Turkish Tea Time 2011

:turkey:Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya :turkey:
:turkey: Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR** :turkey:**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

mogguh ladies

beetje moe, maar voorruit… weer een nieuwe dag!!

Moguh…

Lekker vrij vandaag… Maar toch nu al wakker… :frowning:

Heb vannacht gedroomd over ADR… 2 jaar geleden was een groot deel van ons daar nu gewoon!! Lijkt veel korter geleden!!!

Bloem: ben blij dat het wat beter gaat met billie! :slight_smile:

Roanna: jij de klepdoos mee op vakantie… :slight_smile:

Beps: veel plezier bij je zus!

MK: inderdaad even goed letten op kringen!

TRL: wat wordt C. groot zeg! Had de foto’s op je FB gekeken!

Nou meiden… ik ga ff tv kijken ofzo… :smiley: :dag:

Ja zo raar he Cyn… groot feest, dansen op tafel!
Eten met elkaar aan het water… Borreltje met blauwe tongen…:)!!!

Ik dus ook wakker, vannacht niet zo best geslapen. Hier is Rubbie de zomerschoonmaak aan het doen(alles!!! kasten, alles uitzoeken, weggooien enz enz enz…:)!!!)
Ik kijk en zet koffie :)!!! lol2

Ook goedemorgen.

@Beps: Kijk, dat is nog eens goed werk van je Rupsie. Ik laat Kokkie meestal ook zelf zijn "oude " kleding opruimen, maar hij kan alles nog wel gebruiken, tot dat ik het maar eens doe als hij er niet bij is, want hij koopt wel steeds bij. Zijn kast puilt dan ook meestal uit. :mad: Van mij niet. Ik flikker alles weer zo weg, als ik het niks meer vind en dat vind ik best gauw zo. Maar wel daarheen, waar men het weer kan gebruiken.

Oh ja… had ik nog niet verteld… kokkie is sinds vandaag niet meer bij de boer. Ze zijn aan het afbouwen zeg maar en hadden daar niet meer zo veel mensen bij nodig. Straks nog wel ff zijn loonzakje ophalen van de laatste dagen en vanmiddag weer de familie ophalen bij de MOC, want die komen alweer terug van Spanje.

@Cynthia: Ja, ga het een keer proberen om het klepdoosje mee te nemen. Anders staat ie hier ook maar in leuk koffertje niks te doen. lol2
Geniet van je vrije dag.

Voor de liefhebbers… kregen gister reklame van de A en C voor extra koopavond vanavond met extra korting op de toch al korting vanwege vlaggetjes week. :cheer: Misschien da k ff ga kaike.

Enneh… herinneringen aan juist die vakantie… heb ik ook nog zo regelmatig. Wat een tijd.!!!

Nou, ga zo showeren en dan ff wat doen, want wil ook wel een bietje strak weg. lol2

Bloem,fijn dat het met je hondje weer beter gaat.

Roanna,vanavond naar de vlaggetjes week en nog extra korting.

Cyn,ja al weer 2.5 geweest,gaat hard…

Hier vanavond het tr*s muziekfeest op het plein.

Beps: die blauwe tongen waren wij al niet meer bij… Maar gewoon de cocktails drinken in het restaurant… En ik met jou rupsje zwaaien naar M. Hahaha wie had dit ooit kunnen verwachten? De roos van Peterrrrrr… de hele clan bij het zwembad… Onze lieve Toos op tafel aan het dansen inderdaad… Was echt een toffe vakantie en ga dat ook nooit vergeten!

TRL: :open_mouth: gaaf!! Ga je heen?

@Cyn: Wel, J(van Raak) en ik op een foto(Bij Raak) met mn blauwe tong(van een cocktail boven voor het eten) Jullie zijn maar 1 dg voor ons weggegaan hoor…haha…

Cyn,ja tuurlijk ga ik er heen :),C mag tot 9 uur mee,omdat me ouders ook willen,me mams gaat dan naar huis en past dan op… En de artiesten parkeren hier op het terrein van me werk…

Fijne avond TRL!!!

