Turkish Tea Time 2011

Ziet er lekkerrrrrrr uit!!!

mogguh peeps

net opgestaan, had geen zin om mn bed uit te komen. dan maar ff een weekje niet naar de markt… whatever. ff nergens zin in en heb even mega behoefte aan kluizenaartje spelen

@ beps hand nog pijnlijk, misschien toch maar wat rustiger aandoen op t werk, anders helpt de procedure natuurlijk nog nix
@ roanna veel plezier en eet smakelijk
@ trl flinke blaren? hopelijk trekt het snel weg met de zalf enzo. zoiets heeft tijd nodig maar hoop echt dat je er nix van over houdt.
@ jac goed bezig dus! je zult je er wel happy bij voelen. ik heb juist altijd het idee dat mannen (in het begin) sneller afvallen, wij vrouwen hebben nu eenmaal standaard meer vetweefsel. voelt je paps zich al gezonder?

Ook mijn ervaring dat mannen ‘makkelijker’ gaan met afvallen(zij mogen ook meer cal per dag, dus als zij en wij 1500 nemen, krijgt een vrouw er maar 500 ‘minder’ binnen een man meteen 1000!!!)

@Bloemmie: Er is een peeskoker doorgesneden(die van mn middelvinger in mn handpalm) Pijn heeft met wond te maken. Herstel is alleen het dichtgroeien van de operatiesnede en die van de peeskoker (die doorgeknipt is) maar dat buigen ed is zooooo vervelend(gaat stuwen, maar je moet het wel doen, zoveel mogelijk gewoon gebruiken zonder tillen)

owhkey… maar wel lastig lijkt me dat… doe desondanks maar gewoon rustig aan :wink:

Zo, wij zijn ook weer terug uit Frankrijk, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Voornamelijk niks gedaan. We hadden de mazzel dat we de tour de france 3x konden bezoeken, 2x bij ons in het dorp en de andere was 1uur rijden. Voor de liefhebbers, kijk studiosport zomer van 3 juli, met paul de leeuw… Wij waren op tv!

Mexx, welkom.
Heb een beetje bij gelezen, maar niks blijven hangen.

@wendy: welkom weer in NL! En lachen op tv gekomen. We hebben hier nog beroemdheden. Beps en jij hahhahah
@bloem: het klopt dat mannen sneller afvallen, daar was ik al voor gewaarschuwd. Maar mij maakt het niet uit hoor. Ik ondersteun mijn vader tijdens dit dieet. En ik moest eigenlijk voor het mooie volgens de internist 5 kilo afvallen. Maar ik val nu gewoon meer af.
@beps: op het werk, maar valt tegen.
@roanna: cardioloog zal zeker blij zijn voor vaders. En lekker eten bij fred en douwe…

@Wendy: Welkom thuis!

Ik gegeten, zo lekker even onderuit. Morgen weer werken komt wel goed(doe rustig en voorzichtig meiden!!!)

Wendy,welkom terug.

@beps, waar ben jij op tv geweest?

@Wendy: Welkom terug en fijn te lezen, dat jullie het ook goed hebben gehad. Leuk zeg dat van die tour de france. Spectaculair zeker wel he!! Ze zijn voorbij voor je er erg in hebt, maar het hele circus er om heen, moet gaaf zijn.

Beps was ooit op tv bij de Vakatie Beurs. Deed ze mee aan een of andere quiz als ik me goed herinner en toen kwam ze ook in beeld. Correct if i’m wrong!

In het algemeen…: Oh, da wis ik nie, van da mannen da minder moeite mee hebben. Weer wat geleerd.

@Jac: Maar wat je zegt… de heren/dames doktoren zijn er altijd erg blij mee.

Enneh… fred en douwe… ja ja, komt van Fred Heineen en van Douwe Egbert en dat zag je ook terug daar, maar ik had er nooit zo opgelet, maar het is me ook weer duidelijk geworden. Gewoon een samenvoeging dus en dan krijg deze formule. Je moet het maar verzinnen. lol2 Maar we hebben heerlijk en niet al te duur gegeten en gedronken.

Fijjne avond all. :dag:

Neehee Roanna: het was bij “Koffietijd” op de HHbeurs

Ow ja Beps… dat is ook zo. Je was met mij op de VB. lol2 lol2 lol2

Hoe kom ik er bij he!!! Toch weer die DDDDDDDDDD

Nouja… ik had je gezien! lol2

Ik ben zooo moe!! Spreek jullie morgen!

Ik wakker en naar mn werk. Zondags altijd uurtje later beginnen!

Bah, ziet eruit of het een zonnig dagje gaat worden. Dan is het ZOOOOO STILLLL!!!
Jullie allemaal genieten hoor!!

@Raak?? Goed aangekomen?? Heerlijk om er weer te zijn lijkt me!

:belgium:Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:

Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Goedemorgen ladies.

Wat een mooie :zon02:nige dag weer he!!Wor ik altijd weer zo blij van. :cheer:

@Beps: Werkse meid… en wees ergens maar blij dat het niet zo druk zal zijn, je moet nog rusten met je hand, maar kan me voorstellen dat de dag dan wel lang duurt. Maar miss heb je vandaag nog even de kans om van het weertje te gaan genieten.

@Raak: Hopenlijk goed aangekomen , maar dat denk ik wel, want we hebben hier geen verontrustende berichten gehoord of gelezen. Geniet !!!

Ik ga zo even de ritu’s van vrijdag inhalen, nu er een weer naar zijn werk(heul) is en ik even de tijd neem nu. Vanmiddag even naar de achterhoek om de turkse thee weg te brengen, waar laatst niets van was gekomen.

Iedereeen een fijne dag en tot laters maar weer. Geniet van deze mooie dag.

:dag:

mogguh

wat een skone dag… mooi zonnetje, alles lekker rustig.
ik ga zo ff naar de sportschool en dan al die dingen doen die ik gisteren niet gedaan heb. heb gisteren alleen maar geslapen… tot half 4 toen van 6 tot 8 een dutje en toen om 1 uur weer naar mn bed… was ook zo weer weg dus zal wel moe geweest zijn

Had je het nodig meis… sport ze vandaag

ja was wel lekker om ff te sporten… krijg alleen nix gedaan hiero… ben totaal niet gemotiveerd terwijl ik eigenlijk zoveel wilde doen dit weekend… blegh… vervelende bui… maar goed heb igg wel gesport vandaag

:kus: