Turkish Tea Time 2011

@Beppie bedankt maar zit al vol en ook redelijk duur.
Zoek voor 4 personen heen 19 of 20 july vertrek 10 dagen voor 2 personen en 15 of 16 dagen voor 2 personen.

Neckervrouw is de enige die erop vliegt helaas Jill

@Jill: Ik heb ook nog even voor je gezocht, maar ik denk niet dat je voor een leuke prijs wegkomt, want alles zit al vol of ze vragen torenhoge prijzen.

Wat ik als voordeligst heb kunnen vinden is:

Vertrek vanaf Brussel op 23-07-2011
Terug op 10-08-2011 naar Brussel,

Voor €298 p.p. gezien bij Corendon.com

By the way… naar Antalya he, dus niet naar Gazipasa, want daar vliegt momenteel alleen Thomas Cook/Neckermann op.

Nu ff schappjes doen.

:dag:

MK : gefeliciteerd met G z’n 4e verjaardag alweer, heel fijne dag voor jullie allemaal

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/420jaar.gif

Zo wij dus alweer thuis van Brussel, love it om in de vakantieperiode door Belgie te rijden, lekker geen files !!
Beps : nog wel last maar gelukkig is er paracetamol uitgevonden he
Bloem : echt niet lekker rustig geslapen
Roanna : ja denk ook dat ze stiekum meegelezen hebben hihi, had wel een totaal andere brief dan die van jou en ga hem ook ff heel goed bewaren maar gebruikt wordt ie, dat is wel zekers
Viva : is nog steeds in de snottermodus, jeetje meid maar goed dat je alweer bijna op vakantie mag he
Jill : kan ook niet zolang wachten en is aan het rondneuzen voor een goedkope vlucht
Wij straks dochter met vriend en kids hier om te eten en daarna naar de afscheidsmusical van R. dan hebben we de 2 12jarigen weer van de lagere school af pfffff ze worden groot

@raak: weer terug uit Brussel
@beps: zit alweer aan volgend jaar te denken voor een reisje… met hubs of toch misschien met bloem??? hahaha :slight_smile: Je weet het nooit he.
@roanna: schapjes aan het doen
@MK: GEFELICITEERD 4 alweer wow!!!

Ik druk dagje gehad met allemaal problemen maar daar staat wel tegenover dat ik nu weekend heb!! :smiley:
Vanavond nog naar Arnhem mijn neefje doet daar de dansacedemie… pfff geen zin maar als ik daar maar ben is het goed. haha

Raak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Even iom Cyn besloten dat ze ook uit de lijstjes gaat. Het is haar keuze haar account op te zeggen en dus ook uit het lijstje…:o

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Vanmorgen visite, vanmiddag weer en straks het restant. G. is flink verwend!!

:cheer: zojuist via vakantieveilingen een high tea gescoord… :smiley:

MK : nog flink aan het feesten, G goed verwend
Mexx : een high tea, hmmm jammie
Jac : naar de dansacademie van neefje
Cyn : uit de lijstjes :frowning:
Ik weer terug van de musical, was leuk gedaan, al die enthousiaste 12-jarigen
zo hun best gedaan ! Nu nog 2 nachtjes :cheer::cheer:

Ik naar bed… hand doet zeer, morgen nog niet werken…
Had me het minder heftig voorgesteld(wat ik er nog van wist dan ;))

Oant Moan…

Beps : truste, hoop dat het morgen beter gaat met je hand :kus:
Wij gaan een Turkse film kijken :slight_smile:

hoi peeps

ik ook weer thuis

@ raak na de vakantie twee naar de middelbare school. weer een hoofdstuk afgesloten
@ mk jullie drukke dag met alle verjaardags visite?
@ mexx leuk een hightea! met wie ga je?

ikke kan me alweer op gaan maken om naar bed te gaan… tijd gaat te hard.

Bloem: ik denk met mijn moeder… Heeft ze wel verdiend!

Goedenavond.

Zo hee… een halve avond met een kennis aan de foon gezeten die ook net terug waren uit Turkije, dus even de ervaringen uitgewisseld.

@Mexx: Leuk hoor, al zit er bijna niets bij wat ik wel lekker vind, maar je kunt het natuurlijk ook voor de gezelligheid doen. Hihihi.

@Beps: He, wat vervelend dan dat het tegenvalt. Hou maar goed rust met die hand dan. :kus: Erop!!!

@MK: Alle visite al weg? Wat een gezellig boel vandaag dan weer he en nog lekker verwent ook en zo hoort het ook als je jarig bent.

@Bloem: Jij ook weer thuis en de avond is al weer bijna om . Heb je nog wat kunnen studeren vanaaf?

@Raak: Ja, heerlijk vooruitzicht he!!! :cheer: Hier ook de jongste na de vakantie naar het VWO en de oudste naar 2 klas VMBO, want dat is meer een doener en de jongste een denker. Wat gaat het allemaal toch snel he!!! Van die schoolfeestjes krijg ik om allerlei redenen niet veel mee, maar dat zij zo. Ben al lang blij, dat ze het zo goed doen, ondanks alles.

Ik ga ook de boel sluiten.

Oh ja… ik heb mijn 2 vakantiekilo’s er al weer af, zag ik vanmorgen. lol2

Weltrusten all en tot morgen maar weer. :dag:

@ mexx gezellig! beetje beppen zo bij een kopske thee met allerlei lekkernijen… fijn

@ roanna, nee ik ben net pas thuis. was even met iemand eten in de stad. was niet zo geslaagd als het had kunnen zijn (ok ok t was een date) en ben weer even genezen. nu ff gauw de farm gedaan, snel ff eten klaarmaken voor de lunch van morgen en dan maar weer richting bed… awhh bijna weekend.
jij alweer kilootjes kwijt, snel gedaan dan! maar ja, thuis niet zulke lekkere cocktails natuurlijk of misschien was het gewoon vocht.
hoe gaat het nu met kokkie’s bekkie?

YES ik mag weer in het lijstje!!!
vertrek 19 july dus wel heel snel he,hahaha had het zelf niet verwacht.
We gaan ouderwets gezellig met onze zonen had dit nooit meer verwacht zijn ook niet meer zo piep he.
De jongens 10 dagen wij hebben nog geen terugvlucht voor ons geboekt dus we zien wel.

Sorry voor het ego bericht.

Met z’n bekkie gaat het iedere dag al wat beter, alleen het eten lukt nog niet zo, dus veel zachte dingen eten. Vanavond b.v bamisoep.

Ikke cocktails? Nou, dacht het niet daar. Ik ga echt geen € 5 per glas uitgeven voor een cocktail, want dat zat niet bij het all. inn. Nee, ik heb zelfs geen druppel alcohol gehad en dat ik wat aangekomen was… tja je eet toch wat anders dan thuis, maar beweegt haast niet, op de lange wandelingen van s,avonds na dan. Nee, ik ben hier gewoon veel beweeglijker en dan gaat het er zo weer af.

Uhhhh… wat jammer dan van je avond, maarja… het was natuurlijk wel te proberen he.

Oh, nu ga ik echt. Veuls te laat alweer voor mij doen.

:dag: :slapen:

@Jill: Wooowwww. :cheer: :cheer: Leuk joh. Gezelli weer met z’n viertjes. :cheer: