Turkish Tea Time 2011

Beps,pret op het zwembadbed zo maak je nog eens wat mee.Veel plezier.

Mk,succes met zwemmen leuk hoor.

Raak,veel plezier bij maaskantje.

Cyn,jij zal vast ook nog wel in het lijstje komen.

Wij weer terug uit het land van Jan Klaassen,was een tegenvaller,veel achterstallig onderhoud,en als er kinderen bij het treintje of de auto’s staan te wachten sluiten ze gewoon omdat de tijd erop zit en degene die het bedient ergens anders heen moet…Dus worden de kids maar weggestuurd en moeten ze een kwartier later maar terug komen of als de bel gaat.Volgende keer toch maar wat verder rijden.

Goedenmiddag.

Beps altijd na het ontbijt en ik weer met theetijd. lol2

Zo, de een na laatste dag alweer en we staan al op het bord, volgens schema dus morgenavond 23.45 uur vliegen. Morgenochtend even vragen of ik de kamer nog een poosje mag/kan aanhouden en anders 12 uur eruit. We zien het wel, want zo te zien zit alles vol en zag zelfs…mensen bij de balie die overboekt waren, dus spannend voor ons. Maarja…alle gelegenheid voor de koffers achterlaten en nog even voor vertrek douchen, dus moet goed komen.

@Beps: Hier ook zoiets vanmorgen. Komt zo’n heel Turks gezin en alle bedjes en matrasjes zijn al bezet. Wat doen ze? Pakken zo van anderen de matrasjes van bedjes af en leggen die vlak aan de rand van het zwembad neer. Niemand kon er meer langs aan die kant en het is daar al niet zo groot!! Parasol ergens vandaan gehaald en daar kwam hun picknickmand tevoorschijn. Nou, en die hadden zeker bekijks tot dat er iemand van het hotel erbij geroepen was en de matrasjes weer netjes op de bijbehorende bedjes legde… Nouja, even een heen en weer discussie en ze moesten het nu met 3 matrasjes doen en ergens anders een plek zoeken. Pffff… die turken ( sorry dat ik het zo zeg ) denken dat ze altijd en overal voorrang hebben, maar hier toch mooi niet, maar het was een lachwekkend tafereel.

Inderdaad… leuk lijstje… maar hij kan nog voller. La, la, la, la. lol2

Maar ik gun het jullie allen zo hoor! Vooral die verre bestemmingen.

Nog steeds K*t weer daar dus, maar ik beloof… ik neem warmte en :zon02: mee. Echt!

@Viva: Morgen heel veel sterkte gewenst. :kus:

@TRL: He, wat jammer dan van je dagje uit. Weer een ervaring rijker. Pffff…raar park dan.

Oke dan. Zo even showeren en dan vanaaf nog even wat laatste inkopen doen en daar moeten we het dan maar weer mee doen, tot een volgende keer.

:kus: All. :dag:

hoi hoi
zonnetje schijnt hier nu vollop!

@ beps duh ja natuurlijk… ik was nog nie wakker, sorry!!
@ trl jammer dat het tegenviel dan :frowning:

hier leuke dag gehad, gezellig, veel gezien en ben nu MOE moet eigenlijk nog veel doen maar besluit gewoon lekker ff een dutje te doen… pech… de rest komt morgen wel weer…

@beps en roanna hebben in turkije veel om te belijken! Altijd gezellig en leuk tijdverdrijf!! :smiley:
Geniet er maar lekker van
@bloem: een leuke dag gehad maar nu moe.
Ik heerlijk in het zonnetje gezeten want hier scheen de zon al vroeg!!! Nu lekker verkleurd weer.
Helaas morgen en dinsdag werken met het warme weer. Maar goed mijn tijd komt nog!

:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Jac: 21 september t/m 25 september Katzenfurt-Duitsland
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Ja ik heb me er weer even tussen gezet! :smiley:
We gaan woensdag na aankomt weer op weg naar duitsland!

Tssssss Jac. Heb je niet eens tijd om te wassen lol2

Hier verder niets nieuws. Zit aan een wijntje. Het waait nogal. Morgen zeggen ze nog zo een dag. Ach t is warm zat

@Jac: Toe maar weer. Alweer in het lijstje. Nou, gelijk hebbie.

@Beps: Nou, hier vandaag het tegenovergestelde. Vandaag wat bewolkt maar wel erg klam warm en zelfs nu nog en geen zuchtje wind momenteel. Maar…ik klaag nie. lol2

@Bloem: Jou dag ook weer geslaagd en nu weer op naar je nieuwe werkweek en dan toch ook aftellen. Leuk hoor!

Verder niet veul te melden. Net net terug van het WC en even beneden met andere mensen wat gedronken en nu ff de koffer nalopen en dan morgen nog van onze allerlaatste dag genieten en dan is het alweer voorbij helaas.

Weltrusten en ik denk … tot van week weer ergens. :dag:

Jac: 21 september t/m 25 september Katzenfurt-Duitsland

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

mogguh

nieuwe week, zonnig buiten, op naar de airco van kantoor… ciaooo

Goedemorgen het waait hier en niet zo zuinig ook. Minder dan gister lijkt t maar toch

@Roanna: fijne dag en een goede terugvlucht.

Sterkte voor iedereen die werken moet

Mogge all op deze zeer warme :zon02: dag
Jac : weer erbij in het lijstje
Trl : gisteren helaas tegengevallen bij Jan Klaassen, dan kan je idd beter maar iets verder doorrijden
Bloem : jullie ook een heerlijke dag gehad
Beps : lekker lui op het zwembadbedje nog steeds aan het genieten
Roanna : ook bij jullie een opstootje in het hotel, moet niet gekker worden he lol2lol2 nu laatste daagje alweer : voor strakjes alvast goede vlucht terug, hier is het morgen ook heet hoor, helaas maar 1 dag
Viva : sterkte vandaag :kus:
Wij gisteren heel gezellig op visite geweest en tot 23.30 buiten gezeten, heerlijkkkkk

Goedenmiddag.

Zo, het laatste uurtje hier. Zitten inmiddels in de koele lobby te wachten. Nog een uurtje en dan komen ze ons ophalen. Hebben net even nog wat laatse schapjes gedaan voor op het vliegveld en dan kunnen we. Hopenlijk gaat onze vlucht beter dan die van Viva. Zo te zien komen we wel met rustig en mooi weer aan dus ik hoop het maar.

Nou meiden, mijn batterij is nu ook bijna leeg dus zeg alvast… iedereen weer bedankt voor de goede wensen en tot morgen ergens in de middag, denk ik.

:dag:

@roanna
Goede reis en hopelijk gaat alles vlotter dan bij Viva.

Ik vanmorgen naar school, vamiddag werken, zometeen naar zwemles en daarna nog op verjaardag. Net nog mijn examens van vorige week nagekeken en als de antwoorden op internet juist zijn, dan heb ik die ook binnen en nog wat beter dan de 1e keer.

Roanna: goede reis! :kus:

MK : dat zou natuurlijk wel heel mooi zijn ! Jij een drukke dag vandaag met die hitte
Wij zijn naar het strand in Zeeland geweest en gewoon daar dus ook 34.5 graden, dus ikke mooi nie in de :zon02: Nu lekker koel in huis lol2

Tssssss Ga ik niet boeken en druk op de prijs komt er links de prijs te staan dus ik ga alle gegevens invullen en druk op ok,krijg ik de bevestiging met een duurdere prijs :frowning: en als ik nu op de site kijk is die datum ook niet meer te boeken,erg vreemd toch?? Viva heb jij dit ook wel eens meegemaakt,bij snwb?

@ MK drukke dag maar zo te zien wel geslaagd! nu ff wachten op de officiele uitslag maar dat is een zorg minder

@ trl das balen, blij met een dooie mus

ikke met collegas uit eten geweest, nu helemaal gaar van dat warme weer…

Na 2 dgn wind was m’n hoofd gister helemaal doorgewaaid. Dus op tijd naar bed.

@Roanna: hopelijk goede vlucht gehad. Nu in je bedje

@TRL: das minder zeg. Nu maar even bellen anders met ze

@MK: hopen dat de uitslag idd klopt!! Nu rustig dagje in vergelijk met gister?

@Viva: gister een rotdag om mee te starten. Hopelijk was het een waardig afscheid

@Bloemmie: lekker met de collega’s gegeten.

Ik langzaam richting ontbijt. Eet hier totaal anders dan thuis en dus ook meteen klachten. Pffff. Ach “ik overleef t wel” lol2 :slight_smile:

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy