@TRL: Ja dat is zo een ding. Wij moesten m nu op schiphol, met Transavia doen… Ligt denk ik aan welke gate je board. Staan ze er of niet … Gelukkig dat de pijn eruit is…
@Bloemmie: Ja valt wel iets tegen, en ook weer niet. Nu de 1ste pleister eraf is, kan ik best veel. Net een stukje auto gereden, moet toch morgne naar m n werk…
Inderdaad…zo’n ding is het dus. Zo’n glazen hokje waar je ook normaal door kunt lopen en dan scant die ook, maar nu word je geacht een kwartslag te draaien en je handen helemaal omhoog te doen en dan kun je door. Ik denk ook dat het ligt aan welke gate je bent. Bij mij mogen ze ook niet met dat handding over mijn lijf gaan. Alles moet met de hand, anders kan de i-pod een shock afgeven en daar zit ik niet op te wachten, want dat schijnt niet prettig te zijn.
@TRL: Oh, gelukkig al wat minder pijn.
@Beps: Toch nu een beetje beter gevoel. Gelukkig maar!
Ik zo even tippelen met wat buurtjes die nog thuis zijn of al weer terug zijn. We gaan het zien.
nog nooit gezien… ben benieuwd dan… maar ach, heb nix te verbergen dus ze mogen scannen
had het gisteravond wel mega benauwd. drink normaal nooit als ik nog moet rijden, gisteravond dus wel: alcohol controle.
ik weet dat je wel iets mag drinken en had 1 klein glaske wijn op, maar ik dacht echt… nou daar hang je…gelukkig zei die agent nix maar wijze les voor de volgende keer… toch maar beter niet drinken, echt veiliger
@Trl jeetje meis xwat een pech heb je toch en dat doet zo zeer.
Inderdaad goed dat je gelijk alles uit hebt gedaan pfffff meid hoop dat het snel beterd maar kan wel effies duren he,beterschap in elk geval.
@Roanna is ook veeeeeel lekkerder he met de hand alleen jammer dat het altijd vrouwen zijn lol2
@Koliboli,jammer niet echt veel gekocht he maar inderdaad kun je beter wachten tot je een beetje je streefgewicht hebt.
Zo, wij zijn ingepakt en kunnen >>> morgenvroeg om 7.15 zijn we er vandoor
Iedereen bedankt voor de lieve wensen :kus::kus:
Trl : jeetje meis dat is ff schrikken
Jac : wel geslaagd maar nog niet alles, je hebt idd nog tot september en wie weet dan nog een maatje kleiner
Bloem : pfff schrik je toch he bij zo’n controle. Ik drink ook echt nix als ik moet rijden hoor
Beps : autorijden gaat weer en morgen ook weer werken
Viva : nieuwe phone gekozen en ga ook een stapje hoger lopen, staat zeker mooier, ik kan het ivm mijn knie helaas niet meer, maar ben al blij dat ik weer loop hoor
Jill : zo te lezen wordt het hier ook wat beter weer dus hoop dat je dan ook minder pijn gaat hebben
Mexx : lekker shoppen voor nagellakjes en make-up in D> veel plezier
Roanna : moet, helaas door vrouwen, altijd met de hand gecontroleerd worden
Nou dames, denk dat mijn volgende post vanuit Bonaire gaat zijn of ik moet morgenochtend echt heel vroeg wakker zijn :dag::dag::dag:
@ raak goede vlucht en tot snel! altijd zo gezellig als je vanaf de poolside lekker kunt forummen
zo… bij broer wezen eten, heeft een tijdje terug een grote ambilight tv gekocht, en die tegen een wit gesaust wandje geplakt. we hebben up gekeken in blue ray en deeltjes van een mega mooie natuurserie… sodeju zeg… kwijl… hoe zou t schaatsen er op zo’n tv uitzien… vet!!
Mogge all, nogmaals dank voor de lieve berichtjes !
Ik ben er klaar voor en vertrek over een uurtje, tot morgen en idd vanaf het zwembad dan lol2lol2
Fijn weekend allemaal met veel :zon02:
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:
Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Gelukkig redelijk kunnen slapen,pijn is weg,heb nog niet onder het verband gekeken dus weet niet hoe het eruit ziet.
Vanmiddag de prijs van C ophalen van de kleurwedstrijd.
Jill,moest het vandaag nog een keer insmeren met de zalf en zelf verbinden,dus dat heb ik net gedaan…Maar op het been zijn flinke blaren en de buik een kleintje.
@raak: lekker onderweg naar de zon!!! Geniet, maar dat gaat vast lukken @trl: gelukkig is de pijn minder. @mexx: aan het shoppen in DE @linda zag ik nog voorbij komen. @Roanna: hoe is het nu met kokkie?? @bloem: nog geen bodyscan gehad, maar misschien in september??
Ik heb me gisteren laten wegen en de teller staat nu op min 6 kg! Netjes toch in 3 weken. Dus 2 kilo per week hahaha. Vaders meer hij is min 13 kg nu. We gaan nog lekker door! We voelen ons er goed bij op de shakies en soeppies hahaha. Nu een tussenweek dus op het menu staat: broccoli/kip en champignons! Lekkerrrr iets te kauwen hahaha.
De rest van de week zie ik nog wel.
Iedereen een fijne zaterdag!
@Jac: Wooowwww…geweldig hoor. Wat goed ook van je vader he!! Ik heb altijd het idee, dat het toch voor mannen wat moeilijker is, maar zie hier. Wat zal de cardioloog hier blij mee zijn. En natuurlijk ga jjij ook goed. Houden zo he!!!
Met kokkie gaat het best wel goed, al blijft het wel gevoelig, maar maandag gaan de hechtingen eruit en zien hoe het dan gaat. Dan nog zo’n 6 a 7 weken genezen en dan pas… :cheer: klik, klik.
Raak zal inderdaad al wel onderweg zijn. >>>
Ik zelf heb verder even niet veel te melden. Straks met ons 3tjes naar D,ter om even ergens een hapje te gaan eten nog voor onze dochters verjaardag toen wij in Turkije zaten. Neeeee… geen Mac, maar ik denk dat het Fred en Douwe gaat worden. Kun je ook heel lekker en niet al te duur een hapje eten.
Iedereen een fijne dag verder en voor de werkenden… Beps… werkse.
@Roanna: Bedoel je Vincent en Douwe?? Daar kan je zeker lekker eten hoor!!!
ik op het werk. Al weken een rotgevoel, en dus ook veel eten. val nog wel af, beetje bij beetje. Komt weer goed, komt vast door mn hand…Doet ook nog zeer, op t werk steeds verkeerd gebruikt…BAH!!!
Zijn er meer van in Nederland, maar sommigen zijn al op de fles, want ja… je moet met zo’n zaak net wel op de juiste plek zitten he en deze zit er al een tijdje en doet het tot nu goed, heb ik begrepen.