Roanna: wauw! Die is lang!
Fijn dat alles zo soepel ging met je ipod… Nu ben je gelukkig ook niet de enige die er mee vliegt ![]()
@Beps: Leuke ticker heb je weer. Zij wel. :cheer: :cheer: lol2
@Roanna: Ja ik dacht: Ohhh dat mag weer :)!!!
En gelukkig dat het goed ging!! Die bodyscan: JEMMIG!!! Wat een commentaar hadden veel mensen zeg: Ik wil niet, ze willen ook alles van je weten… ze vergeten gewoon dat het voor je eigen veiligheid is!!!
Zo nwe pleister erop, voelt een stuk beter. Morgen lekker werken, straks met Rubbie een stukje autorijden, dan zien of dat ook goed gaat
@Beps: Ja zeker is het voor je eigen veiligheid, maar ik had al een beetje angst voor de poortjes, die laten we eerlijk zijn, scherper staan afgesteld dan in de winkels neem ik aan. In de winkels hier heb ik er totaal geen moeite mee. Mocht ik helemaal gezond zijn, zou ik zeker geen bezwaar hebben/maken tegen die bodyscan.
Gelukkig dat je al wat meer vrijheid hebt met je hand. Nu stap voor stap he en dan toch weer aan het werk. ![]()
Bij mij piept dat PIEPPPPPpoortje ook altijd, terwijl die scan dus niets deed… voor mij beter(al heb ik het er ook niet op hoor ;)!!!)
Zo en nu… niets eigenlijk
Bij mij piept dat kreng ook altijd! Al ga ik in mijn korte broek met touwtje (sportbroek) en een hemdje zonder sieraden… Dat ding gaat af…
Heb een hart van staal denk ik ![]()
Zo meisjes ik ben klaar, het weekend is begonnen (op de strijk na).
Boodschapjes in huis, en de hut strak, wat wil een mens nog meer.
Vanavond dus op visite.
poortjes en scans…bij mij piepen poortjes ook altijd. Wordt altijd even helemaal beknepen zeg maar. Op schiphol en in turkije. Wij met trans geen scan gehad, cor en don wel alle vluchten collega moest ook in de scan…stond trouwens eergisteren een artikel in de telegraaf over die bodyscan, die geeft een straling af die schadelijk is voor de gezondheid, dus ze zijn er nog niet uit of die dingen blijven bestaan. Je mag hem dus weigeren, maar ja dan mag de luchthaven jou weer weigeren, ik vind het ook prima hoor loop gerust door dat ding heen, no problem heb niets te verbergen…
Ik net mooie schoenen gescoord in de opruiming, met een hoge hak, ga toch weer proberen wat hoger te lopen ipv altijd maar die platbodems aan. Staat toch wel een stukje vrouwelijker he…tja het oude wijf moet toch wat voordat ze 50 wordt nietwaar. hahahahaha.
Net afspraak bij de kapper gemaakt voor 11 augustus dan hebben we een bruiloft, het is altijd zo druk bij die kapper dat ik nu maar gelijk dacht zo die hebben we maar vast staan, anders pies ik naast de pot, en zit het vol.
Nieuwe telefoon besteld bij verlenging wilde geen iphone, maar heb de samsung ace besteld…en een jaar lang 50% korting op mijn abbo. geen centjes bij hoeven te betalen, en dan ook nog meer minuten dan nu en incl. internet…Das mooi, geen idee wanneer ik hem binnen krijg kan 3 weken duren. We wachten maar af, heb nog mijn mooie nokia e71 maar ja dat is een oudje en die kan wel op internet maar wilde toch een met android erop.
Ik wacht nog steeds op de melding dat de iPhone 5 gaat komen. Zal wel na ‘mn vakantie’ zijn lol2
Met C z’n brandwondje gaat het goed,nog wel steeds een beetje rood.Helaas was ik net de klos,een glas kokend water viel om op mij,onderbuik en stukje bovenbeen verbrandt,gelijk broek en shirt uitgetrokken en gekoeld,gelukkig sliep C. Kwam toch een blaar tevoorschijn dus net terug van de dokter,zalf en verband erom,van het weekend zelf verbinden en maandagmiddag terug komen,maar owwww wat doet het zeer.Moest bij de ha ook even gaan liggen…
Viva een nieuwe phone altijd leuk he,ik vind de h*c chacha wel leuk…Maar ja moet nog een klein jaartje wachten.
@Viva: Nee, had ik nog niet gelezen, maar ga ik zo even doen.
Wat leuk!!! Je bent lekker bezig geweest dan he!! lol2 Nieuwe schoenen en een nieuwe foon. Toe maar! Ik denk er ook over m ooit zo’n een soort toestel aan te schaffen, ( heb ik weleens vaker gezegd ) maar heb m’n idee meer op een HT* laten vallen maar wel met hetzelfde systeem als die van jou. Ik moet nog tot oktober dacht ik.
Hoe vonden ze thuis je halsketting met armband trouwens? Of mag je die nog niet laten zien? Ik vond 'm echt mooi.
Meiden… bij mij gingen de toeters en bellen ook meestal af voordien hoor. Ik had altijd een zilveren ketting met oogje om, ooit van Toos en haar hubs gehad en had het idee dat het daardoor kwam, al zei ik meestal gekscherend… oh, mijn pacemaker zeker. En zie nu!!! Nu heb ik tijdelijk even niets meer om me nek hangen.
Ik heb zojuist nog even een poosje in de tuin gezeten krantjes lezen, maar alles waait weg. Pffff.
@TRL: Och meid toch. Moest jou weer overkomen. Wat erg. En dat doen zo’n pijn!!! Goed van je dat je zo adequaat gehandeld hebt. Nou, beterschap ermee en ff goed in de gaten houden.
Jeetje TRL: Schrikken zeg!!! Hopelijk gaat het allemaal goed komen dit weekend!!!
@TRL: jeetje zeg, das schrikken. Balen zeg! Hopelijk heb je er straks minder last van.
@Roanna: alles goed gegaan gelukkig op schippie… en turkey… En moet voor haar foon nog effies wachten.
@beps: piept altijd hahahaha in het goede zin van het woord hoor. Het staat wel een beetje raar zo.
@Viva: nieuwe foon en schoenen! Super!
@Jill: Shoppen viel een beetje tegen, maar ipv een lange broek heb ik nu een korte broek. Ach ja laat het mooie weer maar komen.
Als ik straks goed op mijn gewicht ben dan ga ik meer halen. En ik ga pas in september vakantie dus ik heb nog effies…
TRL: aauw! Jeetje! Hoop dat je pijn snel zakt en dat je er niet veel aan over houdt!
ik PIEP overal hahahahaha… als het piept doet je poes het niet zeggen ze(dan zijn er muisjes…) Zag daar nog een leuk mailtje over gister lol2lol2lol2
@trl
Schrikken hoor, wat een pech, hopelijk geneest het weer snel.
@raak
Heel veel plezier op Bonaire, geniet ervan!!
Oh, echt!!! lol2 lol2 lol2
Heeft iemand een tip voor een oor wat dicht zit? Mijn collega gooide voor de grap een sloot water naar me toe… Recht in mijn oor… en die zit dicht… Krijg hem met geen mogelijkheid meer open…
ola hola, ben weer thuis
@ trl jemig, schrikken he!! gelukkig snel gehandelt maar zal idd goed pijn hebben gedaan. zo te horen 2e graads verbrand? doe maar rustig aan en oppassen met ‘warm’; douchen, doet nu extra pijn
@ roanna owh gelukkig dat alles goed ging, maareuhmmm… wat is een body scan? je loopt toch overal door zo’n poort? en als er iets afgaat gaan ze of met de hand of met zo’n staaf over je lichaam??
meestal zijn het de beugels in de bh die afgaan
@ jac 1e keer sjoppen is beetje orienterend, volgende keer slaag je vast
@ mexx veel plezier in DE!
@ beps hoe voelt het nu dan? flink tegengevallen zo te lezen :dag:
@ mk heb je nu ff pauze van de studie of gaat dat gewoon door?
Bloem,klopt 2de graads,geloof dat de brand er nu uit is,want de pijn is een stuk minder.
Een bodyscan is een ding waar je in moet staan met je handen omhoog en dan wordt je dus gescand,heb ik ook gehad toen ik naar Izmir ging met s*nexpress bij transavia niet.