vandaag een memoriabele dag,onze toos zou vandaag jarig zijn geweest…Wens familie en vrienden sterkte vandaag.
mogguh
ja een vreemde dag zo kort na haar sterven, maar denk maar zo: daar moet op gedronken worden: proost
En ik weet zeker dat Toos precies hetzelfde vandaag doet! Een cocktailtje pakken!
ben gisteren even langsgereden en heb in gedachten geproost met dr op haar verjaardag
Ja een dag met een lach een dans op tafel. Die cocktail neem ik hier, onder de parasol. Op jouw Tooske!!!
Goedemorgen meiden.
ja ook ik hef het glas op Toos, meissie lach en dans verder daar waar je nu bent, hier zou je het niet meer gekunt hebben. Ik denk aan Wendy, JP en R. veel sterkte vandaag.
Ikke gisteren idd naar de begrafenis geweest, was een rustige dienst, iedereen was er zo op het oog eigenlijk wel klaar voor, 66 is te jong, maar ze was helemaal op, en dan is sterven een zege en zo zien ze het ook. Daarna nog bij een nicht in de tuin gezeten, mensssenkinders wat was het heet, je kon ons uitwringen. Gisteren paps nog bij ons laten eten en die toen naar huis gebracht al met al waren we om kwart over 9 gisterenavond weer thuis. En dan vandaag weer vol aan de bak hierzo, het is zooooo druk, dus ik hoef me niet te vervelen.
Beps geniet er nog van. Ik weer begonnen vandaag de schade is beperkt, 3 en halve week gewoon gegeten en in totaal een kleine 3 kilo erbij, dus de shake zit weer in mijn tas…gewoon de schade er weer vanaf halen en dan weer balansen.
Tlr. ik heb geen problemen gehad met sunweb kreeg gewoon de rekening voor waar hij er op stond maar soms wil het wel eens schelen dat je bijv. een andere vlucht aanklikt in het boekingssysteem en daar hangt dan een andere prijs aan.
Mk goed gedaan zeg…petje af en een diepe buiging…
Zo en nu weer verder, ik heb een zere keel en wordt stront verkouden maar ja wat wil je ook met dit weer, arco en vliegen…1+1+1= VERKOUDEN.
@Viva: het eten is het probleem ook niet denk ik: de cocktails haha
Ook bij ons gaat maandag de shake er weer in lol2
Gelukkig minder wind maar onder de parasol wel koel
Trl : wat vervelend zeg dat je de reis die je wilde boeken niet kunt aanklikken voor de juiste prijs, misschien idd ff bellen
Beps : is een coctail in ADR aan het heffen op onze Toos
Bloem : is nog steeds vroeg even hier voor het werk
Viva : jij gisteren zware dag, maar mooi afgesloten en het was idd zelfs aan de kust veels te heet, hier nu bewolkt maar benauwd. Schade van 2 weken zondigen 3.5 kg is te overzien he, even weekje shaken en het is er weer af.
Gaat echt wel goed met jou hoor. Nu druk druk druk op het werk…
Fijne dag iedereen !
Zooooo blijft genieten die “uitzichten” lol2
Goedenmorgen all.
Nou, we zijn er weer hoor. Men kan zegggen van Coridon wat men wil, maar ook onze terugreis was weer perfect verlopen. Alles precies op tijd en zonder enige waarde van turbulentie gehad weer veilig thuis gekomen Precies 2.45 uur aan de gate, wel even een tijdje moeten wachten voor de koffers en toen met de zoon op weg naar huis en ik lag er om kwart voor 5 in en om 9 uur eruit.
Al met al…weer een hele fijne vakantie gehad en nu weer op naar … weet ik nog niet.
@TRL: Inderdaad even bellen met sunnyweb, want dit kan en mag dus niet he. Verder niets mis met hen is mijn ervaring, maar wat jij nu verteld heb ik ook weleens op fora’s gelezen. Even er achteraan bellen. Laat je het wel even weten hoe en wat nu?
@Beps: Wat is er nu mis met het ontbij dan? lol2 Te weinig keus? Hahahaha. Jullie nog even een fijne voorzetting van de vakantie.
@Raak: Lekker weer zo ff een dagje Zeeland gedaan, Ja, je moet het er hier maar van nemen he!! Hier nu ook nog zonnig en erg heet… maar er komt verandering in hoorde ik net. Hopenlijk nog ff droog voor mijn wassie.
@Mk: De tips komen nog en jij alvast…:cheer: Goede uitslagen he!!!
@Viva: Nou, de schade valt enigzinds mee qua gewicht, nadat we laten we toch eerlijk zeggen…, heerlijk hebben gegeten en niet veel in beweging zijn geweest. lol2
Wat je tante betreft… ik zeg dan ook altijd maar… als lijden een last wordt, wat is dan beter he!!! Jammer van de leeftijd, maar daar wordt niet naar gekeken helaas.
@Cynthia: Ook bedankt voor je goede wensen voor de terugweg.
@Bloem: Fijn te lezen dat het op je werk ook nog steeds goed gaat en je zelfs al een etentje hebt gehad.
Meiden… ik proost mee op deze gedenkwaardige dag. Proost!!! Toos… ook proost daar en je ziet het… vergeten doen we je niet.
Ook wij willen de familie op deze dag veel sterkte wensen.
Zo, ik ga ff verder met koffer uitpakken en zien we nog een graantje kunnen meepikken van deze warme dag.
Laterssssssssss en iedereeen nog een fijne dag. :dag:
@beps
Inmiddels uitgewaaid.
@viva
Drukke dag achter de rug en nu storten op de bergen werk.
@roanna
Waarschijnlijk bijkomen van een kort nachtje.
@trl
Valt niet mee op iets te boeken.
Ik heb ook wel eens bij ze geboekt, maar dat ging allemaal prima.
Vanmorgen met school op excursie naar de bieb geweest, nu weer op kantoor.
@Beps: Oh en wie mag dat zijn? Wat een uitzicht he!!! lol2 Ik zag trouwens ergens foto’s van het animatie team van dit jaar en dat zag er weer heel anders uit, dan vorige jaren. Leuk hoor!
Geniet van je uitzicht. :cheer:
Dat is de Rus Dima. Een lijf met spieren. Nee team grotendeels gelijk gebleven.
Mooi dat alles goed verlopen id Roanna, toen Boemmie en ik die rondreis deden en verleden jaar juni us dat ook goed gelopen hoor.
@roanna
Oh je bent er alweer.
Hier is de zon inmiddels verdwenen en ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat de regen komt.
Toos, hopelijk zit ze boven aan een stukje taart met een lekkere coctail erbij.
Wij denken aan je en natuurlijk ook aan JP en de meiden :kus:
@Beps: Ik zag gister een foto geplaatst door mensen die net terug waren van ADR animatieteam staan op vakantiereiswijzer, maar herkende er geen een van, maar kan ook aan mij zelf liggen hoor. Maakt verder ook niets uit, as ge maor leut het met hen. Alhoewel… rus? Ken ik ook nog niet. Misschien toch eens kennis gaan maken. lol2
Nou, ik ga wat doen hier.
Roanna : Goede terugreis gehad en je bent weer wakker en al volop in de running, kijk maar uit voor je was want hier regent het al :mad:
Beps : jammer dat het een rus is
hahahaha
MK : jij uitstapje gehad naar de bieb en nu weer aan het werk
Net als de rest van ons je gedachten bij Toos, JP en de meiden :kus:
@Raak: Oh echt: Het lijkt er hier nog helemaal niet op, maar hoor natuurlijk wel de verwachtingen op de radio en wacht het maar ff af dan.
@raak
Jij gisteren langs toos gereden, dan komen meteen alle leuk herinneringen weer boven. En daarna even slikken…
Roanna,welkom terug.
Ik net gebeld met snwb en ze zeggen dat er in hun contract geen kinderkorting staat,nou ik heb het toch echt zien staan en ook een ander bedrag,maar dat kunnen ze niet meer terug kijken,ze gaan het nu uitzoeken en ik wordt terug gebeld.
:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna