Turkish Tea Time 2011

@Beps: Ik ben ook al best een beetje bijgekleurd, ondanks dat ik niet echt veel in de zon lig en zit. Ook veel te warm voor, maar verder gaat het eigenlijk best goed tot nu toe. Geen last van het lidteken of de i-pod. (gelukkig) Groetjes daar! :dag:

@MK: In het hele gebouw in free wifi, ook op de kamer, waar ik ik me momenteel bevind. Redelijk goed bereik.

Ik sluit af. Ga douchen en er is wel een magic show hier vanavond, maar ik denk liever even shoppen toch. Die shows heb ik al wel een beetje gezien, maar het animatie team is erg leuk hier en doet echt z’n best. Het enige waar ik al 3x aan mee heb gedaan is aqua gym en kokkie vanmorgen met dart. Vind ik al heel wat!!! lol2

Doeggggggggggggggggg :kus:

Viva : welkom thuis meissie :kus:
Roanna : jullie heerlijk in de kamer wifi lekker met airco, ook aan het aquajoggen en darten, dus jullie houden het nog wel even uit daar, genieten hoor, 1 weekje is zooooo weer om
Beps : jij ook lekker in de airco met je lappie en al een aardig turks kleurtje aan het krijgen. Veel plezier morgen op de markt
Iyi geceler voor strakkies :kus:

zo ladies, ikke weer thuis… alle turkijegangers zich ook weer gemeld…

wilde meteen vandaag mn ticket naar calgary boeken, maar moest mn paspoortnr opgeven. en dat is maar geldig tot mei 2012, dus sowieso niet de 6 mnd na in/uitreis, dus wist dat ik hem zsm moest verlengen maar dacht, kan nog wel 1x mee naar turkije.

@ cyn weet jij dat? kun je je paspoortnr later nog wijzigen? heb een mail naar de org. gestuurd, maar ga morgen voor de zekerheid toch nog maar even nieuwe pasfoto’s laten maken en toch maar een nieuw paspoort aanvragen. dan kan ik er meteen mee weg, in nov. mn rusland visum aanvragen en dan heb ik alles rond voordat ik weg ga…

maar goed, komt vast wel goed, maar wilde zo graag dit weekend boeken :frowning: boekhooeoee

@ trl ja ik heb 25 vakantiedagen en 18.5 atv. ik werk dit jaar maar 7 mnd en volgend jaar 5 mnd. maar heb niet alle vakantiedagen+atv van dit jaar nodig, dus dat kan ik doorschuiven naar 2012 (de vakantiedagen dan, de atv niet) en dan komt het allemaal net precies uit, voor het geval ik daar na juni 2012 niet meer werk. is dat wel het geval dan is het helemaal geen probleem.

en waar een wil is, is een weg

Bloem, Ja dat zou mogelijk moeten zijn hoor!

:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Viva,welkom thuis.

Bloem,dat is lekker ja zoveel dagen.Succes met boeken.

Roanna,jij toch wel gekleurd ondanks dat je onder de parasol zit.

Iemand hier ervaring met snwb ?

Mogge all
Bloem : reisjes bijna rond, alleen nu al een nieuw paspoort nodig, ik denk ook dat je het kunt wijzigen, anders zou je steeds wel heel snel een nieuwe pas nodig hebben toch
Trl : ik dacht dat Viva daar ervaring mee had

TRL: dat is een prima organisatie hoor… Ze zijn een onderdeel van Sundio waar bijvoorbeeld ook Sudtours onder valt! Gewooon lekker doen!

Wij vandaag in de turbostand: het is hier 10 uur nu, we waren al naar de markt( met J&H) en wij zitten al weer aan de pool. J&H zijn even aan t bijkomen.

@Viva: welkom terug. Nu aftellen voor Kos.

Meld me weer

Cyn : :dag::dag::dag: alles goed daaro ?
Beps : jullie moesten wel vroeg he met die hitte, nu lekker beetje afkoelen en J&H aan het rusten tot de lunch misschien, heel fijne dag verder

Hey meiden daar ben ik weer.

Een heerlijke vakantie gehad, en nu hier weer in de regen.
Eerst met collega een paar dagen gehad, toen met zwager en schoonzus, en daarna met Roanna en kokkie.
Een 'slechte’vlucht gehad, heel veel turbulentie en een vliegtuig wat vreselijk veel herrie maakte je kon elkaar gewoon niet verstaan als je wat zei, ook nog eens 3 en een half uur in de bus gezeten, die vent heeft de hele weg 60 km per uur gereden echt er kwam geen einde aan die rit, maar nu dus weer thuis. Ga zo aan de was.
De vakantie was heerlijk Jill meissie wat kan jij trots zijn op jullie woning in turkije prachtig gewoon en wat een uitzicht. En nogmaals dank je wel voor de gezellige avond.
Roanna geniet nog ff meis…het was weer super gezellig.
Ik zo de koffers uitpakken en dan aan de was, heb nog genoeg te regelen dit weekend,
heb maandag een begrafenis van een zusje van mijn moeder 66 jaar is ze geworden, was al ziekelijk copd heeft ze gehad, maar is afgelopen woensdag heel plotseling overleden. Dus moet echt naar de begrafenis, Damber heeft het bewust verzwegen want die zei je kan er in turkije toch niets aan veranderen en jullie waren op tijd terug voor de begrafenis.
Gelijk heeft ze, maar neemt niet weg dat het een koude douche is he als je zo terug komt.
meiden ik heb niet bijgelezen, dus wie kan mij even een korte update geven.

toedelssss

Viva,gecondeleerd dat is zeker een koude douche bij thuis komst,maar kan begrijpen dat Damber het verzwegen heeft. Pfff was dus een helse vlucht met ook nog eens een lange busrit…Maar ik dacht dat jullie een taxi hadden geregeld om vanaf het vliegveld,of heb ik dat mis dan?

Jeetje dat is rauw thuiskomen. Sterkte meis

Update:
Roanna en ik in Turkije
Viva en Raak net terug
Trl, Bloemmie en ik aan t zoeken naar reisje
Cyn zoekt voor volgend jaar
Jac niets nieuws…

Dat wast geloof ik lol2

@beps: veel plezier nog in ADR

@viva: gecondoleerd en sterkte

Tlr…alleen op de heenreis hebben we een taxi gehad, 5 kwartier later zaten we in het hotel.

Viva : pfffff dat is minder dan he om zo thuis te komen. Maar gelukkig, buiten de reis, alles verder perfect geweest. Bij mij ook hoor ! Enne wat een temperatuurtje he, dat is hier wel anders :mad:
Nu weer druk druk aan de was en dan ook nog maandag de begrafenis :kus:
Beps : dat was nog eens wat ik noem een update :thumbsup:vlol2lol2

Viva: welkom thuis en gecondoleerd!

Raak: ja gaat goed hier hoor! :slight_smile: Mooie foto’s op je FB trouwens… Volgens mij zat je in een erg lekker hotel! :slight_smile:

@viva: welkom thuis!!! en gecondeleerd!
@Trl: is aan het kijken voor een reisje?? Sunniew ik heb er nooit bij geboekt maar ik hoor wel goede verhalen erover.

verder regen en zo TT even kijken.

Cyn : dank je ja was echt perfect hotel, 2e foto inzoomen dan zie je welk :slight_smile:

mogguh ladies

@ viev welkom thuis en gecondoleerd… :frowning:
@ trl ja ik ken ze, heb er twee keer mee naar turkije geboekt en nix op aan te merken, maar ja, ik heb dan ook geen problemen of eisen/wensen gehad.

nog een keer gekeken, maar paspoort nr is optioneel!!

dus…

:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT

Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy