Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
ff kleine aanpassing zodat de verjaardagen ook weer kloppen
:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Moge
Gister m’n lampjes gekocht. In aug/sept gaat Rubbie de huiskamer verfrissen en dan hangen we ze op.
Ging alleen zo raar dat ik vergeten ben een foto te maken
Vandaag geen wind dus we maken ons op voor een heel warme sag
Goedemorgen, ik gisteren onverwacht visite van zus en zwager dus niet meer hier geweest
Roanna : ga zo ff snel kijken hoor naar je foto’s.
Vanavond weer een kans, we weten nu iig al wat het thema is : het nieuwe glossie magazine over emigreren hihi
Bloem : jij gister heerlijk vroeg onder de wol, lekker uitgerust nu zekes ?
Beps : maakt zich weer op voor een heeeeete dag, njoy !!
Bloem: weet jij dat? Er schijnt in Brabant een winkel/webshop te zijn die heel goedkoop geheugenkaartjes verkoopt voor je camera… Weet jij toevallig waar?
Tja… ik krijg leuke reacties op de foto’s en zie je Jill… ook anderen hadden een andere beeld van je, net als ik toen. Maar dat weet je inmiddels nu hoe ik dacht dat je eruit zou zien. By the way… waar zit je toch Jill?
@Beps: Lekker genieten van de zeer warme dag daar. Lekker met je kontje in de pool, kan er niks gebeuren. Ook nog goed geslaagd voor de lampjes, dus ook bij jou gaat het weer een gezellige boel worden.
@Raak: We gaan gewoon iedere avond een poging wagen en dan komen ze vanzelf wel voorbij. Ik kijk zoiezo altijd al naar dat progamma en rtl boulevard.
@Bloem: Bedankt voor je uitleg. Dat komt, omdat ik op mijn oude pc waar ik toch het meest nog opzit, een werkbalk bovenaan heb zitten met bewerken en dan plakt alles vanzelf. Maar ga het een keer uitproberen op de klepdoos waar die balk niet zit. ik denk vanwege een andere windowsversie?
Roanna : je hoeft echt geen jas aan buiten hoor, ik zit in de tuin lol2
Ook ik had echt een heel ander beeld bij Jill, je foto’s zijn heel leuk, hebben we haar, zonder te meeten ook weer eens gezien, toppie !!
Beps : zwaar hoor, trek je het nog wel ???
Ik zo mijn haren weer bruin laten doen, weet niet je jullie het op de foto’s kunnen zien maar was in Turkije naar de kapper geweest en die had zich goed uitgeleefd zeg maar, ik was helemaal blond :finger: zegt ie ik hou van blonde vrouwen, nou ja lol2lol2lol2lol2
Beps: jij zal wel doodmoe zijn als je weer terug bent
Ik aan het werk, rustig vandaag… Zat toen straks nog even een oud deel door te lezen van toen in mijn huisje kreeg… Lijkt al weer zo lang geleden! Gisteren nog een nieuwe ladekast voor de slaapkamer gekocht, en 2 planken opgehangen, waarvan 1 met mijn reisboeken… Dus nu die kast nog in elkaar… en dan is het echt helemaal klaar!
vroeg begonnen en lekker op tijd thuis. mag ook wel want er is een flink pakket kleding gekomen, helaas maar de helft, dus moet toch wachten op de andere, maar kan ff passen!!
@ cyn sorry, echt GEEN idee…!! google is je beste vriend in deze
zo ik ben ook weer back in town hahaha nee hoor ik had gewoon effe pittige dagen. Vandaag om 07:00 tot 20:00. Maar ja over 9 weken heb ik vakantie!!! @beps: had een warme dag vandaag @bloem: nog gefeliciteerd met ouders. @roanna: leuke foto’s op FB!
Bloem : en??? paste het allemaal tot nu toe, want een andere maat is toch een beetje een gok he
Cyn : heb je wat gevonden aan geheugen ?
Zo wij weer allemaal geknipt en geschoren en klaar voor de vakantie, herken mezelf nu ook weer in de spiegel :)) Daarna lekker op terras gaan eten, was heerlijk
@Jac: Poe hee… dat zijn lange dagen dan. Dan mag jij zeker al uit gaan kijken naar je vakantie. Hihihi. Dik verdiend!
@Raak: Weer niks he!!!
Ja, werd het toch nog mooi weer vandaag he. Ik ook nog lekker even in het zonnetje gezeten hoor. Heb je op JE terras gegeten of op EEN terras gegeten?
@Cynthia: Ik had ook je foto’s op FB gezien en dat ziet er reuze gezelli uit.
@Jill: WAAR ZIT JE? Je bent toch niet ziek van ons he!!! lol2 Toch ook niet uitgegleden in de Hamam met je vriendin he!!! Grapjeeeee.
Als ik het goed heb, gaan jullie eerdaags ook weer naar huis (Belgie) he?
Nou dames… iedereen een fijne avond nog en tot morgen ofzo maar weer.
@ roanna, jill had maar heel beperkt internet, dus ze is sowieso maar een paar keer langs geweest
hier een grote passessie gehad, maar tis het toch allemaal net niet. misschien iets te enthousiast geweest bij sommige dingen en andere weer veels te groot… das wel jammer van bestellen, je kunt niet eventjes een maatje groter of kleiner pakken. op zich wel een hele leuke tunica, die houd ik zeker, maar had ook exact dezelfde broek genomen als die ik nu heb, alleen dan een maatje kleiner en op zich past ie wel, maar heb een beetje grotere muffin-top/zwembandjes daardoor, waardoor het weer heel erg tekent bij andere truitjes enzo… dus dat is het ook niet helemaal…
verder stel laarzen, wel leuk, maar erg onstabel en misschien zelfs te groot, maar denk dat ik maar beter niet kan doen, best wel hoge hakken… :retard:
nou ja, jullie snappen t wel… gaat lekker…
verder nog weer aan opdrachten gewerkt voor de studie en nu maar ff de lunch voor morgen voorbereiden en richting bed. nog 1 dagje en dan lekker weekend!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber