Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen, hier het noodweer ook goed meegevallen gelukkig
Cyn : jij midden in de nacht nog wakker :frowning:
Bloem : je maaltijd klonk heerlijk, alleen de rommel erna nog even opruimen he :slight_smile:
Trl : bij jullie gelukkig ook goed meegevallen, kon C lekker doorslapen
Roanna : pas 's avonds laat begonnen bij jullie en dus niet teveel last van gehad
Beps : jij volgens mij ook weer thuis vandaag

Heb echt tot 02.30uur wakker gelegen… Op zo’n moment is het lekker dat je een BB hebt… Heb M. doodgesmst hahaha… Hij mij alleen niet… Hij sliep natuurlijk gewoon haha :smiley:

@Raak: ik kom pas zaterdag op zondagnacht thuis hihi!!! Lekker nog genieten een paar dagen.

Hier nu de wind over. Gister aardig gekleurd helaas ook her en der te hard gegaan. Nu tshirt aan en onder de sol.

Vanavond winkelen met J&H. We willen van die lampjes voor thuis(als onze TTT-lichtjes)
Tot straks

Beps : ohhhhhh dan mag jij nog lekker blijven, geniet maar dan enne ook ttt lichtjes voor thuis, gezelli

Beps,beter toch hahah ik dacht eigenlijk ook dat je vandaag terug zou komen,vliegen jullie nu gezellig met z’n allen terug?

Raak,ja C heeft door alles heengeslapen.

Ja we vliegen samen terug. Dus zaterdag 20 uur jullie tijd hopen we op te stijgen. Ik wil niet samen heenvliegen omdat m’n moeder altijd zo nerveus doet.
Dus vandaar dat we apart heen maar samen teruggaan

Is je moeder op de terug weg niet nerveus dan :slight_smile:

Nee das heel raar. Denk dat dat komt omdat ze naar huis gaat. Ze moet bij aankomst altijd acclimatiseren, bijkomen vd reis ed. Als wij dan dinsdags nakomen dan is ze weer blij lol2

Zooo vandaag is het niet too maar three hot hiero lol2

Krijg ik net een mail van Snwb op mijn vraag die ik gemaild had maandagavond over de kinderkorting dat er alleen kinderkorting wordt gegeven bij 2 volbetalende en aangezien me mams 10 euro seniorenkorting heeft gekregen geldt de kinderkorting niet…Heb gisteren via de telefoon het al geregeld van de kinderkorting en een nieuwe factuur gekregen dus ga maar van de nieuwe factuur uit toch???

Hello meiden, was ik even. Vandaag een vrije dag. Althans de puinhopen in huis opruimen nou ja puinhopen dat valt ook wel weer mee maar dat het hectisch was mag duidelijk zijn he, zaterdag teruggekomen, zondag aan de was en strijk geweest, maandag de hele dag weg naar de begrafenis en gisteren de hele dag gewerkt.
Ik voel me niet helemaal top, lekker strontverkouden en een zwaar hoofd, maar dat gaat wel weer over toch??.
Nog 1,3 kilo te gaan en ik ben weer op mijn gewicht van voor de vakantie het vliegt er gewoon weer af…lekker hoor. Na 3 en halve week gewoon gegeten te hebben, en ook alles genomen waar ik zin in had. Dat is dus balansen toch??.

raak ik heb niet gekeken, maar dank je wel voor je sms, moest gisteravond weg, naar een diplomafeestje van een vriendin van Damber.
Tlr. wat een gedoe zeg…wat heb je daar nu aan, het komt mij niet bekend voor hoor zulke praktijken van sunnywebbie.
Roanna ook weer helemaal terug, he…het was weer gezellie.
Ik ga me nu zo langzaamaan eens verdiepen in Kos, het is weer eens wat anders, nog 10 weken en 1 dag en dan gaan we weer weg. heerlijk.
Zo meiden ik ga langzaam aan weer verder met het opruimen en poetsen…maar mijn hoofd bonkt een beetje.

Goedenmiddag inmiddels.

@Beps: Lekker toch zoooo hot. Nog een paar daagies te gaan en dan mag je weer terug naar de koelte. Gelukkig wel, want zo heet als gister hier, was niet leuk meer als je geen zwembad of strand bij de hand hebt. lol2 Geniet nog ff lekker daar met z’n allen.
Leuk… die lampjes.

@TRL: Jeetje… wat een gezeur dan van hen. Kunnen ze toch zelf wel nagaan dat je liever die KK had, dan die €10 seniorenkorting. Maargoed, weet je dat ook voor een volgende keer. Gewoon weer bij je vertrouwde adresjes boeken, alhoewel ik toen alles keurig geregeld kreeg bij hen, maarja… zat dan ook niet met kortingen en dergelijke. Nou, ben benieuwd hoe en wat nu dan.

@Viva: Ja zeker was het gezellig. Heb gisteravond de foto’s op de grote klepdoos gezet. Ik stuur een dezer dagen wel ff wat door en miss dat ik er nog een paar op FB zet, dan kunnen de anderen ook zien hoe en wat.
Ik was toch nog anderhalve kilo aangekomen, al weet ik niet waarvan. Zoveel heb ik niet gegeten en heb toch ook einden gewandeld. Miss teveel gedronken, want dat doe je daar natuurlijk wel veel meer en vaker. Kokkie was helemaal niets aangekomen en dat valt mij dan tegen, want hij eet meer dan mij, maar drinkt wel minder. Maarja… lekker boeiend ook. We hebben per slot van rekening ook een heerlijke vakantie gehad en dat telt ook. :cheer:
Enneh… niet ziek worden hoor!

@Raak: We gaan gewoon weer opletten hoor!!!

Viva,hoe was het om je kleindochter weer terug te zien na 15 dagen?

Roanna,nou ik hou gewoon de laatste factuur aan hoor,die waar senioren korting en kinderkorting af is…

Viva : pfffff je bent weer druk in de weer, goed dat je de volgende vakantie al geboekt hebt haha. Er was gisteren ook nix te zien, misschien vanaaf…
Goed hoor weer bijna op je eigen gewicht !!
Roanna : jij ook weer in je normale doen en aangekomen ??? heb je toch iets meer gegeten en gedronkenlol2lol2lol2
Trl : tuurlijk moet je de jouw doorgezonden faktuur met de 2 kortingen aanhouden, die is gemaakt na je telefoontje

zo… ikke ook weer thuis

ff een mooie bos (fotogenieke) bloemen afgeleverd bij de ouders, 32 jaar getrouwd…

en nu thuis, gegeten en niet mega moe, dus de studieboeken strax op schoot

@ trl het zal elkaar wel gekruisd hebben, je hebt een offerte/rekening toch, die is meer leidend dan een of ander mailtje, ja toch?

wat een chaos vanochtend zeg, binnendoor gereden maar toch dik file… dat wordt echt wat in de winter… verheug me er nu al op… maar niet heus

@Raak: In de vooraankondiging zeiden ze weer dat het zou komen, maar weer niet. Nu weer veel tijd over petities. Pfffff… alsof dat zo belangrijk is. Hahaha, We gaan gewoon weer kijken morgen.

Voor de liefhebbers… ik heb een paar foto’s (voorlopig even 4) op FB gezet. Kunnen jullie even zien hoe we op de foto staan bij Jill op het balkon.

@roanna
Leuk!!!

Jawel he. Dan heb je toch ook even weer een gezicht bij een nickname he!!!

Ik heb er nog meer, maar eerst deze even maar.

Zo, ik moet nu de klepdoos even afstaan aan kokkie, dus zeg hierbij alvast… fijne avond en ik ga nu verder op mijn oude pc.

:dag:

Roanna,leuke foto’s en had me jill heel anders voorgesteld hahah

ga nog ff snel kijken

owh ja
@ roanna ik las op fb ergens dat je niet wist hoe je op de laptop een tekst moest kopieren. voor alle windows systemen geldt: ctrl C is kopieren en ctrl V is plakken.
Je gaat dan met je cursor over de tekst die je wilt kopieren, drukt tegelijk de ctrl toets in (2e toest links naar je spatie) en de letter c, dan kopieer je dus. gaat ergens staan waar je het wil hebben, weer ctrl toets ingedrukt houden en v en dan klaar.
of tekst selecteren en rechtermuisklik voor de opties

anyways, ben er vroeg bij… ga slapen…