Welkom Mexx!
M. moest voor controle, we waren de eersten. Maar ze moest ook druppelen en dat moet een half uur inwerken.
Nu boodschappen halen en ballonnen, want die heb ik morgen toch echt nodig!
Welkom Mexx!
M. moest voor controle, we waren de eersten. Maar ze moest ook druppelen en dat moet een half uur inwerken.
Nu boodschappen halen en ballonnen, want die heb ik morgen toch echt nodig!
@beps
Gelukkig achter de rug, nu het herstel.
@ mexx welkom hier! Hoe lang ga je al naar turkije?
@mk alles ok bij de oogarts? En morgen groot feest of alleen familie?
@beps succes!
@trl okidoki hoor ik vind die canadese vlaggen ook wel leuk hoor. Maar hoef nix anders dan anderen maar dan laten we t zo!!
Ik snap sowieso nix van 100 tassen en schoenenwinkels overal. Daar verdirn je toch bijna nix meer aan? Zou fijn zijn als ze snappen dat we unieke mensen zijn en niet zo van de eenheidsworst. Anyways ga t maar ff zelf van dichtbij bekijken over paar weken ![]()
Rustig hier. Weinig te doen
Bloem29: Inmiddels al 11 jaar
En jij?
@bloem
Haar ene oog ziet iets meer dan de andere. Eerst plakten we een pleister 1 uur per dag, daarna 2 uur per dag en nu is er nog steeds geen verbetering. Nu heeft ze een folie gekregen op 1 glas waardoor ze daarmee iets wazig ziet. Haar andere oog wordt nu de hele dag gedwongen goed te kijken. Over 2 maanden weer terugkomen en dan kijken of dit wel werkt. Ze heeft geen last van die folie en we zijn weer van de pleisters af.
Morgen inderdaad groot feest, het gaat een drukke dag worden.
Owh zo vind dat altijd beetje zo sneu van die kindjes met pleisters maar je ziet t vaker. Gezellig morgen t huis vol?
@mexx 1e keer was in 2005 en in het begin ging ik 3 a4 keer per jaar maar nu 1 keertje. Nog zoveel andere wensen
Bloem: Er zijn ook nog zoveel mooie andere bestemmingen op de wereld!
Gelijk heb je!
@Mexx: Zo ist!!’
Meiden de pijn gaat opzetten. Probeer zoveel mogelijk mn hand gewoon te gebruiken, maar auwwie! Uurtje geslapen zo de hondjes en koken…we gaan t zien ![]()
Heb je geen medicijnen tegen de pijn gehad?
Ben zelf nu aan het werk, maar heb echt hoofdpijn van hier tot aan Turkije…
je mag een brufentje of een molletje(of de bekende combi: 4x2 molletjes pd, 2 keer een brufen) maar goed, heb sinds gister al de medicijnspiegel opgemaakt, dus … maar dan denk je: OHhh ff,… AUW!!!
Ik ken dat
Ik ging meteen die dag weer werken… En voelde eerst niets… tot de verdoving uitgewerkt was… :biggrin:
He gatsie dan meiden.
@Mexx: Jij nog steeds die hoofdpijn door dat kassie van gister? Heb jij al wat molletjes ingenomen dan? Anders miss wel lichte hersenschudding.
@Beps: Oh, nu begint de pijn dus. Wat een toestanden toch allemaal. Ook maar even aan de verdovingsmiddelen dan.
Kokkie ook vanmorgen nog wel een molletje ingenomen, omdat het nog wat trekt en hij kan ook nog steeds niet lekker eten. Ajo… kasian die man. lol2 Pap, soep, brood zonder korstje ingesopt in de thee of koffie. Smakelijk!!! Hihihi.
@Beps: typen met 1 hand en denkt nu al aan september.
4 pagina’s gelezen en ik heb het druk gehad dus jullie snappen het ZEEFFFFF
iedereen aan de molletjes voor het onderdrukken van de pijn… niet fijn
ikke lekker weer thuis, nog ff druk gehad aan het einde van de dag. zometeen ff wat eten koken en dan aan de studie, t moet vanavond toch gaan lukken denk ik… ja dat moet…
@bloem: succes met je studie!!! Vanavond is dan toch de avond hahaha
Eet ze straks!!!
Studie?? Of LP om een reis uit te stippelen lol2 lol2 lol2
TSSSSS Dus krijg ik NU NET mn kortingsbond binnen geldig tm 2012 van Cor&Don…
dat meen je niet! ff een mailtje ertegenaan wagen??
en ja… die LP moet ook nog…f*** te weinig tijd en teveel te doen!
@Bloemmie: gewhats apped!!