@Bloem denk dat je vakantie niet beter kon uitkomen he.
Maar het is denk ik wel normaal hoor dat het even duurt voor je je ritme weer een beetje gevonden hebt.
Komt best goed en nu heb je iets om extra naar uit te kijken en ik geloof nooit dat jij mensen tekort doet dus ik denk ook niet dat je daar over in moet zitten.
Pffff ja voel me niet echt lekker in mijn vel heb weer erg veel pijn en heb voor mezelf ook wel uitgemaakt dat ik dat alleen kan oplossen door definitief te verhuizen maar ja dat kan voorlopig nog even niet.
Maar de volgende keer is al gepland 5 september 5 weken dus ik zal maar niet klagen he.
@Beppie ja ik had het al gegoogeld pfffff niet mis sterkte morgen :kus:
mogge pfffff was weer vroeg wakker
MK : jaja nog 3 nachtjes en dan ben ik er weer, maar laptop gaat gewoon mee en als ik daar ook zo achterlijk vroeg op ben kan ik toch altijd even hier lekker meelezen en posten tot de rest wakker wordt
Bloem : zodra je eenmaal in je ritme zit gaat het vanzelf hoor, komt goed :kus:
Ik vraag me nu ook altijd af hoe ik dat deed, met 3 kleine kinderen, een baan, man en huishouden, alle familie minstens 100 km verderop en dan heb je voor vrienden en laat staan voor jezelf echt te weinig tijd over he. Maar ja, als je eenmaal 60 wordt komt het vanzelf goed lol2lol2lol2lol2
Beps : oh Kusa en al die dorpjes, heeeeel verre herinneringen. Dat was onze eerste vakantie naar Turkije en toen meteen al liefde voor dat mooie land en die lieve mensen, is alweer zoooo lang geleden
Roanna : goed dat jij de bon wel hebt gekregen, geeft je alvast weer een zetje voor je volgende reisje he
Jill : jeetje meid wat vervelend dat je hier nu weer meer pijn hebt en nog niet definitief kunt verhuizen :kus:
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
ik wou zeggen! geboekt en dan staan we er niet in… hahaa
die canadese vlagen mogen trouwens wel weg hoor, tot het januari is. was alleen om de verandering destijds aan te geven
@ raak, al gepakt?
@ MK zo vroeg naar de oogarts? is er iets met de kijkers?
@ jill :kus: gewoon zo vaak mogelijk gaan
Roanna,ja helaas er zijn al zoveel tassen en kleding winkels en het wordt alleen maar meer…Ken mensen die hun reis voor september naar Kusadasi omgeboekt hebben naar een andere plaats,omdat ze het zo achteruit vinden gaan.
TRL: Het was me verleden jaar al opgevallen, of beter 3 jr geleden ook al ;)!!
Blijft toch kriebelen idd!!! Gewoon ‘ff naar huis’ hihi…
Ik ben er klaar voor. Over 30 min die kant op(ongeveer) en dan hoop ik dat ik snel klaar ben(bah bah bah, las gister in de ‘gebruiksaanwijzing’ van het ziekenhuis dat het kan dat ze eerst gaan inspuiten, dat hoop ik toch niet, moet ik nog een keer BAHBAHBAH)
Mijn naam is Mexx en ik lees al een tijdje mee… ben al tijden op zoek naar een forum over Turkije, gewoon ook de liefde voor het land… En die lijk ik hier wel te kunnen vinden…
Can i join? Als er vragen zijn dan hoor ik het wel!
Beps : nogmaals sterkte :kus:
Mexx : welkom hier, zo te zien ben je hier op de juiste plek :cheer:
Bloem : ikke gepakt?? nee joh, vrijdagavond of zo lol2lol2 hoef niet veel mee te nemen he, gewoon daar alles in huis of bij de jumbo, DA of AH (als die al open is) te koop
Mexx welkom meis, je zit hier op het juiste forum.
Beps schat beterschap en maak je niet al te sabbel
Bloemmie even een offdag gisteren hopelijk gaat het vandaag beter.
MK, das vroeg zeg 5 uur, naar de oogarts voor jezelf of de kleine meid???
Roanna hahahaha H. in korte broek, tja jij kan het weten toch??? hihihihi.
Jill, jeetje meis binnen 2 dagen al weer dubbel van de pijn, pffffff…en september is nog wel ver weg…dikke knuffel voor jou.
Ik weer achter mijn bureau, de laatste loodjes hier nog 2 weken werken en dan 4 weken vrij…vervelend…a.s. dinsdag voor het eerst oppassen op mijn kleindochter leukkkkk!!!
@Mexx: Ook namens mij natuurlijk van harte welkom.
@Viva: Wat? Zelfs nog in de zwembroek. lol2 Oh, spannend maar wel leuk hoor volgende week op het meiske passen. Zal je vast goed afgaan.
@Beps: Nogmaals sterkte en hopenlijk zal de pijn meevallen. :kus:
@MK: Dat is zeker al vroeg, maar ik weet nog dat kokkie zich toen laatst om half 8 moest melden. Het ligt er ook wel aan waar je voor komt en als het alleen voor controle is, zullen jullie vast de 1e of 2e zijn.
@Raak: Ja toch. Je hebt daar haast niets nodig. Paar zomerkledij erin en misschien wat pindakaas, hagelmuisjes…lol2 of hebben ze dat daar ook allemaal. Je kunt je spullen daar wassen dus wat wil je nog meer. Lekker genieten alvast. Heerlijk hoor!
@Bloem: Jazeker. Nu kom je in het ritme en om dan het juiste ritme te vinden, kan even duren, maar echt… als je alles een beetje weet te verdelen, komt het vast goed. Enneh… je hebt ook alweer iets leuks om naar uit te kijken. Joepi!!
@Jill: Ik vind het ook heel vervelend om te lezen, dat je nu weer zoveel pijn hebt. Bah… niet leuk!! Zo snel mogelijk weer weg zien te wezen, al duurt het nog even. Probeer in iedere geval als het hier ook even maar warm is, ervan te genieten.
@TRL: Nou nogmaals, wat jammer van Kusadasi dan. Ik vind/vond het juist altijd zo’n gezellig binnencentrum hebben.
Viva : oppassen op de kleine, zoo leuk joh heb je dr helemaal voor jezelf een daagje, gaat best lukken
Roanna : nee al die zoetigheid lust ik niet en de kids zijn ook allemaal meer van de kaas en worst en het is gewoon de nederlandse Jumbo en ah die daar zitten hoor, is tenslotte gewoon Nederland, dus……eigenlijk ga ik helemaal niet weg lol2lol2lol2lol2lol2 Duurt alleen zo lang om er te komen om niet weg te gaan he