrijker dat ze hetzelf goed hebben, dan hun gasten. De berg op is een CRIME(haha… wij namen een taxi) Af gaat goed. Denk aan je toilletpapier, moet jezelf kopen.
Maar… voor dat geld is het een mooie lokatie…alleen het hotel/app zelf dan…dat dan dus niet(niet onder water daar als je gaat zwemmen, oorontsteking gegarandeerd jaja…)
Ach en weetje… Die berg op… bij mijn vriend thuis is het ook de berg op… Dus ben het wel gewend… ![]()
Ohhh ik ben zo blij en hyper en alles…
En voor 380euro voor 9 dagen… ![]()
zo… ikke de hele dag gewerkt, sportschool geweest en net lekker pannekoek appels op… mmhh strax ff de lunch voor morgen fabriceren en dan lekker op de bank tv kijken (film met orlando bloooooommmm boeit me nix waar ie over gaat, hij is jammie) heb mezelf vandaag ff vrij gegeven van de studie, moet nix, en dat voelt goed
@ roanna kan me voorstellen dat de katten met dit weer ook binnen zitten en jij aan t kijken voor september. lekker hoor, misschien de familie een beetje pushen door een mooi plaatje voor te leggen?
@ mexx leuk! ook op vakantie naar kusadasi. druk daar dan! vind je vriendin het niet erg dan als jouw vriend jou komt opzoeken daar? of ga je niet samen op vakantie?
Mijn vriendin vind het juist heel leuk! Ze begon er in Kenia zelf al over…
En hij slaapt gewoon bij ons in het appartement… Hebben een 2kamerappartement dus dat zit wel goed ![]()
Mexx leuk dat het gelukt is,nu lekker aftellen,390 is dat voor jullie samen of komt dat je vriend nog bij?
Beps,had ik het goed dat golden moon bij de begraafplaats omhoog is langs bul bul op?
Hier net even de vrienden gedag gezegd die vertrekken morgen met de auto naar Perpignan zuid frankrijk,dit jaar gaan ze maar met z’n 5-en het andere stel gaat niet mee ivm de zwangerschap.
380 is voor mij alleen… Dus voor mijn vriend betaal ik wel nog wat… Iets van 100euro ofzo ![]()
@TRL: Ja klopt!
@Mexx: Nou ehhh nee, ik denk dat je dat dan toch iets verkeerd ziet. Het is een kleine huiskamer met 2 bedbanken, en een 2 pers slaapkamer… Ik zou dat dus niet leuk vinden, want ik wilde al geen kamer naast mn ouders vanwege de ‘gehorigheid’ daar…
Even zoeken heb foto’s natuurlijk ;)(dacht ik) maar helaas…
Slaapkamer 3x3, woonkamer ongeveer 3 br en iets van 6 lang(incl je keuken) dus een wc(en badkamer) van 2x2 en een halletje tussen badkamer en slaapkamer(Jemmig kan het nog uittekenen haha)
Nou goed: JE GAAT!!!
Ik zo richting HP: Dus: Doeggie…