de andere reisjes nog maar even niet boeken, want moet meteen betalen natuurlijk en die ticketprijzen blijven wel redelijk stabiel. dit was echt een soort van koopje. 450 euro retour, hoef alleen ter plekke nog het hostel te betalen en natuurlijk wat je daar op maakt, maar dat komt wel goed!!
ben zo blij! en beetje benauwd ook… een droom komt uit!! heb al 2 of 3 jaar een ansichtkaart van de olympic oval bij mn computer staan, als motivatie waarvoor ik zo veel (?) en hard (?) werk… en nu komt die droom gewoon uit… :crybaby: ben er zelf een beetje beduusd van.
desondanks ga ik denk ik maar wel gewoon een nieuw paspoort (en rijbewijs) aanvragen want alles loopt in 2012 af en met die gemeente hiero… geen doen…
@Bloem: Heerlijk zeg. Je droom komt dan eindelijk eens uit. Gefeliciteerd. Ik vind het heel wat. Geniet alvast van de voorpret.
@Viva: He bah wat eng zeg jou terugweg. Moet er nog maar even niet aan denken. Pffff…weer hindernissen. Meid, gecondoleerd. Wat een rot thuiskomen, maar toch nog op tijd. Heeft Damber goed besloten.
Ja, wij vonden het ook weer super met jullie hoor. Alleen… tja… nog steeds die zaadjes he. Moet niet te lang duren. hihi.
@Raak: Als ik tijd heb lol2 en dat heb ik hier best wel weinig, zal ik ook even je foto’s bekijken. Misschien vanaaf laat even en anders ckers als ik terug ben.
@TRL: Kun je met een gerust hart bij boeken. Viva was nu met hen en wij zijn al diverse malen met hen geweest o.a. naar Mallorca voor een habbekrats en een paar x al naar Turkije waaronder naar ADR voor een super lage prijs ooit. Hebben vaak leuke prijzen en aanbiedingen hoor.
Verder iedereen…Cyn:dag:, Jac :dag:, Linda :dag: , Beps en de familie :dag:, Jill :dag: en wie nog meer…:kus:
Ik ga met de avondrituelen beginnen. (Hebben weer koopavond hier.)HIHIHIHI
Hello, bij staat de thee klaar hoor !
Bloem : meid wat een goed nieuws en nu weet je idd waar je het allemaal voor doet he, proficiat ; CANADA>>>>>>>>>>>>
Roanna : is goed hoor meissie, zorg maar dat je niet overwerkt raakt lol2lol2
Vanaaf weer koopavond, neem dan ook maar een extra koffer mee terug he, hier is het werkelijk de hele dag geen moment droog geweest, ben ook gaan shoppen, maar onder de plu en vlug vlug is er ook niet zoveel aan hoor
Bloemmie geweldig voor je zeg een droom die werkelijkheid wordt.
Meiden thanx hoor, 66 jaar is te jong, maar om eerlijk te zijn die copd die ze had was vreselijk alleen is ze heel plotseling overleden, maandag dus met paps naar de begrafenis, zijn dus al om 10 uur in de buurt van zwolle, wordt weer een enerverende en vermoeiende dag. Was liever gaan werken. Maar ja zo is het leven.
Hier is ook de hele dag de kraan open geweest, wat een butweer.
Enalleen maar aan de was gewest, en visite gehad, nu dus een beetje brak.
Roanna geniet er nog ff van, enne ja die zaadjes he…hahahahha.
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Zo ik ook weer wakker, ontbijt op en aan t zwembad. Vanavond eten in ‘de tent’ en morgen boven de vis.
Gisteravond ruzie aan t zwembad. Een ouwe Turkse man had een tafeltje “gereserveerd” bij de livemuziek door er een krant op te leggen. Vervolgens kwam er 2 uur lang niemand. Dus mensen zijn er gaan zitten: tot die vent terug kwam. Pffff TOESTANDEN!!! Hij moest en zou daar zitten. Zelfs toen de bediening ergens een tafel vooraan geregeld had pakten ze de stoelen op en gingen aan dat andere tafeltje zitten. Dikke ruzie want de Amsterdammers die er zatten gingen echt niet weg
Ach zo hadden we toch iets om naar te kijken lol2lol2
Fijne zondag all. Zag dat jullie hetzelfde weer krijgen als wij hebben
@bloem
Naar Canada, super!! Maar eerst naar de beesies, veel plezier.
@trl
Toch maar iets dichter bij huis, veel plezier.
Zag vanmorgen een reclame van linnaeushof, maar dat ziet er wel heel leuk uit.
@beps
Oh wat erg, sommige mensen denken dat ze alles kunnen maken.
Net als een handdoek een hele dag op een ligbedje en dan alleen van 3 tot half 4 komen.
@viva
Heerlijke vakantie gehad, ben wel erg benieuwd hoor naar het hotel.
Wel een K rit terug naar het vliegveld, het is al lang en als ze dan ook nog niet opschieten…
Rot bericht bij thuiskomst, gecondoleerd :kus:
Ik straks met M. naar het zwembad. Nog een beetje oefenen, er zit nog een klein kansje in dat ze 6 juli af mag zwemmen. Vanmiddag naar mijn zus, ze zijn net verhuisd, dus even kijken hoe het geworden is.
spannened MK, ik vond afzwemmen doodeng, maar je moet het natuurlijk wel doen!
@ cyn haha, je staat er al een paar keer in, maar er kan altijd meer bij he? vind ik ook. ik wacht nog even met het boeken van de rest maar hij wordt sowieso weer langer!
Mogge ladies, zoals Bloem al meldde : echt geen :zon02: te zien, wel broeierig en zelfs een beetje regen :mad:
Bloem : veel plezier in de beeksebergen enne ik vind het lijstje prachtigggggg
Trl : jullie ook veel plezier bij Jan Klaassen vandaag
MK : jij met M zwemmen, hoop dat het nog gaat lukken met dat afzwemmen voor haar
Beps : jij ook alweer vroeg van de partij, gisterenavond spektakel gezien hihi, nou weet ik weer waarom alle Turken altijd naar Amsterdam willen, gaat goed samen die 2 lol2lol2lol2
Ikke wilde in de tuin maar nix geen lekker weer dus ben Butch Cassidy and the sundance kid gaan zitten kijken haha jeugdherrinneringen en vanmiddag gaan we naar Maaskantje
Fijne dag allllll hoop op nog wat :zon02:
Bij ons is t 1uur later toch!! En staat de klok van WW een uur achter lol2
Vandaag veel wind. En veel Turkse mensen. Die doen echt maar wat. Liggen nu zelfs voor de grote trap!!! Er kan niemand meer langs hahaha. Ik lig, kijk, en heb lol!!!