Zoals jullie zien in het lijstje is het geregeld,gebeld en verteld en ze zouden het nakijken,toen terug gebeld en alsnog kinderkorting gekregen.
Trl : kij jij ook weer in het lijstje, is goed geregeld dan he, kinderkorting staat ook gewoon op hun site, bij vraag en antwoord hoe dat te berekenen. Soms snap je het niet he pffffffffff
Raak,ja ik vond het ook vreemd dat ze dat zeiden,maar scheelt toch 205 euro behoorlijk bedrag vind ik dat.
Trl : kijk daar kun je nog eens heerlijk gaan relaxen, perfect hotel meissie en tuurlijk gewoon pakken die korting, heb je recht op, toppie !!!
Hier buien weg en gewoon weer volop :zon02: en heeeeet
Raak,heb nog nooit zo 'luxe’gezeten voor mij doen dan hahaha
@trl
Dat ziet er super mooi uit!
Heb je goed geregeld.
Zo, het gewone leven is weer begonnen.
De schapjes weer in die vieze hitte gedaan, maar… maar wel de was al schoon, droog en in de kast. Ja, ja.
@TRL: Meid… wat gaaf. Ik ben 'm ook weleens tegen gekomen bij mijn zoektochten naar iets en ook weleens op het punt gestaan. Ziet er echt leuk en mooi uit en ook nog voor een leuke prijs, dus wat wil je nog meer. Goed dat je er zelf even achteraan gebelt had. Nu dus alles voor mekaar.
Vind de prijzen toch nogal vaag bij hen. Als je b.v. een prijs in de kolom aantoets van zeg even…€ 398, komt er in de linkerkolom een prijs van €444 te staan, dus het is wel goed opletten bij hen. Maargoed… jij hebt het nu voor die mooie prijs gekregen.
Hier nog steeds :zon02: en errug warm. Als je niet anders weet zou ik denken dat ik nog steeds in Alanya loop. Ook zo warm.
Hier ook weer warm en heeeeet
Voor de liefhebbers : even een copie :
Audrey Groenenboom schrijft :
Hoi voor al diegene die niet in de zon zitten in NL: om 18:15 op RTL4 bij Editie NL komen er stukjes van onze uitzending in een item over emigreren! Bij deze dus…
:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
ik stond er niet meer tussen…
@beps: genietend van het uitzicht op haar ligbedje… nu inmiddels denk ik aan de cocktails en zo naar het eten.
@trl: ook lekker een reisje geboekt!
@roanna: goede vluchten gehad en nu bij ons het het genieten van het benauwde weer???
Ik vlieg nu denk ik ook met wij gaan op vakantie…vakantie…
helaas door teveel nieuws verschoven naar waarschijnlijk morgen hahaha
@raak
Ik lees het net, maar niets gemist dus ![]()
hoi ladies
ook weer thuis en moe… plof zo op de bank…
heb wel al heerlijk gegeten, lekker kip en kofte spiesjes op de grill gelegd, eiersalade erbij (zelf gemaakt) en zelf gemaakte mayonaise voor de smeuiigheid erbij… mmhh bijna mn vingers erbij opgegeten… jammie jammie…
helaas hier nog niet aan het gieten, mega warm nu… bah, vies… afkoelen!!! vet in de file gestaan ook, geen airco dus was echt afzien
@ trl mooi dat het toch gelukt is. volgens mij heb je nu wel alle hotels in en rond kusadasi gezien he
heb deze ook wel eens voorbij zien komen.
@ viev welkom thuis
@ roanna welkom thuis
@ raak de dochter weer wel of niet in de spotlights… nice
gaap… poepiedoepie… kukkel zo nog in slaap… helaas is de keuken nu wel een slagveld… misschien strax ff doen… nu bank!
Raak,ik dacht al dat ik net dat stukje gemist had hahaha maar nee dus.
Roanna,ach ik ben niet zo van het luxe,maar ja het was nu wel heel aantrekkelijk geprijst dus waarom voor meer geld minder gaan zittten he…
Bloem,dat valt wel mee hoor,heb vanaf 2004 -2008 meestal wel hetzelfde hotel gehad,met C ook paar keer naar hetzelfde terug geweest dus heb nog veel hotels te gaan.
Zo het wordt hier nu ook erg donker pffff hoop niet dat het zo gaat knallen want C ligt net op bed.
truste! :dag:
Poehee…het is aardig tekeer gegaan hier, maar ik denk dat het ergste wel geweest is. Het begon hier gelukkig pas laat op de avond.
@Bloem: Klinkt allemaal wel lekker en dan ook nog zelf gemaakt. Moet wel goed zijn dan!! Mmmmm…
@Raak: Ik ook op de poef voor de tv, maar niks ervan hoor. Nouja… we blijven opletten.
@TRL. Nou, gelijk hebbie. Heerlijk vooruitzicht weer en lekker luxe.
Weltrusten all. :dag:
Ik word er echt gek van van dat weer! Ben nog steeds wakker! ![]()
:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Hier was het rond half 11 al weer aardig rustig,waren wel wat heftige knallen en flitsen,maar op zich vond ik het nog meevallen.
mogguh
heerlijk geslapen, no problemo. heb weinig van onweer meegekregen behalve dat internet gisteravond af en toe happerde… haha dat merk ik dan weer wel
nieuwe dag, is het pas woensdag?? mis echt een dag weekend omdat we de hele dag de hort op waren, maar goed, kom de dag wel weer door denk ik… ciaaooo