Turkish Tea Time 2011

Goedemiddag meiden!!!:kus:

@Bloem,gewoon de boel de boel laten en lekker niksen!

@Beppie gelukkig dat het niet te druk is op je werk dan kan je hand nog wat rusten,lijkt me niet zo makkelijk met die hechtingen.

@Roanna jammie turkse thee,vergeet dat altijd mee te nemen voor mezelf ik had er wel voor mijn kinisist meegenomen maar zag thuis pas dat het poeder was weet niet of die te pruimen is lol2

Was dat dan weer Jill???

@Bloem: heeft bijgeslapen en heeft vanmorgen al gesport!
@beps: rustig op het werk omdat het mooi weer is :slight_smile:
@jill: verkeerde thee meegenomen, nou ja poedervorm…
@Roanna: lekker gegeten
Ik in de tuin gelegen lekker genoten echter nu is het bewolkt :frowning: Jammer weer hahaha
Zo mijn eten klaar maken kip champignonen soep staat er bij mij op het menu!! :smiley:
Heb er best zin aan!

Hahaha jullie zeggen fysiotherapeut!

Ohhh gelukkig das iets heel normaals…:)!!!lol2

Hi vanaf het zwembad haha, lees dat het bij jullie ook lekker :zon02: is, heb nog niet bijgelezen, 7 personen nu alles uitgepakt en geinstalleerd, boodschappen gedaan, gezwommen en nu ingepakt om naar het strand te gaan voor de lunch, het is nu 12 uur dus.
Reageer later wel, want de kids staan te trappelen dat snappen jullie wel
doei doei en een fijne rest van de zondag nog :dag::dag::dag:

:dag: VEEL PLEZIER RAKI!!!

@Raak veel plezier en vergeet niet te vertellen dat ook wij hebben genoten van ’ Ik vertrek’
Geniet er maar van raak en nogmaals een hele fijne vakantie!!!

goedemorgen!

trl nog nie wakker denk ik, of te weinig tijd… wat een klote nacht weer… zeker maandag :frowning:

Bij velen ligt WW eruit… hier giga traag…

Goedemorgen, ik gisteren gepost en zie dat ie niet geplaatst is:mad:
less nu dat er problemen zijn met ww schijnbaar, dus probeer het later nog wel eens. Hier nu alles nog in diepe rust (6.22) hihi en ben een koffer kwijt, hoop dat ie vandaag aankomt. Verder zo te lezen niet heel veel nieuws dus iedereen een fijne start van de nieuwe werkweek maar bij Bloem wil dat helaas nog niet zo lukken :dag::dag::dag::dag:

Hier doet ww het inmiddels weer een klein beetje… Wel erg langzaam inderdaad!

Pfffff… het heeft er zeker 8 minuten over gedaan om hier te komen.

Vervelend is dit hoor. :mad: Zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat jullie dit kunnen lezen en ik weer uitgelogd ben.

@Raak: Jeetje, is ook wat dan he. Koffer kwijt. Nou hopenlijk krijg je 'm snel terug. Volgens mij had ik gister nog wel een berichtje hier van je gezien dat je met de kids naar het strand ging lunchen of zoiets dergelijks.

Maargoed meiden, ik ga zo ff de richting de stad, want kokkie moet ff de hechtingen uit zijn mond laten halen.

Ik kom wel weer een keer terug als alles weer goed werkt, want hier heb ik geen geduld voor.

Latersssssssssss ladies :dag:

Nou hier ook veel pijn en moeite op hierop te komen,maar uiteindelijk wel gelukt,hoop idd dat het snel opgelost is

he he eindelijk weer online, wat een gedoe zeg, kwam er echt niet op had bij roanna op facebook al gemeld dat ik er niet op kwam, nu gelukkig wel weer.
Nieuwe telefoon binnen en ligt aan de lading straks eens even proberen. heb wel watsup erop zitten, foutje weer van vodafone, al mijn tegoed kwijt ondanks een nieuw abbo, nou lekker dan dus even gebeld ze compeseren het,

Raak koffie kwijt, mooi balen hopelijk krijg je hem snel in spanje ben ik hem 4 dagen kwijt geweest, en in rotterdam 1 dag…heel veel plezier.
Beps hoe gaat het met het handjes hopelijk gaat het goed.
Tlr. blaren en pijn, hopelijk trekt het snel weg.
Vandaag lekker vrij geweest en morgen op mijn kleine meisje passen…woe/don/vrijdag werken…en dan 4 weken vakantie…yippie.
Zaterdag feestje van de buren, in een zaal gaan we surinaams proeven we gaan het zien, want de week erop heb ik voor hubs zijn verjaardag ook surinaams besteld voor de hele familie…hij is weer fijn…
vind het trouwens wel lekker buiten, maar wel drukkend warm.
Voor de rest niet zoveel bijgelezen durf niet terug te gaan in de pagina’s voordat de hele boel weer stroopt.
Iedereen een fijne dag, morgen meld ik me weer.

toedellllsssssssssssssss meisjes.

Zo, daar zijn ze/we weer. Zowel van de TA, als hier op deze site. Ik las bovenaan al een berichtje dat de technische dienst er naar had gekeken en alles weer goed werkte. Gelukkig.

@Viva: Heel veel plezier en succes morgen met de 1e keer oppassen.

Gelijk even er bij aan plakken, anders moet TRL morgen zo zoeken. lol2

:belgium:**Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust:BELGIUM:

**Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

hoi ladies

ikke weer thuis, de werkdag zit er weer op. dat is eeeeennnnn

iedereen dus problemen, vanochtend geen centje pijn, heb alleen dat mn farm telkens zo mega traag is… bah… maar goed, misschien moest ik daar sowieso maar es mee stoppen

@bloem: en lekker gewerkt?
Problemen met WW ik zou het niet weten… ik kan er 's morgens niet op vanwege mijn werk

Hallo dames, wat een drama als alles zo traag is of helemaal niet werkt.

@roanna
Kokkie verlost van de hechtingen, gaat alles goed in z’n mond?

@viva
Deze week oppassen, leuk!! Heeft je schoondochter een beetje zin om weer aan het werk te gaan?

@beps
Hoe gaat het met je hand?

@bloem
Deze maandag een beetje goed doorgekomen, of nog niet zo vervelend als vanmorgen?

@trl
Hoe gaat het met je blaren?
Wat een toeval, beiden verbrand in 1 week.

@raak
Koffers kwijt, dat is balen! Ik hoop maar dat hij snel komt.
Nu lekker relaxen, wel erg gezellig zeker zo allemaal bij elkaar.

@mexx
Goed gescoord daar in Duitsland zag ik op fb.

@jac
Jij gelukkig geen last gehad van trage WW.

Ik vandaag de laatste keer naar school, op 5 september beginnen we weer. Nog 2 weken zwemles, dan zijn we daar ook een paar weken vanaf. En nog 2 weken dan gaan we lekker weg, zin in!!!

@ MK jouw rooster wordt dus ook een beetje rustiger nu in de vakantie… alleen maar werk en geen bij-activiteiten

de werkdag was best ok. ging lekker snel voorbij en heb weer veel kunnen doen, moet wel een beetje druk blijven anders heb ik nog 100 andere dingen te doen die ik liever doe