Beps,dank je,er wordt hier op het werk al niet veel meer gedaan,de artiesten druppelen langzaam de parkeerplaats op om hier naar de overkant te gaan…

@TRL: Oh wat leuk. Zie je nog eens wat van dichtbij of is dat net niet mogelijk? Heel veel plezier en ik ga er op letten of ik je nog zie, of wordt het niet rechtsteeks uitgezonden.

Hier de koffer al bijna ingepakt. :cheer:In ieder geval zit de kleding er al in.

Roanna,ik kijk erop en zie ze naar binnen gaan… nee wordt niet rechtstreeks uitgezonden,maar pas op 25 juni en 2 juli en dan ben jij op vakantie :slight_smile:

@TRL: fijne avond!
@Roanna: ja bij deze mag het, ik weet niet of het bij de andere mag. Hier zit alle mineralen en vitamines in die je nodig hebt dus verder hoef je er niet bij te slikken.
Het enige wat hij moet doen is als hij afgevallen is dat hij regelmatig naar de huisarts gaat om te kijken qua bloedverdunners. En zijn bloeddruk moet hij regelmatig weten ivm medicatie daarvoor.
Dus in principe mag je met de shakes gewoon afvallen. Echter moet je als hartpatient regelmatig naar de huisarts om alles even te laten checken. Mijn vader is bij de praktijkondersteuner 1 keer per 3 mnd. Dus het moet gewoon goed gaan!

hoi girlliessss

daar ben ik weer, alweer een werkdag voorbij, en nog genoeg energie om niet op de bank te ploffen en er nooit meer af te komen. wat een verschil. ik weet echt niet wat ik meemaak, maar het is zooooo wonderlijk. ben echt heel erg blij…!

ja 2 jaartjes geleden in adr met z’n (bijna) allen, en dan een jaar later… slik… dat is ook al snel geloof ik.

ik ga ff eten en dan aan de laatste module beginnen van mijn 1e jaar! wow! ook dat gaat snel

ff snel langskomen voor het diner
Roanna : kokkie alweer klaar, is dit jaar wel heel snel gegaan of ligt dat aan mij? Internet is hier wel supertraag hoor
Beps : Rubbie alle kasten aan het ruimen en jij toekijken
Cyn : denk er ook nog regelmatig aan terug, is hier nu een stuk rustiger aan het zwembad :slight_smile: (zit in een zakenhotel) Ramada in Kaleici
Bloem : hondje gelukkig iets beter, nog beetje moeilijk om je ritme te vinden en alle kleding begint te slubberen, is een goed teken, toch?
Jac : vader onder goede supervisie, is belangrijk maar dan gaat het wel lukken
Trl : veel plezier straks op het plein, voor jou geen verrassing meer wie er op gaan treden, je hebt ze allemaal al voorbij zien komen
Ik ga naar beneden, begint hier al te schemeren, moet niet gekker worden, hahaha is 18.15 ( bij jiullie dan he en voor mijn gevoel ook, precies maar 1/2 dagen hierlol2lol2)

Raak,ja de meeste heb ik al voorbij zien komen,maar Frans B*uer is echt een watje 2 druppels regen en dan een paraplu op en gooit het papier gewoon op de parkeerplaats bij ons,Jan S wel een sympathieke gozer,zwaaide nog even naar iedereen die stond te kijken hahaha …

@Jac: Oh, zo ja. Nouja… in ieder geval onder goede begeleiding. Ik ga voor hem duimen hoor! Hij was toen toch met jou daar op de VB?

@Raak: En vermaak je je nogal daar? Denk het wel he, of weet het haast wel zeker. Zo, in een zakenhotel. Zal wel lekker sejiek zijn he? Ook met je privejet gegaan, of toch gewoon met Coridon of Onarair? :wink: Nou meisie… geniet er nog lekker even van.

@Bloem: Heerlijk om te lezen, dat je momentel zo goed in je vel zit. Het zal allemaal wel meespelen hoe nu je eetpatroon is en je fijn werk hebt met waarschijnlijk ook leuke mensen om je heen. Houwen zo he!!!

@Beps: Hoelang nog? lol2 :cheer: Zo, en toch nog een paar uurtjes pakken voor het potje. Toe maar weer.

Pff laat geworden… maar snel slapen dagen gaan nu snel :wink: