doos twee had meer leuk spul… de zomer kan beginnen want heb nog enkele leuke dingetjes. zo fijn om iets voor 12.95 te kopen, daar koop ik het niet voor in de winkel. mooi spijkerrokje en een hele mooi zwarte leuke rok
ook leuke topjes, dus ben blij.
nu naar de ouders, paps is jarig (en ik ben te laat!!)
@Bloem: Van harte gefeliciteerd nog met je vaders verjaardag.
Leuke kleding hoor.
@Beps: Ook namens mij alvast… welkom terug. Oh echt? Stressen ze na zoveel keer nog steeds? Ik weet het nog van de vorige keer toen we met jullie terugvlogen, maar dat is nog steeds zo dus!!! Jeetje… zou het dan toch door de leeftijd komen?
@Raak: Nog lekker buiten gezeten… lol2. Wij hier in ieder geval (helaas) niet. Het is droog gebleven, maar dat was ook alles.
@Jac: Nou, dat zijn prachtige resultaten. Vooral van je vader die het meer nodig zal hebben dan jij, maar ga zo voort zou ik zeggen.
Verder hier ook weinig te melden. Heerlijk Indisch gegeten bij de familie vanavond en gezellig weer even bijgeklets over… miss weer met vakantie enzo. lol2
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Bloem,nog van harte gefeliciteerd met je vader.En nu wel kleding ontvangen wat goed zit…
Viva,hoe gaat het daar,je bent zo stil.
Roanna,gezellige avond met familie gehad en wie weet weer een vakantie.
Wij hebben het gelukkig droog gehouden met de bbq alhoewel het soms wel donker werd. Even schrikken toen C tegen de bbq viel,gelijk gekoeld en gelukkig valt het mee,alleen wat rode strepen op z’n arm.
Trl : jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg, gelukkig valt het mee
Ik zet nu nog steeds, terwijl de jongste 7 is, de bbc een heel eind weg waar de kids niet mogen komen
Roanna : jij weer lekker indisch gegeten hmmmm en ook weer voorzichtig nieuwe vakantieplannen aan het maken, benieuwd……
Fijne zondag all :dag::dag::dag:
@Beps: Jullie zullen nog wel op 1 oor liggen. Neem je tijd!!!
@Raak: Jij alweer vroeg uit de veren zoals gewoonlijk. Ja, maar eerst alleen nog maar even plannen hoor. Hihihi. We zien het wel, maar ik wil natuurlijk altijd wel. Jullie ook weer een fijne dag.
@TRL: Oh… schrikke zeker daar de hele boel. Gelukkig goed afgelopen. Tja… natuurlijk kan het gebeuren, maar met zulke dingen let ik ook altijd extra goed op als er kleintjes bij zijn, maarja… een ongelukje zit in een klein hoekje. Dat zie je maar weer. Hopenlijk houd hij er niets van over, dan alleen die rode plekejes. :kus: erop voor hem!!!
De rest denk ik ook nog op 1 oor, Viva zal wel druk zijn met verjaardagen hier en daar. Ik heb nog geen idee wat we gaan doen vandaag. Misschien ff de turkse thee naar de achterhoek brengen die we altijd weer voor de familie moeten meenemen. De andere familie is gisterochtend met kids en kleinkids met de sleep/sleurhut (inc. bende) naar een camping in Spanje vertrokken. Nou, zij liever dan ik. lol2
Iedereen een fijne zondag nog. Hmmmm…de winkels zijn ook open, dus/of… we zullen zien wat het gaat worden vandaag…
Ik ook weer in t land der levenden! Vlucht ging prima, koffers heel snel…
Toen met J naar hun eigen auto…terug: A10: VAST!!! Via sluipdoor kruipdoor naar de luchthaven, Rubbie gehaald, gewacht tot J de sluiproutes gevonden had, en gelukkig(nadat ik om 00.20 mn eigen auto al had) om 2 uur richting huis…PFFFFFF
Meisjes erg blij ons te zien, Sjakie had het hier echt goed bijgehouden dus… Ik heb de 2de was draaien, nog 3-4 denk ik…
Zo een verjaardag…
@ beps welkom thuis, alles goed met de meiden en sjakie! mooi
@ trl schrikken!! hopelijk trekt het snel weg
@ roanna spanje? september? wilde gok hoor…
in B. ook koopzondag dus ga ff kijken voor nieuwe bh’s. denk toch wel een cupmaat minder en 2 omvangsmaten, dus t schuift inmiddels alle kanten op… ff kijken dus
ja…! nou ja, heb een nieuwe bh gekocht, dezelfde als altijd, zelfde maat zelfs, alleen moet ff wachten tot ie binnen is. wordt vanzelf thuis bezorgd.
heb zelfs een truitje gekocht bij WE! wow, helemaal ondersteboven ervan. mooi rood, in de uitverkoop, zo’n heel fijn dun stofje en zat als gegoten. en dat voor nog geen 10 euro… mooi meegenomen. ook een nieuw topje voor op mn nieuwe rok gekocht en wat nieuw ondergoed.
had alleen een nieuwe tuniek aangedaan en is van dat viscose stof. stinkt vreselijk als er 1 druppel zweet op komt, dus twijfel of ik hem toch maar terug doe, want dan voel ik me ook niet prettig… (maar hij staat zo leuk)
was trouwens erg gezellig in de stad. iedereen blij en vrolijk! lekker rondgesnuffelt bij nieuwe winkel, dille&kamille… mmhh werd er helemaal blij van
nu maar ff aan de studie want dat schiet er telkens bij in
@Beps: Mooi zo zeg…Dat heeft Sjakie dan maar mooi even gedaan. Voor herhaling vatbaar zeker he!!
Het is zeker wel weer even wennen nu he!! Het is dan wel droog, maar toch wel errrug fris hier he!! lol2 Moet je al gauw weer aan het werk, of ben je nog ff vrij?
@Bloem: Zo zeg… jij bent weer lekker voordelig geslaagd. Nou, daar ben ik ook altijd voor de vinden hoor! Nu weer aan de studie. Succes!
@MK: Jij hebt mail. :cheer:
Wij zijn ook heel even naar de stad geweest, maar het was zo druk overal met die vakantie/campinggasten uit de buurt hier, dat we snel weer naar huis zijn gegaan.
Nee niet stil hoor maar gewoon heel druk, en problems met de laptop, heb al vanalles gedaan, nu doet hij het weer goed. Geen idee wat er aan de hand was maar kwam wel het internet op, dan weer niet. Wilde pagina’s niet openen ect.
Beps welkom thuis meis…enne we gaan er weer voor, na 2 dagen weet je weer niet beter.
Tlr. schrikken zeg de kleine gevallen op de bbq…hopelijk houd hij er niets aan over.
Jac, mooi resultaat hoor.
Bloem lekker geshopt, viscose, makkelijk in de was, niet strijken geen kreukels maar idd je zweet er snel uit, een tshirtje eronder en je hebt er geen last meer van.
Roanna idd ook nog verjaardagen gehad dus een druk weekendje zeg maar…morgen weer aan het werk…bloody monday weer.
Goedeavond meiden :kus: wij ook weer terug in het land.
Vlotte terugreis gehad nu doodmoe op de bank pffffffffff
Hopelijk iedereen ok hier?
Ben blij weer normaal internet te hebben dat is dan ook zoiets het enige dat ik hier beter vind dan daar hahahah.
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber