Turkish Tea Time 2011

@jac
Spannend een weegmoment.

Ik ben weg! Lekker oppassen vanavond! :slight_smile:

en ik ben weer thuis… ppfpfff ben moe! ga ff een dutje doen denk ik!

@ viev het is niet zozeer het model, of ja, misschien wel, maar ik hou ervan als het allemaal super strak zit rond de benen en billen, al dat gelubber vind ik nix, maar dan wil er nog wel eens het een en ander boven de broekriem uitpuilen, wat ik dus niet fijn vind als het te zichbaar is… en misschien wil ik wel te veel

@ roanna ja de winkels… ik vind het allemaal zo duur! ik koop bij de goedeprijs gewoon een spijkerbroek voor 20 euro en topjes en truitjes voor maximaal 25 euro, vaak lager. het is altijd wel een gedoe met de maten bij hen want ze hebben dus 44/46 en 48/50 en helaas dus niet 46/48 wat nu perfect voor mij zou zijn, maar het ene valt ruim en het andere krap en veel is uitverkocht maar dan vind ik het zo leuk, dan probeer ik toch een andere maat… nou ja, kan genoeg houden hoor, heb vandaag meteen iets nieuws aangedaan, 2e pakket is ook binnen, morgen ophalen en dan ff kijken of ik wat kan combineren en of het weer terug mag

@ trl gefeliciteerd!! altijd leuk!

Zo, ik ook weer terug van sporten/fysio, is nu een combi geworden he en J is aan het koken dus zo alleen maar aan te schuiven :slight_smile:
Bloem : moe en een dutje doen, ben benieuwd naar de rest van je pakket morgen
Roanna : jij nog geslaagd bij de A C Tion ???
Jac : weegmoment : spannend hoor !
Cyn : hoop dat het allemaal goed komt, voor de kleine dan he hihi
tot latersssss ik ga eten

1ste koffer is al klaar. De lampjes zitten er goed in. Lijkt ons dat die heel overkomen.
Rustige avond en dan morgen Eem lekker dagje houden

@JAC: hoe hebben paps en jij t gedaan

Nu een borrel en op naar bed

:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Zo we zijn er klaar voor. Over 8 uur worden we opgehaald. Nog lekker oom dagje genieten.
Dit blijf ik altijd vreemd vinden: nu liggen we nog aan t zwembad en vanavond in onze eigen bedjes. Daar tussenin de Twilight Zone lol2

Meld me straks vast nog want ik heb internet tot we vertrekken.

Fijne zaterdag all

Beps: helaas het zit er alweer op! Geniet er nog even van… Hier is het bewolkt en niet bepaald warm… Goede vlucht alvast!

TRL: heb je muziekfeest nog gekeken gisteravond? :slight_smile:

Nou oppassen ging goed hoor! Mijn broer had haar pyama al aangedaan, en ze had al een nachtluier om… Dus had hem alleen moeten verschonen als ze gekakt had… En dat had ze lekker niet! :smiley: Rond 20uur naar bed gebracht, boekje gelezen en ze was zo moe dat toen ik haar in bed legde ze zelf haar speen al zocht en haar aap… Heb haar totdat ik wegging niet meer gehoord… Heerlijk zo’n makkelijk kind! Het is wel echt een donder… Ze trek tegenwoordig ook de vuilnisbak leeg enzo… Dus je blijft rennen… Broek zit meteen een stuk losser :wink:

Mogge all
Beps : al helemaal klaar voor vertrek maar nog 1 daagje van Turkije genieten hoor, goede vlucht voor jullie 4tjes
Cyn : alles prima gegaan met nichtje, toppie
Hier lekker :zon02: zit in de tuin relaxed de krant te lezen

Cyn,ja dat heb ik gekeken… Heeft je broer speciale nachtluiers dan??

Beps,goede terug vlucht.

Hier bezig met C zindelijk te krijgen,hij gaat goed op het potje/wc alleen zodra hij zijn broek aanheeft gaat het toch nog mis,maar heb geduld…Vanmiddag bbq dus hopen dat het droog blijft.

TRL: onderbroekje aandoen in de luier. Luiers tegenwoordig zijn zo goed dat ze niets voelen. Met dat broekje erin is het sneller ‘vies’

Goedemorgen all.

@Beps: Nou meisie… nog lekker een vol dagje genieten van jullie laatste dag daar in ADR. Neem het er nog even van en kleed je niet al te dun, als jullie terug gaan. Hele goede reis terug gewenst. :dag:

@Raak: In de tuin? Zeker met een warmtekanon aan? lol2 Het is hier droog, maar daar is ook alles mee gezegd. Maarja… misschien bij jullie een lekker :zon02:, maar hier is tie ver te zoeken. Hoe is het mogelijk… met dat ik dit typ… gaat de zon schijnen. :cheer: Jullie ook een fijne dag.

@Cynthia: Heb jij even geluk gehad dat je zo’n lief nichtje hebt!!! Nu vast voor herhaling vatbaar.

@TRL: Ja, zo zou ik het ook proberen zoals Beps zegt. Succes ermee en ach… vergeten te kijken naar het Plein.

@Bloem: Ik bestelde in het verleden ook graag bij BP, maar de laatste maanden was het heel vaak, dat als ik wat wilde wat ik leuk en mooi vond al uitverkocht was, terwijl ik net het boekje van hen binnen had. Daar baal ik daar weer van, maar kan me voorstellen dat jij er wel bij kunt slagen, want eerlijk is eerlijk, ze hebben echt leuke dingen voor een mooie prijs.

Kokkie gister voor mij even een paar wandjes gesausd, dus ziet er weer netjes uit. Vandaag/vanavond eten bij de familie in de straat, want zwager is jarig, dus kan weer eens lekker aanschuiven.

Iedereen een fijne dag en een goed weekend verder nog!!! :dag:

TRL: ja speciaal voor de nacht hebben ze luiers…

Roanna: ja zeker! Ik ga over 2 weken weer!

Cyn,nooit meegekregen dat dat bestond hahaha

Beps,bedankt voor de tip zal het eens gaan proberen.

TRL: haha ik wist dat ook niet hoor… maar die schijnen meer vocht op te nemen… Net als nachtmaandverband zeg maar :wink:

Cyn,oww die ja die ken ik wel,maar heb daar nooit zo ingeloofd dus nooit gekocht…

mogguh

@ cyn alles goed gegaan zo zie je maar, zorgen om nix
@ beps geniet er nog ff lekker van en goede reis terug

@beps: ik ben 4 kilo kwijt en paps 6 kilo!! Dus we gaan goed! Ik ben zelfs al lichaamsvet aan het verbranden en dat is meestal na 1 week niet het geval. Dus ik ben weer anders als anderen hahaha maar dat is goed hoor!! :slight_smile:
Nu gaan we nog even door hahaha
Jullie een goede terugreis!!! Geniet van de laaste uurtjes!!! En heb je dit keer wel foto’s gemaakt?? met je nieuwe cam?? :smiley:

verder iedereen een fijn weekend…
ik heb geshopt en dat heb ik een poos niet gedaan! Dus ik ben kapot!

@jac
Dat gaat goed!

@beps
Alles ingepakt en nu nog een tijdje bij het zwembad. Goede reis voor straks.

Ik op de luchthaven. Ben er helemaal klaar mee ondertussen lol2
J&H stressen zich kapot. Zijn alles kwijt, schelden op elkaar. Gezellige vakantie lol2lol2

Tot morgen hihi