@Raak: Nou, we hebben het gezien hoor. Het was voorbij voor je er erg in had. Het is dat wij weten wie wie is, maar het was ff leuk om te zien.
@Bloem: Maakt niets uit hoor. Je kunt ook niet alles bijhouden he!! Het begint nu een beetje te trekken zegt hij, dus ik zal maar de molletjes alvast klaar leggen.
Hopenlijk krijg je nu de juiste maten terug gestuurd. Tis toch wat he!!!
Wat jullie er toch allemaal voor moeten doen en niet belangrijk, voor moeten laten… maar het resultaat mag er zijn, zo te lezen. Goed hoor!
@zo ik net lekker gegeten hahaha shake toffee/walnoot en ik moet zeggen hmmmm. @roanna: heeft de molletjes al klaar liggen @bloem: was even geschrokken maar nu alweer 4 kilo eraf! Goed hoor!!! En nieuwe maten besteld!!
Ik net een zomerse jumpsuit (korte broek) besteld bij de bijenimker… Ik heb eerst bij een winkel gepast, maar omdat de verkoper zei het komt voorlopig niet in de aanbieding dacht ik dan wacht ik nog even. Maar ja de imker had al 50%, dus vanmorgen even besteld!!!
Zo ik wakker. Saampjes met Rubbie opgestaan, gister hebben we elkaar zo weinig gezien, ff een half uurtje bakkie doen. Gister nog naar de fysio/kraker geweest, dus pas na 23 uur thuis.
Spannende avond gehad, wie weet meld ik(melden wij) dat snel… maar ik loop weer te stuiteren hihi…
@Roanna: Mooi dat het zover goed gegaan is. Als de bovenkaak ook moet, eerst hiervan herstellen. Paps zei al: Na mn gaten zou ik nee zeggen, nu ik zolang mn klikker heb zeg ik: DOEN!!! (ookal heb je best wel pijn nu…) Dikke knuf voor kokkie!!
@Jac: De bijenimker hahahaha Hoe kom je erop… Lekker aan het afvallen en dan moet je nwe kleren ja…
@Bloem: hihi… ja gaat een avond snel als je druk bent… hopelijk de dag ook lol2
Zo naar de voetreflexdame, en daarna niets… ja een boodschapje voor het eten…en werken natuurlijk
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Beps jij die loopt te stuiteren…spannend hoor en ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor hahahaha.
Roanna hoe gaat het met kokkie, hopelijk voelt hij er niet veel van, H. heeft nooit pijn gehad, en anders een naproxen innemen en dan zakt het wel af.
Bloemmie jij al vroeg naar de sportschool. Ik weet niet wat je allemaal wel of niet mag met je dieet maar een amandelbrood bakken, die is errug lekker hoor. Dat maak je van amandelmeel, eieren en yoghurt. In plakjes snijden en dan in de vriezer doen…en daar is je bammetje.
Ik naar schoonzus toe, even puppy kijken, een mix van een heidelwachter met een bordercolly
Ziva is haar naam.
Morgen en overmorgen werken.
Vrijdag op de koffie bij zoon en schoondochter die zijn 5 jaar getrouwd.
Zaterdag verjaardag.
En zo is de week weer bijna om hahahha en het is pas dinsdag.
Dat wilde ik ook zeggen, maar je was me voor. lol2
Goedemorgen piepels.
@Beps: Ik zal het even doorgeven wat je vader ervan vind en zegt.
@Viva: Zo, een drukke week zo te zien dan… Dan mag je wel snel weer vakantie nemen. :cheer:
In het algemeen: Kokkie had gistermiddag na de soep en toetje 2 molletjes ingenomen, omdat het toch wel wat pijnlijk begon te worden en voor het slapen gaan ook nog en goed gespoeld. Momenteel hoor ik hem er niet meer zo over. Ik vroeg… hoe ist, nou? Och… wel goed hoor. Mag zijn oude gebit er gewoon overheen gebruiken, behalve s’nachts. Dan moet alles eruit. Gelukkig voor mij… is het toch donker. lol2lol2lol2
Tja…wie mooi wil zijn, moet… enz.enz.enz.
Ik heb net even samen met hem alles lakens van de bedden getrokken en de bedden laat ik fijn de hele dag over het balkon hangen…kunnen de luchtjes er weer ff uit. :was: draait. Vanaaf even bij de overbuurbuurman op visite. Is 50 geworden!! We ( de buurtjes) hebben ons zelf uitgenodigd en gaan vanaaf met onze eigen spullen bij hem op de oprit zitten. Hahahaha.
Iedereen een fijne dag verder. Al dan niet op het werk en als je de kans hebt… geniet van het warme :zon02:netje.
Viva : jij weer je hele week volgepland staan
Roanna : gelukkig voelt kokkie zich nu ok en gaan jullie vanaaf naar verjaardag, ikke dus gisteren niet gekeken, zal zo ff doen hihi
Beps : aan de stuiter meis ? vertel…
Bloem : jij al vroeg naar de sportschool geweest, avonden heb je toch al niet
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
**B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
**Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber