Ja he… lol2 Moet nog even wachten, want kokkie staat nu de douchen en alles is hier goed, maar je kunt niet met z’n tweeen onder de douche. Te klein. lol2 Krappe douche cabine. Hihihi.
:dag:
Ja he… lol2 Moet nog even wachten, want kokkie staat nu de douchen en alles is hier goed, maar je kunt niet met z’n tweeen onder de douche. Te klein. lol2 Krappe douche cabine. Hihihi.
Zal ik doen.
@trl
Ik ben er vroeger geweest met schoolreisje, ik zou het echt niet weten.
Sprookjeswonderland is heel leuk voor kinderen van 2½ ![]()
Heyyyy MEIDEN :kus:
Zoals jullie al gelezen hebben strakies bezoek van de meiden en hun hubs.
Gezellig kijk er al naar uit!!!
Zeg Roanna geen vieze dingen doen he voor je bij mij komt he,met zn tweeen onder de douche,halo doe dat maar als je terug thuis komtlol2
gezellig allemaal zonnige berichten uit turkije
@ cyn hoeveel verder is indonesie dan tov india? toch niet eens zover ofzo?
ben de rest alweer kwijt… moe… geen zin meer… bank hangen. vanavond mooie film…
Roanna : jaja je krijgt nog:zon02: genoeg daaro, ik heb niet alles opgebruikt
en strakkies op visite bij Jill, gezelligggggg, jammer dat ik echt terug moest voor de zaak anders had ik zeker deze week gebleven en was ik langsgekomen hoor. Wel sund dat je niet samen onder de grote regenbui kan ![]()
Viva en H morgen alweer naar huis, weet niet of ze dit nog lezen maar : hele goeie vlucht en ik hoor de verhalen dan wel he
Jill : jij ook weer even op het net en hier piepen, is rustig geweest met iedereen in Turkije dus niet zo veel bij hoeven lezen, gezelli dat je visite krijgt he, veel plezier maar dat zal ongetwijfeld wel lukken
Beps : toch ook ff binnengewipt om te melden dat het :zon02: schijnt in Turkije, nou hier ook, minstenssssss 2 minuten per dag lol2lol2lol2lol2, heeeeeel veel plezier daaro ook
@bloem
Gisteravond was inderdaad de 2e ronde van hetzelfde.
en had je deze keer er een beter gevoel over?? wanneer weet je de uitslag??
De antwoorden staan begin volgende week op internet, dus dan kan ik al zelf een beetje nakijken. Over een week of 5 een e-mail en over 6 weken de officiele uitslag per post.
@ALL
Soooo de meiden en de hubs weer veilig thuis gebracht,soooo was het weer super gezellig.
We hebben een heel gezellige avond gehad,goed gelachen net alsof we elkaar al jaren kennen.
Super echt waar en wat zien ze er goed uit he ik zou Viva zo voorbij gelopen zijn pffffffffff wat een figuur;
En de mannen net zo gezellig,helemaal toppie.
Meiden en Hubs bedankt voor de leuke avond en voor die heerlijke wijn.
Hubs en ik gaan van de week een flessie kraken!:kus::kus::kus:
:NED.ANTRaak: 9 juli Bonaire:NED.ANT
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Jill,leuk dat jullie zo’n fijne avond hebben gehad,op naar de volgende keer ![]()
Raak,kon de vlag van Bonaire niet vinden,dus maar de Ned.Antillen gedaan.
Lijstje wordt kort,maar denk als Beps terug is zij er wel weer in komt en wie weet Viva en Roanna,Bloem,Cyn…
Goa is een uur of 9… Bali met overstap 16/17… ![]()
mogguh
@ cyn owh zo, das idd een aardig eindje vliegen
@ trl je hebt helemaal gelijk, ik heb nog 1 reisje in de pijplijn dit jaar, en ga 4 vakantieaanvragen indienen vanmiddag voor de eerste maanden van 2012! ben zo excited dat ik een van mijn lange dromen uit ga laten komen!!
nu opschieten, ben al laat, ciaao
owh ja
@ jill klinkt super gezellig!!!
Ben ook weer in the land of the living peoples.
Als de baas t goed vind kom ik vast ook nog in de lijst!!!
Even afwachten maar.
Lekker ontspannen nu en morgen markt
Bloem,wat in het vat zit verzuurt niet he ;). Heb jij zoveel vakantiedagen dan bij deze baan dat is wel lekker…
Trl : dankjewel, is goed hoor, denk zelf dat ze geen speciale vlag hebben op het moment want het is immers nu een bijzondere gemeente van Nederland dus eigenlijk de Nl vlag maar dat staat echt niet he ![]()
Bloem : hoop dat je droom uitkomt en dat alles gaat lukken
Beps : jij vroeg er ook redelijk vroeg bij en in je hoofd alweer volgens reisje aan het plannen, heerlijk toch
MK : jij nog even geduld hebben voor de uitslag maar volgende week al een beetje een idee hoe het gegaan is, succes
Cyn : wij hebben er 21 uur over gedaan op heen en terugreis, dat is idd het enige nadeel maar je moet je er gewoon op instellen. Ik vind Turkije nu een klein hopje maar meeste vinden dat ook al ver
Jill : wowwwwwww dat klinkt als een avond waar ik ook wel van de partij wilde zijn hihi, goed dat het allemaal zo gezellig geweest is en zekers voor herhaling vatbaar zo te horen
Fijne vrijdag iedereen
@raak: staat nu bovenaan de lijst.
@trl: lijstje wordt korter maar ons allen kende wordt deze wel weer wat langer hoor. Weekendjes weg ect ect
@bloem: gaat vakantieaanvragen in dienen voor 2012
@jill: fijn dat jullie het super gehad hebben! Geniet van de wijn!
Zo ik ga relaxen vandaag…heerlijk was ik even aan toe. Morgen weer sporten!
Merhaba.
Zo, kokkie even uitrusten van het niks doen en ik even op de thee bij jullie.
Viva en H. net vertrokken, dus even uitgezwaaid met nog een paar inmiddels bekenden en zij zijn denk ik nu halverwge vliegveld.
Het is nog steeds erg warm hier en nog steeds erg naar me zin.
En inderdaad, wat was het erg gezellig bij Jill en meiden… wauwwww, wat een mooi huisje hebben zij. We hebben echt onze ogen uitgekeken. Zo.n mooi appartement met 2 badkamers en dergelijke en een prachtig uitzicht aan alle kanten. Als we terug zijn komen er wat foto’s. Toch Jill? hihi .( Ze heeft een hekel aan zelf op foto’s te staan.)
Ik hoor dat het erg warm gaat worden in Nederland, dus heerlijk. Kan ik zomers in het vliegtuig stappen, maar zover is het nog niet.
Nou, verder niet veul te melden meer. Het is bij TTT ook even niet zo druk, maar wel fijn, hoef ik niet zoveel bij te lezen, maar wat er staat… lees ik hoor. ![]()
Oke… straks weer aan het diner en dan maar even naar de koopavond. hahahaha.
Iedereen een heel fijn weekend en tot een volgende keer maar weer.
Nou ik sluit me bij Roanna aan: het is hier warm. Ben al aardig gekleurd en lig nu ff tv te kijken.
Morgen de markt. Zondag bij de Turk en maandag visrestaurant.
Iedereen een :kus: