Turkish Tea Time 2011

Jill: Weet niet of je dat nog had meegekregen, Bloemmie en ik hebben verleden jaar Cappadoccie bezocht met een rondreisje… Zo goed bevallen saampjes: We gaan het gewoon nog eens overdoen!!

Oh, en ik maar denken… Beps en Baas. lol2 lol2 Nee hoor!

He meiden… leuk hoor. Zitten jullie er ook als TRL er zit. Miss ook weer een minimeeting? Hihihi.
@Beps: Mogen we weten… wat gaat het worden? Hotel, appartement? Vertell!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Tja… zo te zien zit ik dan nog alleen hier he!!! :mad: Nouja…ook maar snel eens op zoek.

@Jill: Ja, gelukkig tot nu toe valt het hem mee.
Hoe is het nu met jou zo weer thuis? Alweer een beetje gewent? Ze ( de meiden hier) hebben je nu ook op de foto gezien hoor op FB vorige week en kreeg leuke reacties.

Nou die minimeeting zal er best wel komen, als we niet druk zijn met bijkletsen, shoppen en site-seeing… We zitten nl in hetzelfde hotel(Batihan). Dus elkaar regelmatig tegenkomen en een keertje lekker bijkletsen en wat drinken lijkt me bijna onvermijdelijk(en gezellig voor een keertje)… Tenslotte hebben we allemaal onze eigen vakantie dus… komt vast goed ;)!!!
We gaan lekker 12 dgn, voor een belachelijke prijs met Cor&don…
Beslist de mooiste kamers niet krijgen, maar what the hack: Het zwembad en eten ed zijn gelijk!!!

@Beps: Helemaal gelijk. Zo hee…:cheer: Pffff…:cheer: Ik kan er nog niet goed over uit! Hahahahaha. Ik gun het jullie zo he!!!

@Beps: Nou, heb ff gekeken enneh… ziet er echt leuk uit en inderdaad, wat maakt het uit waar je slaapt,als je maar kunt douchen en slapen en als het eten dan ook nog oke is…( mooie meegenomen ) wat wil je nog meer. Waarom denk je dat je kamer niet goed zou zijn dan? Of zijn het de bezemkasten die ze ook verhuren. Nee toch!! Hihihi. Meid… heerlijk hoor. Ben best wel een beetje jalo… lol2 lol2 Maar nie heus!

Niet jaloers zijn hoor, gewoon kijken wat jullie nog kunnen doen: Is Sept hier weer een ‘lege’ maand, net als juni haha
Ach vaak hebben lage prijzen de ‘aanbiedingskamers’ … niet de ‘select’ kamers zeg maar ;)!!!
Maakt me niets uit hoor: WE GAAN!!!

Nou zo leeg was Juni niet hoor… Ik was namelijk wel gewoon thuis… :wink:

Nou Cyn: Met Viva, Anky, Jill, Raak en ik weg… was toch wel een btje stil toch…

Mmm viel mij wel mee hoor… Het is zoiezo al nooit echt super druk meer…

Zo naar mn werk, daar is t pas stil pffff. Gelukkig veel ‘extra’ taken tegenwoordig, waardoor we meer uren hebben, en bezig blijven

Tja en dan was er nog een bietje leven in Juni omdat Jill, Beps, Raak en ik de klepdoos meehadden en ons nog ff melden zo nu en dan, anders was het echt… stilte voor de storm. lol2

Beps werkse zo weer. :dag:

Ik ga zo ff de bedden erin gooien.

(ben al wel ff aan het zoeken geweest)

Dat is zo. Het is bij lange na niet meer wat het geweest is, maar als we elkaar maar niet vergeten en dat doen we gelukkig niet.

Zit al de hele middag met mijn kleine klepdoos buiten onder de parasol, anders zie’k nix.

@Beps: Ik had voor de vakantie trouwens die waardebon van €50 van coridon gehad voor die enquete nog. Jij ook? Zo ja… heb je die nog kunnen gebruiken nu?

Ohhhh Beps en Bloemmie wat lekker zeg, nou Beps jou jaar kan niet meer stuk 3x op vakantie…hahahha sch*t aan de depressie toch?? Nou het is jullie gegunt hoor.

Roanna gelukkig valt het dus mee voor kokkie…fijn hoor.

Beps en lekker boeiend waar je zit in het hotel…als je maar kan slapen en douchen, dat is het belangrijkste, zal mij ook een worst wezen waar ik zit, als ik er maar zit.
Wij hebben op kos ook voordeelkamers, nou zit je wat verder van het restaurant of zwembad, mooie wandeling toch??? Meiden moet eerlijk zeggen dat ik wel zin in heb om eens wat anders te zien, maar portugal gaat het niet meer worden bij mij.
Wilde eigenlijk dat mijn verkoudheid maar eens wat minder werd…lijk wel een zeehond, h. begint ook al, en Damber had het al.
Vandaag pup wezen kijken wat een scheetje zeg, en best wel rustig zeg maar.
De kaart voor de bruiloft van neef is ook binnen, 11 aug. op een kasteel, gezellie…sjiekdefiebel zeg maar, mijn jurk zit als gegoten (in januari al gekocht, toen nog veel te klein), schoenen, tas ect ook al in huis. Hubs zijn nieuw pak ook goed, nieuw overhemd erbij gekocht en bij een klerenmaker in turkije zijn stropdas met pouchet gekocht, en het staat geweldig…hij is om op te (v)reten hahahahahah mijn hubbie.

trouwens Bloem en Beps jullie piepen er mooi ff voor he in het lijstje.

23 juli hubs jarig. heb lekker eten besteld bij de buurman (creool), krijgen we een surinaamse maaltijd met nasi, varkensvlees, sate en kip ketjap jammmieee…en ik hoef er zelf niets aan te doen, kijk daar hou ik van.

B&B: zoooooooooo dat is gezellig/leuk/super!!! Lekker genieten!!!
Ach ik zal vast op de hoogte gehouden worden door mijn bronnen in TR hahaha.
Top!!!

@Linda: welkom terug he na al die drukte!!

Zojuist heb ik na lang nadenken besloten om me af te melden hier op wereldwijzer… Het wat en waarom zal ik voor me houden, ik heb er gewoon geen zin meer in.

Het gaat jullie goed! :dag:

Jouw keuze, heel jammer!!!
Maar als je het niet leuk meer vind, en zelfs wat negatief wordt, is het leuke nog sneller weg…

Heel jammer Cyn!!

@Cyn heb ik iets gemist? nou ja zal wel zijn dat ik belg ben maar ik snap er helemaal niks van.

Viva,dat klinkt lekker allemaal,je hebt het dus allemaal weer goed voorelkaar.

Cyn,jammer dat je je afgemeld hebt :kus:

Bloem en Beps,weer geboekt saampjes. Dan zullen we elkaar vast wel eens tegen komen daar.

Cyn : denk dat ik ook iets gemist heb maar ik ben dan ook halve Belg……
vind het jammer, maar het is uiteraard jouw beslissing
Beps : woehaaaaaaaaa samen met bloempje op vakantie. Wist tuurlijk al dat het super bevallen was vorig jaar dus nu een rust/luiervakantie saampjes er achteraan, groot gelijk, je leeft tenslotte maar 1 keer, toch
Viva : jij je jurk gepast en zit nu als gegoten, toppie en weer helemaal opnieuw verliefd op H in zijn nieuwe super outfit. Leuk hoor, straks denken ze dat jullie het bruidspaar zijn :slight_smile:
Roanna : jij bent niet alleen hoor in september, voor zover ik, tot nu toe, weet ben ik ook hier hahaha. Gelukkig R niet al teveel last
Trl : kijk, heb jij ook nog eens een minimeeting in Turkije ondanks dat je er vorige keer niet bij kon zijn, leuk joh !