Mogge all op deze maandag van de nieuwe week, nog een paar nachtjes en dan ben ik weer weg. Tel volop mee met de kleinkids ![]()
Jill : welkom terug meis, na een goede reis toch weer ff wennen he
ik ben eigenlijk ook wel van plan als het er in zit nog een keer terug te gaan dit jaar…
Beps : Skalie alles lekker geregeld voor je, toppie, en nu vanmiddag weer aan de slag, naja het weer is, buiten morgen, toch nix deze week. Ook weer aan de shakes begonnen, viel de schade mee ?
Roanna : jij de stad in en uit vanwege de kamponggasten, hier ook de stad ingeweest en er weer uit, was een gekkenhuis en had daar ook echt geen zin in, zijn een heerlijk rustig terrasje op gaan zoeken en daarna bij dochter gaan eten, was heel gezellig
Bloem : jij heerlijk goedkoop kleding kunnen scoren, leuk hoor en ook nog een nieuwe winkel ontdekt waar je nu ook zomaar binnen kunt stappen
Trl : C niets meer overgehouden van de val tegen de bbc ?
Viva : jij druk druk druk, meis zo ben je alweer bijna aan vakantie toe haha en dan ook nog problemen met je laptop, jasses, zo’n ding moet gewoon werken als je hem aanzet, toch ? Vandaag weer aan het werk, succes
Beps,vandaag al weer werken,zal niet meevallen denk.
Bloem,helemaal in het nieuw aan het werk vandaag?
Jill,welkom terug.
Raak,de schade valt mee bij C,alleen wat rode strepen.
Zondag wordt me paps 70,maar heb geen idee wat ik hem geven zal,iemand een idee??
Goedemorgen all.
@Jill: Welkom terug. Thuis zal ik maar niet zeggen, want je zit meer daar dan hier. Hihihi. En gelijk heb je. In zo’n mooi appartement, zou ik denk ik ook bijna niet meer terug willen. Ik denk er nog steeds aan terug hoor. Zo gezellig!!! Eèn goed punt heb je… je internet werkt weer en kunt indien je het aankan… weer lekker meekletsen.
@Raak: Ja, jij mag nu echt gaan aftellen. Lijkt me ook heel gezellig hoor zo met de hele meute daar naar toe. Ik neem aan met z’n allen bij de schoonzoon en dochter, dus bijna geen omkijken naar de kids, want die kunnen zich daar goed vermaken, lijkt me.
@Viva: He, wat vervelend dat de klepdoos niet doet wat jij wil. Nieuwe kopen? lol2 lol2 Jij ook werkse weer vandaag op Bloody Monday. Zet 'm op. Nog even en ook jij mag weer gaan.
Nou, alle meiden… die weer moeten werken vandaag… werkse hoor. Ik zal zo nu en dan aan jullie denken.
Latersssssssss vast wel weer. :dag: Ik ga ook ff wat doen hier!!!
@TRL: Weekendje weg met je moeder misschien? Dat hebben wij weleens gekregen. Ik dacht ook toen kokkie 70 werd.
Ik weer wakker…
@Jill: Welkom thuis…
@Raak: Schade viel best mee: 4-5 kilo… en er is al weer 1,4 af haha,… ondanks verjaardag gister met appeltaart en een broodje hamburger… oh ja en gecarameliseerde banaan vd bbq(zooo zeg dat was lekkerrrr)
En nu… het huis maar eerst…
Roanna : jij ook weer op en alweer gewend dat kokkie de hele dag thuis is ?
Beps : ohhhh 4.5 kg en al een deel er weer af, komt goed ! maarre wel lekker zitten snoepen gister zo te lezen ![]()
Trl : of een daagje uit met de hele familie
Goedemorgen Lieverds:kus:
@Raak als je de kans krijgt zeker doen hoor,wij gaan ook weer 5 september.
@Roanna goed gezien daar is het meer thuis dan hier maar goed kan nog even niet anders.
Tja die kilo s he heb er 14 kg af en ik wil er nog 5 af dan ben ik helemaal happy
Jill : wowwwww goed hoor 14 kg en die 5 gaat je zeker ook nog wel lukken:kus:
@Jill: Ik vind het ook heel knap van je hoor en je zag er al zo goed uit. En dan de manier waarop he… chapeau!! ![]()
Ga nu ff gauw schapjes doen, want vanmiddag moet kokkie voor dat klikgedoe (gaten boren en de implantaten plaatsen, au, au, au ) naar de tandarts, dus dat wordt ook weer een tijdje zacht voedsel.
:dag:
Goedemorgen meiden vanaf mijn bureau…blehh heb echt geen zin…nog steeds gammel en super verkouden de hele nacht voor zeehond gestudeerd.
Jill meis weer terug…mooi balen…enne dat afvallen niet te veel he, je weet het he…pijn komt dan nog meer he.
Beps weer aan de dagelijkse rituelen…nou weer beginnen met de shakes en dan is alles er zo weer vanaf…
Ik ben al weer op mijn gewicht van voor de vakantie…
Roanna succes voor kokkie, en dat wordt idd zacht voedsel maar hij mag geen rijst, en geen noten en geen gehakt…dat gaat namelijk in zijn tandvlees zitten althans H. mocht dat absoluut niet. en die heeft toch heel wat stellage in zijn mond zitten.
@Viva: Ik ben al weer begonnen hoor. En … iemand hier in huis doet mee haha… ben benieuwd hoelang hij het gaat volhouden(of dat hij toch overstapt op ‘gewoon’ eten…)
Mn zus is ondertussen 21 kilo kwijt!!!
@Jill: GOED ZEG!!! Komt vast voor elkaar die 5 kilo
Roanna : sterkte voor Kokkie vanmiddag :kus:
Ohhh lees nu pas van Kokkie vanmiddag: AUW!!! sterkte daar!!
:dag:
Druk druk druk, gisteren was ik bij een vriendin, vanmorgen met paps een nieuw kast voor de slaapkamer (1 extra) in elkaar gezet, eten gekookt voor vanavond, en nu weer aan het werk… Pfff wat een drukte!
En dan is het hier ook nog eens druk, dus moet echt even aan het werk!
Later! :dag:
@Roanna,sterkte he voor kokkie geef hem maar een dikke kus van mij:kus:
Roanna,sterkte voor kokkie
@roanna: en hoe is het gegaan?
@beps: lekker aan de shakes…ik doe dan iets anders maar ik vind die shakes erg lekker hoor!! En je hebt ook een shake maatje hahaha. Knappe prestatie van zus!
@cyn: is alweer druk geweest
@jill: Welkom terug!! En succes met die kilo’s
@viva: is alweer lekker op gewicht voor vakantie!!
We zijn er weer.
Het is hem allerzins meegevallen. Ik denk dat ik nerveuzer was dan hij en ben ook niet mee naar binnen gegaan. Nu zit de verdoving er nog in en we hebben even spoelwater bij de apotheek moeten halen en dan vandaag moet hij een rustdag ??? houden. Volgende week terug voor de hechtingen eruit te laten halen en dan eerst laten genezen een week of 6 en dan pas weer terug voor het passen en meten van het klikgebit en dat gebeurt ook weer in 4 fasen. Voorlopig is hij er nog wel even zoet mee dus. Ook wil de TA dat hij het bovengebit laat doen, maar eerst dit maar even.
Ik heb jullie zoenen en wensen doorgegeven hoor! lol2 Bedankt zegt hij.
@roanna: fijn dat het is meegevallen! Mijn ouders hebben het ook allebei gehad en vinden dit helemaal super!!! Ze hadden ook niet zoveel last toen de verdoving was uitgewerkt. Maar goed ieder persoon is anders natuurlijk.
zo de maandag is er weer af!! hahaa altijd lekker als die maandag voorbij is!
Ik heb verder een rustig weekend gehad. Dus weinig te melden van mij kant.
@linda: nog steeds druk al een poos niet gezien op de thee??
hoi hoi
ik ben ook weer thuis, net ff de pakketen teruggebracht, nieuwe bestelling voor aangepaste maten is al de deur uit, komt hopelijk woensdag binnen en dan vind ik het wel weer goed
@ trl ja, idd helemaal in t nieuw :bloos: hahaha
@ roanna owh was dat vandaag… sorry! wist ik niet. hopelijk blijft het meevallen als de verdoving is uitgewerkt… lijkt me toch een hele verbouwing. succes met pureren van t eten
@ shakes & kilo’s kwijt,
super goed! echt een topprestatie. ikke vorige week ineens zomaar 4.5 kilo bijgekomen. nix bijzonders gedaan en inmiddels is er alweer 4 kilo kwijt… zo raar… schrok toch wel ff op de weegschaal maar weet dat ik me keurig 100% aan mn dieet houdt. heb sinds pasen geen enkele broodkruimel of gecombineerde suikers/koolhydraten gegeten. heb inmiddels ook biologische handgemaakte 1 week houdbare mosterd gevonden, dus ook helemaal prima.