Goedenmiddag, luitjes. :dag:
Het kwam er nog even niet van. De mannen hier thuis vandaag en dan schiet ik voor geen meter op, dus eerst maar de schapjes en dergelijke gedaan.
@Raak: Oh ja… het is bijna zover. >>> Mocht ik je voordien niet meer spreken, ik wens jullie weer een hele goede en fijne vakantie toe met allen die je dierbaar zijn en die gaan zowat allemaal mee, dus geniet met z’n allen. Ook een hele goeie reis weer. :vak01: Fijn dat je zo nu en dan wat zal laten horen vanuit daar.
@Beps: Hopenlijk al wat beter nu met je hand. Enneh… nee, nog niet gaan werken hoor. Je moet nog rusten met die hand. lol2 Toch?
@Viva: Ja, we dronken daar natuurlijk wel veel meer dan thuis he. Ik vooral cola light en natuurlijk die heerlijke cappu. Ahum!!! Nee, zonder gein, was lekker allemaal. Thuis drink ik helemaal niet dan alleen op z’n tijd koffie en thee.
@Mexx: Oh meid, gezellig een dagje Duitsland. Heerlijk weer hoor! Lekker veel inslaan weer.
@Jac: Dan zal je vader nu ook wel andere kleding moeten aanschaffen he? Leuk toch allemaal een maatje minder!!!
@Jill:Nou, mijn kokkie was zelfs niets aangekomen in de vakantie en nu blijft hij ook nog wel aardig op peil. Ik zorg er wel voor dat hij voldoende zacht voedsel eet. Nouja… ik zeg het alleen even tegen hem en dan maakt hij het zelf klaar. lol2 Het gaat qua pijn in in ieder geval al een stuk beter. Ik hoor 'm niet meer.
@TRL: Ik had de fotot ook gezien en vond 'm zo grappig. Wat een jonk he!!!
@Bloem: Nu je het zo vraagt. Tja… eerlijk gezegd, vond ik het allemaal best spannend hoe het zou veropen, maar kreeg overal medewerking. Op Schiphol, mijn cardio registratie card en de brief die ik van internet had gehaald in de hand en even zeggen hoe en wat, ging het rode lint voor me open en kreeg even een aparte behandelijng. Nu moet je al echt door die bodyscan en toen ik dat ook nog zag, dacht ik helemaal… dit doe ik niet. Maar geen problemen gehad. Ik hoefde daar niet door! Ook in Turkijke niet. Card en brief ( in het turks) weer in de hand en met mijn schoolengels uitgelegd, maar ze wisten meteen al wat er loos was en ook daar weer… even apart genomen om te fouileren met de handen en doorgaan. Van de i-pod zelf helemaal geen last gehad, met vliegen enzo… dus alles is me 100% meegevallen.
Oh, wat een lange he!!!