Bloemmie: YEAHHH BINNEN… benieuwd naar de plaatjes ;)!!!
Ikke thuis, was gezellig, en nu op naar bed…morgen nagels en werken(kom vanzelf ff langs)
Bloemmie: YEAHHH BINNEN… benieuwd naar de plaatjes ;)!!!
Ikke thuis, was gezellig, en nu op naar bed…morgen nagels en werken(kom vanzelf ff langs)
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya ![]()
Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR**
**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Bloem,heb je het nog gevonden,anders onder vakanties kijken daar stonden ze.
Ik naar de nagelmuts. Om 12 uur een paar uurtjes werken dus…
Het gaat nu snel denk ik zo maar…(Ohhh Roanna: LEKKER HE!!!)
Gister J&H gedag gezegd. Ze hebben er ook zo een zin in. Morgen om deze tijd hangen ze al ruim boven in het Turks luchtruim…ZALIG!!!
mogguh
zonneschijn hierooo!! whoohooo…
lekker geslapen, cameraatje ligt naast me op de bank, weer een cijfer lager op de weegschaal, nog 1 dagje werken en dan weekend en ik voel me GOEHOOOEEEDDDD! O o o… wat een wereld van verschil met vroeger. probeer niet te vroeg te juichen want je weet natuurlijk nooit of het zo blijft maar kan wel janken zo blij ben ik, nooit geweten hoe het voelt om je niet moe te voelen.
ok, ik ga fijn een beetje werken, dan dineren met de familie dus tot laterrrzzz en een fijne dag voor iedereen!
@ trl jep, leuke reisjes als je meteen wegkan!
Goedemorgen.
@Bloem: Fijn zeg, dat alles toch z’n vruchten begint af te werpen. Ik hoop ook voor je dat het zich zo voorzet en er geen terugval komt. Hoeft natuurlijk ook niet he. Lekker zo bezig blijven, komt het vast goed.
Je apparatuur nu ook helemaal compleet… dus wat wil je nog meer. :cheer:
@Beps: Oh, zal ik dan wel weer overheen gelezen hebben, maar ik dacht dat jullie samen gingen. Nouja… misschien ook wel goed zo!!! lol2 Werkse straks nog ff. Enneh… ckers… het komt steeds dichterbij. Morgennacht een poging wagen om alvast in te checken en dan bijna.
@Jac: Weet ik wel hoor dat je ons wel gund en ik jou ook altijd hoor!
Nouja… die VV… ik heb er niet zo’n hoge pet van op. Heb me laatst wel ingeschreven omdat ik een poging wilde wagen voor dat hotel vlakbij Schiphol, maar wordt iedere keer op het laatste moment overboden. Ik heb het echt diversen malen geprobeerd, maar dan moet je bijna de hele dag achter je pc blijven zitten. En met die reizen van Coridon op hun site precies hetzelfde. Aan het einde is de reis bijna even duur als in werkelijkheid. Heb zelf een paar keer mee zitten kijken. Ik vind het nep.
Misschien dat je nog voor een prikkie aan dagkaartjes voor een pretpak kunt komen, of een etentje ergens, maar voor de rest is het niet mijn ding. Maargoed, moet iedereen maar voor zichzelf weten. Ik heb ook geen zin en tijd om de hele dag op die site te zitten.
Ik krijg genoeg nieuwsbrieven met wel betere aanbiedingen, alleen… momenteel nog niet nodig. lol2
Zo, straks nog even wat schapjes doen en opnieuw naar de apotheek, want mijn recept was niet doorgekomen. Gelukkig heb ik vandaag nog.
Iedereen een fijne dag verder nog. :dag:
Ik de nageltjes laten doen, zien er weer piek uit!
Nu te werk, ook prima…
@Roanna: Hier ook zo: Bied ik ben ik ‘te traag’ … Maar mn vriendin haalt daar vaak leuke weekendjes uit weg voor erg weinig.
Laterzzz
Wat een rust trouwens
Nou inderdaad ![]()
ik heb laatst een midweek voor mijn ouders in park cochem duitsland eraf gehaald
een 8 persoons huisje voor 25 euries!!! super!!! ik was erg blij! haha
Zo, Beps en Cynthia nog aan het werk denk ik.
Ja, ben ook de hele dag buzzy en bizzy. Heb samen met Kokkie de ramen gewassen en toen had hij gedweild hier, maar niet naar mijn zin, dus voor het boodschappen doen nog even zelf gedaan ( kon het opdrogen) en nu wel goed. lol2 Ja, sorry… je kon precies zien waar hij geswieberd had.
Toen de apotheek voor de zekerheid gebelt of mijn medicijn doorgegeven waren en dat was het, maar nu hadden ze mijn merk even niet op vooraad, dus kon ik die maandag ophalen. Nou, ik dacht het dus niet en dat zei ik ook zo en nu laten ze ze via een ander filiaal bezorgen en krijg ik straks een belletje als ze er zijn en op kan halen. Gelukkig zijn ze tot 8 uur open. Moet wel even tippelen met de buurtjes, maar dan ga ik er op de terugweg even langs. Pfffff…men moet ook overal zelf achteraan. :mad:
Wat ben ik dan toch aan vakantie toe. lol2 lol2 lol2
Nu zo even een hapje eten. Gewoon iets van de chinees!!! lol2
Meiden… werkse nog even en verder iedereen een fijne avond nog.
@Jac: Dat zou ook best kunnen hoor, heb er verder geen ervaring mee, maar naar zulke dingen ben ik dus niet op zoek en wat ik wel zou willen… is meestal tegen een “normale” prijs dan al weg! Dus tja… zonde van mijn tijd!
@Roanna: Je zou ze toch… wat heb je gezegd: Ik kan maandag wel, als jullie de reiskosten betalen ;)!!! EGNIE!!!
Tippel ze
Ik ga het eten opzetten: Lamsrack(lekkerrrr) met gemengde gewokte groenten…
@Bloemmie: Gister de lofschotel met gebakken champions: Die is echt lekker(heeft niets meer met lof te doen…)
zo ladies, ik ben weer thuis
tussendoor bieding gehad op de camera die ik nog, komt meneer morgen ophalen, heb dan alleen het kleine lensje nog. er wordt wel opgeboden en als ik dan een berichtje stuur van: accoord, dan hoor ik verder nix. nou ja, nog ff afwachten dan.
@ beps lust geen champistoelen maar ben blij dat je weer iets kan toevoegen aan je lijstje met lekkere maaltjes
@ roanna hebbie je medicijntjes binnen? ze maken het wel erg bont he?
http://www.spiritueelpraktijk.nl/wp-content/uploads/2011/03/vlinder.jpg
Een jaar geleden fladderde een vlinder bij ons weg, gelukkig is ze nooit ver weg, en kunnen we haar wel zien in onze gedachte; ookal willen we haar het liefste vastpakken en nooit meer loslaten. We missen je nog elke dag.
:tear: …
Dag mooie vlinder…
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya ![]()
Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR**
**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Vorig jaar kreeg ik op vakantie het verschrikkelijke bericht dat Toos was heengegaan,we missen haar nog elke dag…Familie en vrienden heel veel sterkte vandaag X
Ook ik zat op dat moment in het door haar geliefde Turkije… Wat er toen door me heen ging is met geen woorden te beschrijven… Je bent er niet meer, maar altijd in onze gedachten…
http://www.devandaelen.nl/mediapool/76/768860/resources/8404671.jpg
Lieve Toos, waar je ook bent… we missen je!
Familie, vrienden, kennissen heel veel sterkte vandaag…
Ja meiden… pffff wat een dag…
Maar ook dat Ons Tooske zou willen dat we er weer niet in ‘blijven hangen’ …
Nog 2 dgn en ik mag terug naar het plekje waar zij zo graag was…
(en volgens mij gaat Wendy binnenkort ook weer…)