Oke bedankt voor de adviezen tot nu toe. Ik haal het prut dan wel uit de senseopadjes. Oh, wacht…ik heb ook nog gewone koffie staan. Doe ik dat wel ff vochtig maken en hier en daar uitstrooien.
mogge, voor jullie middag, achhhhhh wat rot veel regen:mad:, hier helaas heeeeeel veeeeeeeel :zon02:
MK : wat een prachtresultaat !!! dikke proficiat hoor
Roanna : last van kattedrollen, iemand zoeken die een koffiemachine heeft die maalt
Viva : baalt van het slechte weer en wil weer vertrekken
Jill : binnenkort weer weg
Beps : nog steeds last van dr vinger
Bloem : moe maar voldaan uit de sportschool gekomen
Trl : lidteken begint nu te jeuken, moeilijk maar wel proberen af te blijven
Wendy : kwam ook nog even langs met tips
Jac : nu echt even heel druk om te reageren
Ouders weg, richting mn zus om de hond op te halen(zij 1 hond, wij 1 hond haha) Rubbie nog een tukkie doen(die moet de nacht nog werken) en ik dus op de compie)
Zo komt Sjakie voor HP…
@Bloemmie: Je wordt ook niet vrolijk van dit weer… wel van voorbereiden(zit van alles te zoeken, autohuur, ehhh waarheen, ehhh wanneer wat en waar…;)!!!)
@Bloem: Nou, hier ook dat gevoel hoor. Bah!!! Niks an.
Dat grind is grijsachtig. Het zijn meer van die puntige steentje weet je wel, daarom snap ik niet goed, wat die poezen daar nog zoeken. Maargoed, kokkie heeft nu eerst met de sproeier amonia(schoonmaak) erop gesproeid en even zien of er morgen weer een verrassing ligt. :mad:
@Raak: Wees maar blij dat jullie momenteel daar zitten. Hier wor je nie vrolijk van.
@Beps: Veel plezier hoor. Ik denk dat ik vanaaf ook maar eens een HPtje opzet. Wat moet je anders doen?
Fijne avond all. :dag: ( mijn vader zou jarig zijn vandaag )
ikke ff gegeten, gefarmt, afwas gedaan, beetje opgeruimd in huis en ga nu nog ff aan mn opdracht werken… probeer beetje productief te blijven. morgen denk ik filmavond
Roanna : probleem met katten wordt nu aangepakt met amonia
Beps : HP tijd, dus ff niet hier nu
Bloem : herfstgevoel nu het zo slecht weer is
Ja hoor hier is het prima uit te houden, hebben net gezwommen en geluncht, ga nu ff luieren want de rest is wake-boarden en de 2 kleinsten en ik zijn lekker thuisgebleven, vanaaf willen ze spaghetti gaan eten en naar de film : Fast 5, kan ik daaronder ook even mijn ogen dichtdoen
Goedeavond,pffffffff wat een weer he hier ook.
Ik wilde vandaag even de stad in met een vriendin maar niks hoor dat zag ik niet zitten met dit weer dus gewoon even op een verwarmd terrasje gezeten om bij te kletsen.
@Raak geniet er maar van van dat heerlijk:zon02: @Beppie dat vocht in je hand toch even in de gaten houden.
@Roanna wat een ellende he die kattendrollen heb daar ook een hele tjd last van gehad pffffffff stinken.
Gelukkig was het op een gegeven moment over zonder dat we hebben ingegrepen.
@Viva heb nog wel een plekkie in de koffer. @Trl,die jeuk is waarschijnlijk een teken dat het aan het genezen is ik hoop het voor je.
en voor iedereen een warme:kus: met dikke koude k.ote weer.
**Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:
**Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
@TRL: Bij mij helpt het meestal als ik dan met alcohol die plekken schoonmaak(nu ook in mn hand, waar mn eilandpleister(zo rondom) zat, die plakstukken IRRITEREN… Schoonmaken bijna klaar…)
Meiden ik slaap en slaap. Gisteravond HP deel1(zeg maar) gekeken. Goh… ik word oud denk ik: Ik heb m 6 mnd geleden gezien… maar of ik een nwe film zat te kijken,… Vanavond deel 2 haha,… het enige waar ik tegenop zie: Dan is het klaar/gedaan/over en uit… het HP tijdsperk is dan afgesloten. Ben zo bang(net als na het laatste boek) dat ik een soort gat krijg…
Straks komt mn zus en die eet een hapje mee… komt allemaal goed
gadverdegadverdegadver wat een K*T weer zeg,…hier aan het puinruimen op het werk, iedereen is gestresd of het gisteren klaar kan zijn, docenten die achter je blijven staan omdat de studenten nog een cijfer moeten krijgen van een toets die een uur geleden afgesloten is en omdat de cijfers om 12 uur bij de manager moeten zijn voor een bindend studieadvies…pfffffffff bah bah bah. Dat en dan ook nog dat vreselijke weer. Zal blij zijn als ik vakantie heb. Altijd zo’n stressperiode hierzo gewoon niet leuk meer.
Voor nu is alles weggewerkt, ben ik bijna zover om het schooljaar af te sluiten en de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar zijn hier ook al bijna klaar.
Moet officieel nog 1 week werken, maar we zien wel wat er nog komt. Misschien al eerder vrij.
Morgen nog maar even kijken hoe en wat en anders ben ik hier zo weer foetsie, ga hier niet voor de kat zijn viool zitten als er niets meer komt.
Zaterdag feessie van de buren en dan al dat surinaamse eten proefen (niet goed voor de lijn), afgelopen zaterdag ook veel te veel gegeten en gesnoept, maar goed nog 4 ons en dan ben ik dat weer kwijt…en zo blijven we bezig.
Beps ja dat kan ik me voorstellen dat je in een gat valt, vind hp niet zo heel erg geweldig, heb ze trouwens op de laatste na wel allemaal gezien.
Tlr. jeuk is erger dan pijn goed droog houden dat is het beste.
Roanna koop een luchtbuks en schiet ze af al die katten die de weg naar de kattenbak niet weten, mooi balen, je kunt trouwens ook hertshoornolie kopen bij de apotheek, daar hebben katten ook een hekel aan, want het stinkt vreselijk, h. heeft wel eens satestokjes er in laten drenken en deze in de grond gestopt tegen de katten, bij ons graafden ze de planten namelijk uit de tuin, moet eerlijk zeggen of het echt geholpen heeft weet ik niet, maar de planten hebben het wel overleefd zeg maar.
Pfffffffffff…nou, hier regend/miezerd het ook en ik hoorde net op radio Gelderland, dat er vanmiddag nog veel meer komt in de vorm van buien en harde windstoten, dus zijn we weer lekker mee.
Het is dat wij ook wat belangrijke afspraken hebben staan, annders heb ik de neiging het eerst beste vliegtuig te pakken naar de zon.
Nee meiden… vanmorgen geen verassingen in het voortuintje. Kokkie weer geproeid met water en amonia, dus hopenlijk vinden ze dat ook niet lekker ruiken en blijven ze weg.
Nu even showeren… en Raak… je ziet het… blijf genieten daar he!!!
Verder even niet veel te melden momenteel… dus tot laters weer. :dag: