Turkish Tea Time 2011

is ook wel ff een prijsverschilletje… india of kenia…

nee ik zat te kijken naar een trip rusland/kazachstan in nov. maar erg prijzig en niet echt aantrekkelijke landen tussen de twee trips. USA en canada is net zo duur, alleen zijn de ‘bij-kosten’ (taxi, eten, drinken, bus/trein/metro) duurder

maar zag ook dat ik gewoon naar ek en wk kan. moet ik wel wachten tot volgend jaar, maar goed, allemaal goedkope landen, dus sowieso budapest en moskou doen, misschien dus ook salt lake city en calgary… zou wel mega zijn, maar goed. ff afwachten hoe het allemaal loopt. owh en berlijn natuurlijk ook nog :wink:

Ja het scheelt super veel… Zo’n 3000 euro totaal is India goedkoper… Dus dan is de keuze niet zo moeilijk… Nou ja… we zien wel :wink:

Jouw plannen voor trips klinken ook weer gaaf!

Nou ik ga slapen!

Allemaal in de vakantiestemming, op lokatie in Turkije of plannen maken voor de winter en volgende zomer. Ik net terug van examen, pffff wat een rekenwerk. De hersenen hebben weer overuren gedraaid. Nu nog even bijkomen en dan slapen, morgen moet er gewoon weer gewerkt worden.

weer een examen weggestreept… was dit nu een andere of de tweede van de laatste keer? ging het beter???

truste girlies

:FRANCE:Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer:FRANCE:
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

mogguh

ikke moe… slaap zo slecht… blegh… proberen de oogjes open te houden vandaag… begon de dag al goed met een ei wat ik niet uit de doos kon krijgen en dus door teveel kracht kapot heb geknepen… flatsj… weer omkleden…

Bloem,soms heb je van die dagen he dat je misschien maar beter in je bed zou kunnen blijven,maar helaas gaat dat dan niet…Hoop dat de rest van de dag beter gaat.

Mk,weer een examen gehad en nu even rust of moet je voor de vakantie nog een examen doen.

Hier ook 1 die slecht geslapen heeft,C die vannacht bij me in bed kroop en dan bijna het hele be din beslag neemt met z’n gedraai pfffff,maar we gaan gewoon door.

Goedemorgen ladies
Bloem : pfff al vroeg problems dan he en dat ook nog na een nacht slecht slapen, sterkte vandaag. Je reisplannen zien er wel supergaaf uit. Nu proberen te realiseren
Cyn : jij ook al weer druk aan het plannen voor volgend jaar, als budget het toelaat zou ik voor Indonesie kiezen, meer combinatie, strand, cultuur, rondreis
Succes bij je keuzes
Trl : jij ook al niet best geslapen, C weer veeeeel te vroeg wakker, ben je gewoon een daagje duf op kantoor hihi
MK : weer een examen doorgekrast, je komt er vast wel, vind het ontzettend knap hoor wat je doet naast je gezin en werk ook nog deze studie, chapeau !
De “turkse” dames nog niet gezien, liggen te bakken in 42 graden tuurlijk
Iedereen een fijne dag en tuurlijk ook nog :
Wendy : voor jullie een superfijne vakantie in Frankrijk, ga er maar heerlijk van genieten saampjes :vak02:

Raak,een dagje duf op het werk hahaha nee hoor de hele week al :(.Hoe is het met jouw al weer een beetje in het dagelijkse ritme?

Trl : ja hoor gaat prima, zat net ff met F op msn, altijd veel meer contact als ik net weg ben. Hoop dat jij ook weer een leuk reisje vindt, altijd prettig om weer een datum te hebben dat je weet wanneer je gaat. Ik ben ook weer aan het aftellen haha

Raak: Indonesie lijkt me nog steeds ook erg mooi, maar ik vind het zo ver vliegen haha :smiley:

Ik weet het nog niet… Zelf lijkt Goa/India me echt super… maar dan wil ik eigenlijk wel ook de Taj Mahal bezoeken… en dat is best ver… :wink:

Ja t is heet maar ik heb voor t weekend de zon ook jullie kant op gestuurd.
Allemaal aan t zoeken/kijken/zoeken voor volgend jaar. Ik ben dit jaar nog niet een klaar denk ik hihi

@MK: weer een examen gedaan en stap dichterbij.

Nou ga de zon weer in latersss

Wij zijn bijna klaar met pakken, zo nog even werken, nog even poetsen en de auto inpakken. Gaan vannacht tussen 4 en 5 rijden, zijn dan rond 15uur op de camping.

@roanna, viva en beps, veel plezier in Turkije.

Wendy,alvast een hele goede reis en vooral genieten. Hoe heeft je vader het trouwens gehad in Kusadasi?

Wendy, heel veel plezier in Frankrijk!!

Mk,ben jij wel eens in de lineushof geweest en zo ja is dat wat voor kinderen van 2.5 jaar?

@wendy+hubs: HELE FIJNE VAKANTIE IN FRANKRIJK! VEEL PLEZIER!!!

Goedenmiddag luitjes.

Ik wil nog steeds nie klagen, maar het was net 37 graden in de schaduw. :vak02:

Hele dag onder de sol, anders is het haast niet uit te houden, maar nu naar boven en zo showeren. Viev zit nog beneden, met andere mensen te beppen en ik weer even proberen of ik de wifi opkom. Ja dus!

Straks naar Jill. Gezelli lijkt me. Woont op 9 hoog, dus kunnen ff lekker uitwaaien.

Alles zo’n beetje terug gelezen en iedereen weer aan het plannen. Nou… hier ook hoor. lol2 Zo gezelli hier! Maar wil ook wel weer naar Spanje!

Ik zou ook voor Indonesie kiezen… maar ook ik zie zo tegen zo’n eind vliegen op he. Net als Cynthia.

@TRL: Ik denk dat Wendy al weg is, of nie? Voor mijn vakantie de vader van Wendy nog aan de foon gehad en had het erg naar zijn zin gehad qua hotel enzo en omgeving, maar dacht niet dat hij zo enthousiast over was, om er weer naar toe te gaan.

@Beps: Jij ook nog naar je zin daar met de meute? Dat denk ik wel he!! :cheer: Doe je ze weer even de groeten vanuit Turkije van ons.

@Raak: Jij alweer gewoon aan het werk alsof je nooit was weggeweest. Het gaat ook allemaal zo snel he. Morgenavond gaan Viva en H. alweer naar huis en hebben er dan 2 weken opzitten. Het is voorbij gevlogen zei ze.

Oh, ik hoor net op de tv de weerverwachting en dat ziet er nog niet zo vrolijk uit.

Nou ladies… maar ik breng het mee hoor! :zon02:

Het is hier een uur later dus moet nu showeren en daarna diner en dan …de hort op.

Oh ja…Viva zit op 1 hoog en wij op 2 hoog precies boven hun.

@MK: Ik zal je eerdags nog wat tips geven over dit hotel, maar zo als het was en zelfs nu nog is( beter dus) zul je geen spijt krijgen.

Doeggggggggggggggg :dag: :kus:

Tot een volgende keer weer en iedereen, echt iedereen… de groeten en een dikke :kus: van mij.

:dag:

Leuk dat je er weer even bent!!

Lekker warm dus daar, lekker onder de parasol blijven en af en toe afkoelen lekker in het zwembad. Voor Viva alvast een hele goede terugreis. Maar eerst nog even genieten van vandaag. Veel plezier bij Jill en doe iedereen de groeten.