Turkish Tea Time 2011

goedemorgen all, ik zometeen offf naar Belgie vor een afspraak
tot laters, fijne dag :dag::dag::dag:

mogguh… awhhh bijna weekend snak

Goedemorgen meiden.
Weer vrijdag, vandaag voor mij geen rituelen, straks werken en een feestje op het werk ivm slagen van de leidinggevende.
Gisteren nog naar verjaardag geweest van mijn zwager, en ff naar de markt in Delft, ook nog geshopt lekker hoor die opruiming wat is de score ff kijken
1 broek met verlaagd kruis, niet echt een harem maar iets wat er op lijkt.
2 leggings
1 jurkje
3 tuniekjes
1 longshirt
1 panty voor de bruiloft op 11 augustus gewoon ff 9,95 euro, oke het is wel een diamond panty maar toch ik vind het een hoop geld.

Bloem jammer dat het niet lekker past allemaal, het is even zoeken hoor, voor hetzelfde geld moet je naar een totaal ander model van broek, dat heb ik namelijk ook, als ik dezelfde soort broeken koop voor dat ik was afgevallen maar dan 3 maten kleiner zit het voor geen meter, het past dan wel in de taille maar op mijn heupen zit hij dan veel te wijd. Succes met zoeken.

Iedereen een hele fijne dag, hopelijk met lekker weer.

@viva
Flink gescoord dus, de kast begint weer aardig te vullen met kleinere kleren.
Eerst werken en dan een feestje!

@raak
Een afspraak in België.

@bloem
Heel veel kleding gepast, maar helaas weinig dat ook past. Jammer!

@cyn
Afscheid genomen van hyves en nieuwe plankjes in huis.

Ik aan het werk.

:dag: Goeiemorgen!

Hier vandaag weer werken en vanavond waarschijnlijk even op mijn nichtje passen… :wub: voor het eerst helemaal alleen… :smiley: Heb in mijn hele leven 1 luier verschoond, dus dat wordt lachen! :smiley:

Verder morgen ook werken en zondag ga ik naar een vriendinnetje…

Bloem: balen van de kleding! :frowning:

Beps: helaas komt altijd aan alles een eind he, geniet nog even!
Fijne dag all!

Bloem,balen van de kleding,maar wie weet past het andere beter.

Viva,flink geslaagd met shoppen lekker hoor.Zit wel lekker hoor een broek met verlaagd kruit heb zelf een 3 kwart.

Cyn,jij toch afscheid genomen van hyves?? Mistte al een vriendje maar weet nu dat jij dat bent :wink: Hahah dat wordt dan lachen vanavond,maar denkw eld at het je goed afgaat hoor.

Raak,succes in Belgie.

TRL: ja was een beetje klaar met hyves… :slight_smile: En vanavond wordt zeker lachen, ze is ook zoooo sterk… Dus gooi het aankleedkussen gewoon op de grond en verschoon haar daar dan wel… :wink:

Cyn: hoe ist nu met je schoonzus? Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb maar vergeet t steeds te vragen. Hyves is ook geheel mijn ding niet hihi

Ja het gaat allemaal de goede kant op… Ze mag de komende maand/2 maanden (weet niet exact) nog niet werken, en ze moet echt nog rustig aandoen. Gisteren heeft ze weer een scan gehad en zal vanavond wel horen hoe die gegaan is…

Gelukkig komt het allemaal wel weer goed! :slight_smile:

Goedemorgenn.

Zo, moet even nog op gang komen hoor. Sta je op… mooiste weer van de wereld en zit je aan de koffie, kijk naar buiten en raad eens…regen. :mad:

@Viva: Meid toch… goed gescoord zeg en je had al haast niks merkte ik in GU. lol2 Nouja… als het koopjes zijn, kun je dat niet laten liggen. Zou ik ook doen denk ik.

@Beps: Nog 2 daagjes en dan zit het er helaas voor jullie ook weer op, dus geniet nog extra even en dan maar weer op naar een volgende keer.

@Bloem: Van het serverprobleem van Jill weet ik af, maar zo nu en dan zie ik Jill online, maar weet dat haar pagina’s zooooooo lang er over te doen om te openen en te sluiten. Ik dacht… misschien waagt ze nog even een poging, maar niet dus. Komt wel weer Jill, als je thuis bent.
Balen van al die kleding dan, maarja… even zogoed makkelijk terug te zenden. Misschien toch even langs de winkel?

@Raak: Jij weer de hort op. Tja… d’r moet ook zo nu en dan brood op de plank komen he!! Succes he!!

@Cynthia: Hyves? Oh, heb ik zeker niet meegekregen en zal je daar dus ook niet missen, want heb er nooit opgezeten en ga er ook nooit op. Hahaha. Nou, succes vanavond. Gaat je echt vast wel lukken. Kun je vast oefenen. lol2

Ik ga nu wel even aan de rituelen. Vakantie is voorbij, alhoewel ik nog wel steeds het zwitserlevengevoel heb hoor! Maarja…iemand moet toch de KD’s schoon houden he!!!

Iedereen een fijne dag nog. ( nu schijnt het zonnetje weer heel vals hier naar binnen.)

:dag:

Inderdaad… Maar wel alleen oefenen hoor… :wink: Al hoop ik wel echt op een dag een heel lief klein hoopje vast te kunnen houden! :wub:

Hahaha wordt net gebeld door de supermarkt hier,C is een van de winnaars van de kleurwedstrijd…Volgende week zaterdag de prijsuitreiking.

Altijd leuk!

Ben alweer thuis, klant had keurig alles al in de computer gezet en verwerkt, dus was zoooo klaar, die houden we er in hihi
Viva : jij weer flink in de kleine maatjes aan het shoppen geweest, goed zo
enne ik draag altijd panty’s van Wolford, die zijn pas duur, maar ik doe dus gewoon 2 jaar met een panty en ze blijven zoooo mooi
Trl : leuk prijs gewonnen door C, volgende week zaterdag ophalen, dan zit ik alweer in het >>>
Beps : genieten hoor van de laatste daagjes
Cyn : mijn hyves kan eigenlijk ook wel weg hoor, doe er ook nooit iets mee, kan me niet eens heugen dat ik er op gekeken heb, misschien zo eens ff doen
Suc6 met de kakluiers vanaaf hihi
Roanna : jij stuivertje wisselen met :zon02:/regen en nu toch maar ff aan de rituelen
MK : nog ff werken en dan is het ook voor jou weer weekend

Trl ik heb er C van gemaakt. Wel leuk een prijs benieuwd wat hij gewonnen heeft!!

Raki al thuis.

Pffff het is niet 2 hot maar toch zeker 3 hot lol2

@Beps: Ja, wrijf dat maar even lekker in. Neem je wel wat mee als je naar huis gaat!

@TRL: Oh, wat leuk zeg. Altijd trots als je kind iets wint.

@MK: Jij ook bijna weekend? Ik stuur je van de week even een mail met mijn bevindingen. Oke!!

@Raak: Oh, een vluggertje dus vandaag. Had iedereen maar zo z’n boeltje op orde he!!

@Cynthia: Kun jij wel. Neem maar wasknijpers mee voor op je neus. lol2

Zo, wij nu even naar actionez, ( zeg ik het goed Beps?) want daar hebben ze weer leuke dingen voor weinig.

Latersssssssssss :dag:

Beps,dank je wel.

Roanna: t is de A C Tion(op z’n Frans zeg maar)
Zag van hen de folder voor komende week. Ik moet er ook ff langs dus

@roanna
Leuk!

zo ik heb straks mijn weegmonent! ik ben erg benieuwd en mijn vaders ook. hahaha Hij is volgens mij flink afgevallen want zijn broeken hangen goed zeg maar :wink:
Ik weet wat ik morgen ga doen hahaha

@beps: heeft het nog warm! Gisteren een mooie show gezien! En jaja het komt inzicht…maar nu nog niet hoor! Zaterdag heb je ook nog lekker!!!