Ben geen belg of halve belg maar ook ik snap hier even niets meer van. Cyn het ga je goed.
Het heeft ook geen reden, jullie hebben niets gemist… Er zijn geen ruzies of wat dan ook… Maar ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
@Cyn hoop dat je me dit niet kwalijk neemt maar de manier waarop geef mij in elk geval het gevoel dat er wel iets is maar goed het is jouw beslissing,ik wens je in elk geval veel succes met alles waar je mee bezig bent.
Wie weet zien we je nog ooit terug ?
zo… nu pas thuis, en ff voor de goede orde, vroeg op gestaan, om vroeg te beginnen en dus vroeg richting sportschool te kunnen na het werk
@ cyn ik begrijp het wel, wel jammer. ik zou zeggen, laat het gewoon ff een beetje rusten en als je weer wel zin hebt in de toekomst, kun je het altijd weer oppikken en ben je weer net zo welkom. zo niet, dan al t beste voor de toekomst
@ roanna goede berichten van kokkie, hopelijk blijft het meevallen
@ viev kan me voorstellen dat jullie weer helemaal opnieuw in love raken met elkaar. t kijkt toch weer anders.
stom… helemaal niet gedacht aan mogelijke kortingsbonnen met cor&don. wilde via tjingo boeken maar moest inloggen, aanmelden, wachtwoord opvragen, allemaal niet gekregen, wel bekend, gebeld, had blijkbaar een vakantiekaart, nr gekregen, van alles (snel) geprobeerd, maar lukte allemaal niet… nou jaaaa daagggaaaahhh dan maar direct bij cor&don geboekt. geen tijd voor al t gezeik
idee was eigenlijk ontstaan dat ik niet alleen maar aan t zwembad wil liggen en nix wilde doen, maar ook niet heel de vakantie op sjouw/rondreis. dus nu de ideale compromis. paar dagen hotel, autootje huren en de omgeving van kusadasi verkennen, 's avonds weer op tijd terug voor evt. een laatste duik en het avondmaal en dan na een paar dagen de auto weer terug en weer ff chillaxen aan de pool. ideaal lijkt t me. verheug me erop om te sjoppen en weer nieuwe dingetjes te kopen
(sjaals & oorbellen- hoooog nodig)
en nee, geen kamer met zeezicht, is me toch die 120 pleuries niet waard. t zal wel goed komen lijkt me
Bloem,bij mij was een kamer met zeezicht maar 10 euro meer.Jullie dus touren rondon Kusadasi…
Bloem : zalig idee he meis al die leuke dingen gaan doen binnenkort :kus:
Cyn : uiteraad ben je weer welkom mocht je je bedenken, ook ik had het gevoel dat er iets gebeurd was :kus:
Ik heb die stomme bon nooit gekregen!!! Maar lekker jammer: WIJ GAAN :)!!!
Thuis, morgen een ingreep aan mn hand, dus weet niet of ik kan langskomen. Stomme triggervinger die ze gaan ‘rechtzetten’…
Meld me weer, ben een soort van stressig ![]()
@Bloem,hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk is het een beetje zoals je verwacht had?
Beps : sterkte morgen :kus: enne ik heb die bon ook nooit gekregen hoor :mad:
@ beps succes dan morgen!! :kus:
@Beps wat gaan ze dan doen? moeten ze die breken en krijg je dan gips?
Brrrrr klinkt eng.
Nee ik heb een peesontsteking in mn middelvinger(overbelast door iPad gebruik denk ik
lol2) Nu gaan ze in je ‘levenslijn’ een snede maken, daar gaan ze de peeskoker doorsnijden en dan is het blijven hangen van de ontsteking achter de peeskoker over, resultaat: PIJN!!!(tot het geheeld is)
Heb het al eens gehad, maar ik zie het meest tegen de prikken en de napijn op
Goedenavond.
Zo, zijn weer terug van de buurman.
@Raak: Ik heb 'm wel gehad. Net voordat we op vakantie gingen en heb 'm voor de zekerheid even in de bewaarbox gedaan.
@Bloem: Gaaf hoor. Klinkt helemaal goed wat jullie plannen daar zijn en ik weet niet of je ooit in Kusa was, maar het is er zo gezellig.
@Beps: He bah toch. Toch een beetje teveul “gevingerd” de laatste tijd? Tja, wat wil je ook als je zo vaak samen op vakantie gaat. Nee, zonder gein… sterkte hoor! :kus:
@Viva: En H. is zelfs is zijn korte broek nog een knappe bink, dus laat staan in pak. Ik kan me er wat bij voorstellen hoor.
@Jill: Hoest nu meid? Lukt het allemaal een bietje?
@TRL: Nou, dat wordt druk rondom het zwembad in Kusa, maar wel gezellig lijkt me.
En Cynthia: Ik weet het niet. Om de een of andere reden had ik ook al zo’n idee dat je je hier niet meer zo thuis voelde. Het is nu eenmaal niet meer zoals eerst. Maargoed… ik wens je ook het allerbeste en wat men al zegt… we hebben bijna allemaal van elkaar emailadressen, telefoonnummers en de meesten van ons zitten ook nog op FB, dus helemaal van ons af… ben je nog niet. Hahaha. Het ga je goed meissie. Ik zal je denk ik op FB nog weleens zien.
Roanna,drukte rond het zwembad zal wel meevallen denk ik…
En Kusadasi blijft me trekken al moet ik zeggen dat ik de gezellige sfeer minder vindt worden,het verloedert een beetje en dat heb ik al van meerdere gehoord.De nieuwe burgemeester schijnt niet veel te doen.Terrasje die verdwijnen en waar dan weer een tassen of kledingwinkel inkomt,helaas.
Beps,sterkte morgen
@ roanna, ja vorig jaar nog, en nix mis met kusadasi hoor
al voelt het niet zo ‘thuis’ als bodrum, maar door de therapie en het oprakelen van bepaalde dingen daaro, is het misschien maar beter dat ik daar nu ook niet naartoe ga natuurlijk. maar goed, dat is een heel ander verhaal. voornamelijke reden voor mij is, dat er zoveel mooie kleine plaatsjes rond kusadasi liggen, die ik graag zou bezoeken, dus nu de ideale gelegenheid ervoor.
@bloem en beps
Wat leuk dat jullie samen op reis gaan, beetje rondtoeren, beetje luieren heerlijk hoor van alles wat.
@beps
Onder het mes, sterkte ermee.
@viva
Feestoutfit klaar, heerlijk toch dat je nu zo in die jurk past!!
Drukke week las ik, af en toe heb je zo’n week, het weekend maar weer een beetje uitrusten.
@roanna
Kokkie heeft het gelukkig achter de rug en gelukkig niet teveel pijn. :kus: voor hem!
@trl
Minimeeting straks, gezellig hoor!
@cyn
Jammer, maar je voelt zelf wat het beste voor je is.
@raak
Dochter weer op tv, straks ze je haar weer in levende lijve!! Komt nu heel dichtbij.
@Bloem: Dat is waar wat je allemaal zegt en daarom is deze keus ook echt goed. Wat je zegt, rondom kun je overal naar toe en mooie plaatjes schieten.
@TRL: Oh echt? Dat vind ik nu jammer om te horen. Alsof en nog niet genoeg kleding en tassen zaken zijn.
@MK: :dag:
Ja heerlijk: Efese, Priene, Didema, Söke of Tire markt, naar Millipark met de blauwe zee. Sirince… Gewoon alles bekijken… Genieten, bijkletsen in de auto, stoppen voor mooie foto’s… JAAAA…:)!!!
@ jill, sorry had je berichtje ff niet gezien. t werk is nog steeds leuk, al ben ik nu wel erg moe… het begint me allemaal toch een beetje op te breken en heb het idee constant achter de feiten aan te lopen, werk, studie, sport, ouders/broer, dieet, fotografie, forum… ik kan het gewoon niet allemaal meer bijhouden en daar baal ik flink van. telkens het idee dat ik anderen en mezelf tekort doe
vandaag ook een baaldag, nix werkt zoals het moet, alles kost 100x zoveel moeite, alles opzoeken, het zat niet echt mee, maar hopelijk is dat maar 1 dag. zucht…
hoe gaat het nu met jou na thuiskomst? en misschien wel net zo belangrijk: wanneer mag je weer ![]()
ahahaa
ikke ga slapen, bedtijd, ciaooo