Turkish Tea Time 2011

@Roanna ocharme hoop dat kokkie zich snel beter voelt maar het is natuurlijk ook wel een hele behandeling he maar strakkies zal de pijn zo vergeten zijn want het is natuurlijk een ideale oplossing zo he.

Trouwens goed hoor meid al 2 kg eraf,niet teveel he anders blijf er niks meer van je over.

@Jill: Het gaat gelukkig wel de goede kant op hoor. Ik hoor 'm niet meer zo over pijn in de mond, alleen dan met eten… Dat lukt niet zo goed nog, maar dat komt allemaal wel weer. Hij wist waar hij aan begon, maar soms zit het een beetje tegen he. Kijk ook maar de de hand van Beps. Valt haar ook toch wel tegen.

Enneh… met mij… oh, hoef daar niet zoveel voor te doen en natuurlijk ga ik me eigen niet uithongeren hoor, want wat je zegt,… er moet nog wel wat overblijven om in te knijpen he!! lol2

Ik vind het zo tof voor jullie dat je toch op zo’n korte termijn nog wat hebt kunnen vinden. Ouderwets weer even met het gezin op vakantie,. >>>

**Raak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

**Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Zo, je staat erin. :cheer:

En nu ga ik.

Weltrusten en tot morgen en de groetjes thuis. :dag:

Ooooo wat lief bedankt meid,jij ook de groetjes he slaap lekker:kus:

**Raak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

**Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

BLoem,een date gehad,leuk alleen jammer dat het tegenviel.Volgende keer beter.

Jill,leuk ook weer in het lijstje en al snel weg,gezellig met je kids.

Mexx,een high tea gescoord gezellig.

Roanna,de vakantiekilo’s er al weer af.

Raak,koffers al klaar? Wens je alvast heel veel plezier op Bonaire.

Goedemorgen meiden.

Jill meis wat heerlijk voor je het hele gezin compleet mee gezellie, en voor jou beter nietwaar, was ook wel erg lang hoor dat je er niet zou zijn, nu even adempauze voor je. En idd het is al over een dag of 11 dat je weer vertrekt.

Roanna jij je kilotjes ook weer kwijt, idd vocht en meer bewegen en je bent het al weer kwijt.

Bloemmie date gehad maar meer ook niet en gelijk weer genezen. hahahaha. Soms zit het mee soms zit het tegen.

Mexx jij hightea-en met mams gezellie hoor.

Tlr. hoe is het met C. zijn brandplekken, en een lekker ding hoor op facebook niet willen slapen en dan gewoon toch in slaap vallen.

Beps nog pijn aan je hand??? Hopelijk knapt het snel op.

Zo het is weer vrijdag dus aan de rituelen, vanavond bij zoon op visite, ze zijn 5 jaar getrouwd vandaag gosh wat gaat de tijd hard… gisteren weze shoppen met Damber helaas niets gekocht voor mezelf, wel voor het kleine meisje, bij Mexx hadden ze opruiming, zo lief voor de kleine meid, en dan ga je dus voor schut he.

Mk een drukke dag gehad, enne jij zit in Oba tegelijk weer met Jill hoe is het mogelijk.

Raak voordat ik het vergeet een hele fijne tijd in Bonaire, zag foto’s van A. en J. op Bonaire met de mariniers gaaf hoor om te zien.
Meis een hele fijne reis, weet niet hoelang je gaat maar we zien je vast wel voorbij komen hier op TTT.

Jill : jeheheee, jij ook weer in het lijstje, lekker met de hele bups, gezelli,
heeeeel veeel plezier en we hopen dat je af en toe internet hebt natuurlijk
Bloem : een tegenvallende date maar hoop ik toch lekker gegeten
Beps : hoe is tie nou met de pijn ?
Roanna : jij de vakantiekilo’s ook alweer kwijt. Waren er aan door het nix doen hihi. Ik ben andersom, val meestal af op vakantie, beweeg meer, wandelen, zwemmen, fietsen en drink liters water. Kokkie gaat ook al wat beter, zit alleen nog aan het babyvoer
Viva : nee hoor meis, de koffers nog niet eens beneden, doe dat vanaaf op het gemakske wel. Ja leuke foto’s he, het Nl leger speelt oorlogje op Bonaire samen met het Amerikaanse leger en ze zochten vrijwilligers om mee te doen en daar zijn ze altijd wel voor in dus. Ben op 27 juli weer terug maar heb gewoon internet hoor, dus jullie merken niet eens dat ik weg ben lol2lol2lol2lol2

mooguh

@ raak volgens mij ben je er dan vaker dan thuis!
@ jillie owhhh heerlijk nog ff weer terug! en met de jongens, super gezellig dus
@ roanna is wel frustrerend als alles goed gaat maar met eten nog zo pijn doet, kan ik me voorstellen… hopelijk heelt het snel voor kokkie

trouwens, wilde ik al die tijd al vragen, hoe is het gegaan met je ipodje en de papieren en de douane en alles?

Wakker! Onrustige nacht, maar ik denk dat het wel iets beter is. Straks mag het verband eraf(stiekum net het deel om mn pols alvast gedaan: Pfieuw Lekker luchtig ;)!!!)

@Jill: LEKKERRRRRRR Groot gelijk hoor!!!
@Roanna: Arme Kokkie, maar het is zomaar ineens over(volgens J)

nu op naar ‘de rituelen’ maar dan met 1 hand…lol2

Goeiemorgen! :dag:

Beppie: nog veel last van je hand?

Bloem: weer werken vandaag? Jammer dat de date niet was zoals verwacht!

Raak: Wat gaaf naar Bonaire! Een hele fijne reis gewenst!

Jill: wat lekker nog even naar Turkije! Geniet er maar lekker van!

TRL: :kus:

Roanna: wat lekker de vakantiekilo’s er alweer af!

Nou ik weer werken vandaag, ben op de scooter en dat doet mijn hoofd niet echt veel goeds… Maar ja… Vanmorgen mams al verteld van de high tea, die vind het helemaal leuk!

Vanavond vroeg naar bed, ga morgen winkelen in Duitsland… Want daar schijnt vooral de drogist erg voordelig te zijn… :wink:

:dag:

@Mexx: Ja dat klopt, en drank!!! Gister voor mn moeder op de braderie hier van die crack-nagellak gekocht. Hihi goud en fluor-roze… haha… geloof dat ik ze houd!!!

Verband van mn hand gehaald, doet nu minder zeer, maar buigen is een crime. Wondje wat ik had was 1/2 cm aan mn linker hand. Deze is 2 cm!!! AUW!!!

Goedemorgen Lieverds:kus:

@Beppie aauuuwww kom ik geef je er een :kus: op.
De hechtingen mogen er zeker na een dag of 10 uit?

@Mexx,o wat gezellig winkelen in duitsland,ga ook regelmatig,of je vindt er veel of helemaal niks is echt stom maar het is in vergelijking met hier wel stuk goedkoper.

@Raak,ik wens jou alvast een superfijne vakantie en geniet van de kids!!!
Jij bent ook net als ik zo lekker op het laatst pakken haha de kans dat je iets vergeet is dan kleiner he.

@Bloem jammer van je date,maar ook voor jou komt die prins op het witte paard zeker weten.

@Viva,hoe was je dag met de kleine meid van de week je hebt er zeker van genoten?

@Roanna,is hubs nog niet afgevallen nu hij zo moeilijk kan eten?

@Trl,geneest C zijn brandwonden een beetje goed?

Beppie: ik heb een zwarte crackle… en ik vind het helemaal niks! :wink: Niet mijn ding zeg maar… Wil altijd mijn nagels heel strak gelakt hebben!

@Mexx: ik ook niet ;)!!! Mn moeder(die is 76!!!) heeft momenteel wit ORANJE!!! jaja… Gelukkig van die elastische kousen erover lol2lol2lol2!!!

Hahaha :smiley:

Maar dat is ook wel de reden dat ik naar Duitsland ga… Lekker make-upies kopen enzo :slight_smile:

@beps: eindelijk verband eraf!!! Jippie!!!
@roanna: arme kokkie…
@mexx: naar duitsland, lekker shoppen!
@raak: heeft een leuke avond gehad bij de musical!

Ik gisteren laat terug vanuit Arnhem maar ik moet zeggen ze hadden het leuk gedaan! En wat kan mijn neefje dansen zeg. Nou ja neefje hij is wel 2 koppen groter! haahha
Ik zo shoppen want ja als je aan het lijnen bent en al jaren dezelfde maat heb, heb je ook niets kleiner in de kast. Met als gevolg dat ik alleen nog 2 spijkerbroeken/rokjes en 2 korte broeken aan kan…dus ik moet even nog wat nette broeken scoren. Ook voor mijn werk enz.
Fijne dag allemaal!

@Koliboli,heerlijk toch?weet er er alles van je zal zien dat je nu helemaal anders gaat shoppen,have fun

Goedenmiddag, luitjes. :dag:

Het kwam er nog even niet van. De mannen hier thuis vandaag en dan schiet ik voor geen meter op, dus eerst maar de schapjes en dergelijke gedaan.

@Raak: Oh ja… het is bijna zover. >>> Mocht ik je voordien niet meer spreken, ik wens jullie weer een hele goede en fijne vakantie toe met allen die je dierbaar zijn en die gaan zowat allemaal mee, dus geniet met z’n allen. Ook een hele goeie reis weer. :vak01: Fijn dat je zo nu en dan wat zal laten horen vanuit daar.

@Beps: Hopenlijk al wat beter nu met je hand. Enneh… nee, nog niet gaan werken hoor. Je moet nog rusten met die hand. lol2 Toch?

@Viva: Ja, we dronken daar natuurlijk wel veel meer dan thuis he. Ik vooral cola light en natuurlijk die heerlijke cappu. Ahum!!! Nee, zonder gein, was lekker allemaal. Thuis drink ik helemaal niet dan alleen op z’n tijd koffie en thee.

@Mexx: Oh meid, gezellig een dagje Duitsland. Heerlijk weer hoor! Lekker veel inslaan weer.

@Jac: Dan zal je vader nu ook wel andere kleding moeten aanschaffen he? Leuk toch allemaal een maatje minder!!!

@Jill:Nou, mijn kokkie was zelfs niets aangekomen in de vakantie en nu blijft hij ook nog wel aardig op peil. Ik zorg er wel voor dat hij voldoende zacht voedsel eet. Nouja… ik zeg het alleen even tegen hem en dan maakt hij het zelf klaar. lol2 Het gaat qua pijn in in ieder geval al een stuk beter. Ik hoor 'm niet meer.

@TRL: Ik had de fotot ook gezien en vond 'm zo grappig. Wat een jonk he!!!

@Bloem: Nu je het zo vraagt. Tja… eerlijk gezegd, vond ik het allemaal best spannend hoe het zou veropen, maar kreeg overal medewerking. Op Schiphol, mijn cardio registratie card en de brief die ik van internet had gehaald in de hand en even zeggen hoe en wat, ging het rode lint voor me open en kreeg even een aparte behandelijng. Nu moet je al echt door die bodyscan en toen ik dat ook nog zag, dacht ik helemaal… dit doe ik niet. Maar geen problemen gehad. Ik hoefde daar niet door! Ook in Turkijke niet. Card en brief ( in het turks) weer in de hand en met mijn schoolengels uitgelegd, maar ze wisten meteen al wat er loos was en ook daar weer… even apart genomen om te fouileren met de handen en doorgaan. Van de i-pod zelf helemaal geen last gehad, met vliegen enzo… dus alles is me 100% meegevallen.

Oh, wat een lange he!!!