Zo oma is terug van de wandeling, de kleine meid doet het prima, drinkt netjes haar flesje leeg, paps en mams hebben al gebeld, mams al 2x logisch hoor, je kleintje voor het eerst wegbrengen is moeilijk.
Tlr. dat is een best gewicht hoor van die tweeling. Hopelijk gaat het allemaal goed.
De site doet het gelukkig weer beter dan van de week wat een drama zeg.
Roanna kokkie naar de opticien, en nog een pijnlijke mond…zal vast goedkomen denk ik zo.
Nou meiden ik moet weer gaan, de kleine meid roept hahahahah…
Trl : was jou helemaal vergeten in mijn updat, sorry hoor meis
dat zijn geen grote gewichten van de tweeling maar die van mij wogen niet veel meer en zijn nu bijna 39 en hebben allebei 2 prachtkinderen haha dus zal wel goedkomen hoor.
Hoe is het met jouw brandplekken, al naar de dokter teruggeweest of heb ik daar ook al overheen gelezen zo op de vroege morgen
Raak,met de brandplekken gaat het wel goed,ha vond ze er goed uitzien en hoef niet meer terug te komen,behalve als ze gaan ontsteken.Nog wel blijven smeren met de creme.
@TRL: Het is maar goed dat wel elkaar hebben hoor… want dit wilde ik dus ook vragen wat de HA gezegd en eventueel gedaan had gister. Maar Raak vroeg het net en ik lees net het antwoord. Nou, achteraf… gelukkig nog meegevallen ( nouja ) al zal het wel weer schrikke zijn geweest toen het gebeurde.
Jeetje wel een kleintjes dan he… maarja… je ziet het hier al… moet kunnen.
@Raak: Leuk dat je weer even langs bent gekomen. We krijgen deze week echt bagger weer, dus vrolijk ons aub wat op met je :zon02:nige berichten. Vandaag is het toch zonnig en warm, maar er wordt wat verwacht binnenkort. Ik haal de winterjas al maar vast tevoorschijn. lol2
@Viva: Oh… trotse oma. En had je een bietje bekijks onderweg? Hopenlijk blijft het zo’n lief poppetje, maarja… bij oma mag vaak toch ook meer als thuis, alleen niet thuis vertellen. Stttt…
Kokkie inderdaad een varifocus bril aangemeten gekregen. Was toch ook in de aanbieding en hij blijkt 'm nu ook wel nodig te hebben voor veraf, want dat deed hij altijd nog zonder. Het geopeerde oog was prima, maar die andere echt niet, dus nu toch eindelijk aan de bril.
Net even naar de Intotuin geweest en daar even grit gehaald om het stukje grond aan de voorkant van het huis te bedekken, want het word al jaren als kattentoilet gebruikt en met dit weer ruikt dat niet vrolijk, dus moest maar eens een einde aan komen. Mooie grote bloembakken erop eerdaags en het lijkt weer wat.
**Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:
**Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Wat een vreselijk weer zeg!
Toch ben ik heel blij, ik kreeg net een mail met de examenuitslag.
Ik heb voor beide modules een 8, het diploma is dus binnen!
Goedemorgen meiden, wat een prutweer zeg. Ik achter mijn bureau de laatste dingen wegwerken, de vakantie zit eraan te komen…
allereerst
Mk…met een diepe buiging voor jou van harte gefeliciteerd
Tlr. goed blijven smeren
Roanna kokkie dus toch aan een bril, en jij bent de kattenbak zat.
Zal best mooi worden.
Raak geniet van de kinderen en kleinkinderen, volle bak maar wel gezellig
Beps hoe gaat het met je vinger, hoor je er niet meer over…
Bloem dood uit de sportschool gekomen, kwam denk ik ook door het weer, zo raar, drukkend en warm, met een knalharde wind.
Jill al weer bijna klaar voor vertrek…nice…zou zo met je mee gaan hoor.
@Viva: Het is strak(nog veel vocht) en stijf. Probeer m zoveel mogelijk te gebuiken maar het doet nog behoorlijk pijn. Hechtingen zitten er nog in, volgende week pas eruit BAH!
Ik uitgeslapen, tot bijna 10 uur!!
Straks komen mn ouders een bakkie doen, vanavond komt Sjakie HP deel 1 kijken, om met zn 3en morgenavond naar de bios te gaan voor HP deel 2(weten we weer waar het overging haha) Morgenmiddag komt mn zus mn haartjes doen en haar hond brengen: Va zaterdag zitten die in de Villa’s bij ADR!!
Tssssssssssss…wat een ku*weer. Nou, daar wor ik dus helemaal nie vrolijk van.
Maarrrrr…MK…Gefeliciteerd met dit mooie resultaat. Hard voor gewerkt en zie hier…:cheer: Niet voor niets geweest en nu zo langzamerhand vakantie. Heel knap gedaan hoor!!!
Nou, heeft kokkie zich gistermiddag nog uit de naad gewerkt om dat stukje tuin met siergrind te voorzien (eerst plastic tuinfolie eronder) en raad eens… ze hebben er gewoon weer bovenop gescheten. Lagen vanmorgen gewoon 2 verse drollen op. Ik was woest… :mad: :finger: Waar hebben we het nu eigenlijk voor gedaan? Mocht iemand goede diervreindelijke tips hebben… ik houd me aanbevolen. Geen planten zus of zo, want wil het juist zo onderhoudsvrij houden.
Net even de boel hier strak getrokken en straks even weer wat schapjes doen.
Ja Beps… ik hoor niet meer over je hand. Gaat het de goede kant op?
@Roanna: Zijn het katte of hondendrollen??? Echte tips heb ik niet, behalve misschien een bordje: Niet schijten???(Ik deed het echt, serieus!! Wat denken die domme buren wel…, als het honden zijn dan)
Katten kun je bij de Ontra van die gel kopen(groen in flesjes) die meng je door je grind, en dat is goor voor katten…
@Beps: Nee, het zijn echt kattedrollen en dat hadden we al jaren in dat stukje voortuin, maar schoffelden ze altijd onder, maar aangezien hier buren zijn die meerdere katten heeft en ze altijd buiten heeft lopen, denken we dat het een van hun katten is, maar bewijzen kunnen we niet en als we het er wel over hebben…(ook andere buren) weten ze dat zelf ook niet.
Maar sinds ik dat bankje voor heb staan en daar wat vaker zit, stonk het zo verschrikkelijk, vooral met dat warme weer, we dus voor die steentjes hadden gekozen, maarja… helpt niet zoveul nog. Kokkie heeft al op de poepplekjes amoniak gegooid en anders even halen wat jij zegt.
Koffiedik strooien toch? Is nie fijn tussen de pootjes, maar ja wie heeft dat tegenwoordig nog. Al die senseo of dolce of nespresso pads/cups openmaken is ook zoiets
@ MK wow geweldig nieuws!! En 8 is reden voor n feessie. Dan heb je wel lekker vakantie verdiend! Super