Turkish Tea Time 2011

@Viva: :dag: Ik kijk het even aan hoe het zo verloopt en anders ook dat maar eens proberen. Van planten uitgraven hebben we dan geen last, helemaal nu niet meer, nu er siergrind op ligt, maar ze moeten gewoon wegblijven van mijn erf. lol2 Meid… nog even volhouden en dan heb je weer even rust en dan… mag je weer.

Nu even mijn eigen poesje verzorgen. :dag:

:dag:

TRL: Ik was gisteren vrij en dus gewoon lekker niet online :wink:

Verder een pesthumeur… :wink:

Roanna,misschien vinden de katten het nu ook wel te nat buiten en zitten ze gewoon binnen :slight_smile:

Viva,droog houden kan nog niet,want moet nog met die zalf van de ha smeren.

Mexx:kus:

goedemorgen, zal niet zeggen dat het hier :zon02: is :slight_smile:
Iedereen nog in diepe rust voor minstens een uur of 2 dus heb tijd om wat bij te lezen
Viva : jij een stressperiode op het werk, nou meis gelukkig duurt ie maar kort en mag je bijna weer op vakantie
Roanna : geen verrassingen gezien van de katten uit de buurt, hopen dat ze wegblijven nu
Mexx : een vrije dag en nu een pesthumeur:kus:
Trl : jeuk aan de pleisterplaatsen, nu vanaf tip van Beps uitproberen
Bloem : houdt niet echt van het weer wat jullie hebben, moet je hier maar naartoe komen
Beps : serie HP kijken en valt in gat als alles nogeens bekeken is
Ik gisteren Fast5 gezien, denk de 1e 5 minuten en daarna heerlijk in slaap gevallen lol2lol2lol2lol2 maar de kids vonden hem geweldig

Ben me ook rot aan het zoeken om op 10 september 4/5 dagen naar Kusa te gaan… Maar kan gewoon niks vinden in mijn budget… Wil er wel een hotel/appartementje bij hebben voor als mijn vriend wel moet werken!

Zo, tot nu toe alles nog netjes aan de voorkant. Bedankt voor de tips. :chin: Koffiedik nog niet nodig gehad.

@Raak: Oh echt? Je hebt toch maar echt wel de juiste timing uitgekozen hoor om naar daar te vertrekken. Niets van in Juli en Augustus is het hier ook mooie en warm, want dat zie je maar weer. Vorig jaar ook al niet en tot nu toe nu ook kl*teweer. Hoewel we niet mogen klagen over het voorjaar!

@Mexx: Ff helpen met zoeken??? Leuk… by the way tegen die tijd ook die kant op! lol2

PS: Zelfs Schiphol meld al problemen met het weer, dus kun je nagaan.

Mexx,hotel voor jouw alleen of samen met je vriend?

Roanna: graag!

Ik kan weg:

10/09 6 dagen
28/07 8 dagen
08/08 7 dagen

Het liefst een appartement, ga dan met een vriendinnetje, en dan mijn vriend ook in dat appartement :wink:

oke had wel een hotelletje gevonden voor je 2 personen http://www.calsedon.nl/PriceHotel.aspx?HotelID=339

Heb nu ook zelf een week op 10/9 een appartementje in Kusa 367 p.p. :slight_smile:

Mexx,die ik had gevonden 295 pp maar ja wel vertrek op 6 september

Ja maar dan kan ik nog niet… Ik kas pas vanaf de 10e weg…

Oke jammer.

Ik ben eruit! 10 september 1 weekje Golden Moon App. Is voor mijn vriendin 366 en voor mij 470 incl. mijn vriend…

Oeeeeeh ik ben nu al helemaal gestressed! Ga vanmiddag mijn bazin even vrij vragen! :slight_smile:

Vakantie Egeïsche Kust boeken, zonvakantie | Sunweb hier nog een mexx

Die Rosy had ik inderdaad gezien, thanks daarvoor! Maar die kan niet op de datum dat ik kan…

Ik kan echt alleen op de 10e september voor 1 week weg… Lekker flexibel he :wink:

Viva,die had ik ook gevonden :wink:

Mexx,leuk,dat is bij de begraafplaats een stukje omhoog klimmen als ik het goed heb.Ben er afgelopen mei nog langs gereden met de taxi :slight_smile:
Vindt je het niet zonde als je niet weet of je vriend daar ook verblijft dat je wel moet betalen voor hem?

Jammer dat je niet naar Rosy kan die lijkt me wel heerlijk :slight_smile:

Die lijkt mij ook leuk, maar helaas… Dus dan is dit gewoon een goede optie! :slight_smile: