Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR** **
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Hier ook druk met van alles en nog wat en nog vistite gehad en nu zo naar de stad om beide naar de kapper te gaan. Kokkie naar de Turk en ik naar Knip en Ga. :cheer:
Ik zo de haartjes in de klieder denk ik… morgen de nagels.
Vanavond gaan we naar J&H, even ‘afscheid’ nemen: Zij gaan zaterdag nl op vakantie hihi… en wel 2 wkn… dus dan zien we ze heeeeeeel lang niet lol2!!!
Net nog 2 shirtjes en een spijkerrokje gekocht… hihi… leuk hoor… weer een maatje kleiner
Oh, zal zo ff kaike waar jullie het over hebben. Alleen… VV. Hmmmm…
@Beps: Oh echt? Waar gaan zij dan naar toe? Dat jullie zolang zonder elkaar kunnen. lol2 lol2 Nou, wil je hen ook een hele fijne reis en vakantie wensen van ons.
@Raak: Ja en weet wat het ergste is hier momenteel? Het regent iedere keer, maar het is zo klam warm hier. Kreeg weer spontaan zweetaanvallen. lol2 Maarre… nog effekes en dan komen we eraan.
@TRL: Oh, dat zal. Ik zie het weleens op tv en dan zie ik die sfeer. Lekkere meezingers zeker he!!!
@Cynthia: Echt nergens meer een gaatje te vinden voor een reisje?
Wij de haartjes weer netjes, dus hebben geen overgewicht in het vliegtuig! Heb nog een mooie handbag gescoord met 2 vakken, zodat me klepdoos er bij in kan en toch is die niet veel grroter dan ik al had, dan alleen nu dus 2 vaks. Ikke blij :cheer:
Nu eerst ff een hapje eten en dan vanaaf nog even naar de apotheek de laatste medicijnen en medicijnenpaspoort op halen en we zijn er dan ( bijna) klaar voor.
Ik nog mn nageltjes morgen… dan werken tm zondag en dan VAKANTIE!!!
Maandag de laatste dingen, eten bij een vriendin, en dan: Slaapie en naar schiphollie(oh ja, maandag ook de koffers haha, staat nu een ‘wasmand’ met dingen die we tegenkomen uit de was die mee gaan) …
niemand weggespoeld?? wat een regen! niet normaal
kreeg telefoontje dat camera binnen is, dus strax ophalen en dan eindelijk alles compleet (en niet alleen een groot gapend gat in mn bankrekening )
vakantieveilingen…? doe ff een link, kan ik strax ff kaikuh!
ja hahaha die snap ik, maar ik bedoel van de veiling die jullie bedoelen
maar maakt niet uit hoor, ik zoek wel ff, ben nie nieuwsgierig…
en blij!!! heb eindelijk al mn spullen bijelkaar. alles gewogen, tas, camera+lens+lens, + extra’s en de koffer+ laptop en het weegt 10.3 kilo!! yeaaaaaa