Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen op deze toch wel sombere herftsachtige dag.

Lieve meiden… ook dit heeft mij de hele week bezig gehouden. Wat een team zijn wij, om onze Toos op haar sterfdag niet te vergeten en een ieder op haar manier dit wil eren.

Het is alweer een jaar geleden dat ze ons verlaten heeft en net als jullie, mis ik haar nog elke dag in vele opzichten.

Lieve Toos… je bent er dan wel niet meer, maar vergeten doen we je nooit.

Ook ik wil de familie heel veel sterkte wensen op deze dag. Ik denk aan jullie. :kus:

Speciaal voor Toos!!! In mijn gedachten ben je altijd bij me!

Dames ik wil jullie speciaal vandaag heel veel sterkte toewensen!:kus: Kijk terug op de geweldige tijd die jullie met Toos gehad hebben, alleen dan leeft ze voort, zoals ze was!!

mochten er familie leden meelezen ook die wens ik veel sterkte toe op deze dag…

Zo, nou wat een weer. :mad:

Heerlijk om nu ( binnenkort) weg te mogen gaan.

Voor zover de koffer al wel klaar op de op de opladers na, die vannanacht nog even allemaal aan de stroom gaan en dan kan de koffer wel dicht.

Verder even niet veel te melden, dan mezelf nog even bikinklaar maken zo en dan nog even de laatste schapjes doen, doekje hier en daar over heen en dan neem ik gewoon vakantie.

Laterssssssss en voor de werkenden…werkse.:dag:

@Mutlu: Bedankt. Heel lief van je. :kus:

Meiden ook voor jullie heel veel sterkte vandaag!

Op 18 juni 2010 heb je ons verlaten, maar vergeten kunnen we je nooit, je missen des te meer… ’ Toos’, mama Voor altijd in ons midden…

@Wendy: :kus:

@ beps, wij vertrekken donderdag nacht richting Frankrijk…

@wendy: Ik ga zoals je misschien wel weet morgenavond voor een weekje weg, dus mocht ik je niet meer spreken… hele fijne vakantie gewenst in France en lekker weer genieten met z’n beiden. :vak01:Groetjes aan je J.

Lekker hoor!!! Geniet er maar van!!!
(Wij dus dinsdag naar ADR, Mn ouders zijn nu in de transferbus onderweg va Bodrum naar ADR…)

mogguh meiden

@ wendy :kus:

hier al gedoucht en gegeten. zo ff naar stad, voor de markt en even in de winkels kijken. het gaat nu ineens hard en mag van mezelf kijken voor iets nieuws. wilde wachten tot onder de 90 maar ben daar nog maar 1.4 kilo vandaan en die paar dagen maken dan ook niet uit. niet te duur, want hopelijk wordt ook dat allemaal snel te groot.

verder ff het huis een beetje opfrissen. vanavond wordt de camera opgehaald en als geld binnen is van de lens, kan die per post weg en dan ben ik alles kwijt. toch fijn.

Das mooi hoor!!! Lekker alles weg Bloemmie!!!

Hier nu eindelijk alles wat rustiger…Pffff ;)!!!

En na vandaag alleen MORGEN nog ;)!!!
En als morgen Roanna rond 23 uur weg is: STA IK BOVENAAN :)!!!

Hallo all, ook ik wilde op deze dag even laten weten dat natuurlijk hier in Turkije ook door mij aan onze Toos gedacht wordt.
Wendy : voor jou en de familie heel veel sterkte en heel fijn dat we nog steeds contact kunnen hebben. Zo blijft onze Toos voor altijd met ons verbonden
:kus::kus::kus:

zo… ikke weer thuis… wat was het druk zeg, niet normaal.
maar goed, heb mijn eieren, noten en fruit weer in huis.

mams is meteen vandaag zelf ook een camera gaan kopen. haha. nu ze de mijne niet meer kan gebruiken omdat ik hem verkocht heb, heeft ze zelf ook een gekocht. ook een kanon, zodat we alle lenzen kunnen verwisselen met elkaar… hahhaa, familie-camera op stap.

Zo ikke ook thuis. Rubbie heeft de koffers al op de sleepyroom gezet. Morgen lekker werken en dan:

VAKANTIE!!!

J&H goed aangekomen.

Wij nu ff ontspannen

@beps: fijn dat J&H goed zijn aangekomen! Hubs koffers op slaapkamer gezet nog 1 dagje en dan VAKANTIE!!!
@Roanna: voor jouw gaat het ook echt opschieten! Loopt alles op rolletjes? Niets vergeten???
@bloem: mams ook een kanon camera gekocht!
@wendy: knuff voor jullie allemaal

En alweer veel te vroeg wakker. Gister ook rond 4 uur… toen had ik de hoop nog in slaap te vallen, maar vandaag er maar uit gegaan.

@Roanna: Insjekke gelukt?? Ik morgen rond ‘deze’ tijd… Jullie dan ook aan het insjekken, nee dan aan het boarden haha(Lekker he!!)

pfffff ik wil SLAPPUHHHH maar het lukt niet

:turkey:Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya :turkey:
:turkey: Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR** :turkey:**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Goedemorgen piepels.

Ja zeker zat ik vanmorgen 4.30 uur al hier beneden om in te checken, alleen heb bijna een uur voor Jan Doedel hier gezeten, want op de een of andere manier lukte het niet. Gaf steeds aan dat het res.nr. niet klopte. Nouja… ben maar terug naar bed gegaan en heb gelukkig nog wel even kunnen slapen.
Heb nu net na het ontbijt weer geprobeerd en jawel hoor… ze waren OOK WAKKER. Nu dus ingecheckt, alleen niet op de plaats waar kokkie altijd graag wilt zitten, (helemaal achterin) want die kon je alleen op de luchthaven boeken, dus nu maar zover mogelijk achterin ( bijna in het midden) lol2 op rij 25 en dan naast elkaar. Het gaat tot rij 33, dus dit is ook goed vind ik. We gaan met een 737/800 de ietstje grotere dus.

@Beps: Ja, nog even en dan mag jij inchecken. :cheer: Ik zal aan je denken als we de lucht in gaan om die tijd. Fijn dat J&H weer goed (thuis) zijn aangekomen en nu jullie nog en dan is het weer feest in ADR.

@Bloem: Zo, moeders nu ook aan de kanon en de familie is compleet. Leuk hoor!

@Jac: Ja ckers, loopt het tot nu op rolletjes. Hopenlijk de trein vanavond ook nog en dan kan het beginnen.

Maargoed, kom vast straks nog wel langs. Moet nog even het een en ander even nalopen. Latersssssssssssssss :dag:

Roanna: Hoe laat gaan jullie weg?? Dan kan ik BOVENAAN!!!(lol2lol2) Morgen is bij jullie dus al feest met Viva en H!! Doe je ze de groetjes?? En onze Jill ook he!!!

Ik op het werk… nog 5.5 uur!!!

mogguh girlies

iedereen achterlijk vroeg wakker…?
rij 25… is dat niet heeeel dichtbij de nooduitgang…?