Turkish Tea Time 2011

TRL: Weekendje Dalfsen was super lekker hoor! Even lekker relaxed! Weekend TR gaat gewoon echt niet lukken momenteel…

@MK: Ja lief he!! Hij vond dat hij EINDELIJK iets terug kon doen. Hondjes in pension voor die bijna 2 wkn is toch ruim 400 euro…Daarom hadden we ook een paar dagen minder geboekt… dan bespaarden we precies de hondenkosten…

Pfff warm benauwd, en we doen het huis kuisen…pfff

@beps
Mooi geregeld!
Hier met koude voeten in mijn slippers achter mijn bureau…

Goedemorgen all.

Had ff koffievisite.

@Beps: Ja, vind ik ook hoor dat ik nu weer bovenaan moet staan. :cheer:
Dat hebbie mooi geregeld zo met Sjakie. Oh, ik moet ook nodig nog kuisen, maar dat doe ik van de week nog wel.

@MK: Ja, ik neem het kleine klepdoosje maar eens een keer mee, maar zal er denk ik niet veel tijd voor hebben en als dat zo blijkt, was het gelijk de laatste keer, maar ik heb hem nu toch, dus ook een keer proberen. Toen in het ZH vond ik het reuze handig.

@Cynthia: Mooi zo dat jullie een relaxed weekend hebben gehad. Op naar een volgende keer.

@TRL: Ja zeker moet bij jou er eerst weer gewerkt worden voor je volgende uitje. lol2 Niets voor niets he!!! Maar wie weet weer.

Hier weer een stralend :zon02:netje en ik was net ff buiten, een heerlijke temperatuur. Ik denk dat het binnen kouder is.

Oh…Raak, zit al in het >>> Wat een bofkont he!!!:cheer:

Nou ladies… een fijne dag verder nog!

Jeukt het net op mijn been, krab ik er een teek af… lekker weer.
Maar even aankijken of er niets vreemd op m’n been verschijnt en vanavond de kinderen goed nakijken, die zijn natuurlijk ook in het bos geweest.

Ja de teken doen het weer goed dit jaar…

Wij terug uit het dorp, Rubbie schoenen(van die shape dingen) en ikke nwe birkies…

@beps
En nu nog een nieuwe kast om al die birkies in op te bergen :smiley:

@beps: leuk hoor! Welke birkies heb je? En rob aan de shapes?? Het loopt zo lekker!! En ik had de eerste keren spierpijn pfff niet normaal. Maar mijn spiermassa is toegenomen :slight_smile:

Zo jongens ik heb de stap gewaagd. Ik ga naar een consulent die helpt bij het afvallen ahhahhahaha. Nee het is voor mijn vader echter hij kan het niet alleen dus wij gaan met z’n allen. Ik laat me dan ook even doormeten. Het is ook met shakes dus ik ben benieuwd.
Dus ik weet binnenkort mijn spiermassa,bot en vetmassa. Dus kom maar op!
Ach ik zie wel hoe het loopt. Het voornaamste is echt dat mijn vader afvalt! Die moet echt!!
Maar het komt goed. Jullie horen het wel hoe het bij mij verloopt! hahaha wordt in ieder geval vervolgd!!!

@Jac: Vandaag kasten dag gehad: Dus ALLES wat niet meer past(vooral te groot haha) en wat niet meer kan(Vooral slippers haha) weggegooid!!! Dus TWEE!!! grote blauwe vuilniszakken met kleding en schoenen…
En succes!!! Hopelijk gaat Paps er reslutaat mee krijgen, en jij…ach ziet er goed uit toch!!

@Jac: Nouja… als het helpt, waarom niet proberen he!! Maarre…mag jou vader als hartpatient dan afvallen met shakes? Dat vroeg ik me eigenlijk af! Laat eens weten.

@Nou, raak is al aangekomen en zat al op haar terras met uitzicht op Kaleici ( uitgepakt en wel) en ging een drankje doen nu. Stond op FB.

Wij nu even eten. :dag:

@Beps: Oh heerlijk ff opruiming gehouden. lol2 en weer nieuwe dingetjes erbij. Leuk altijd wel he!!!

Zo ist!!!

Net gebeld door de baas: een middagje op vrijdag erbij(altijd lekker voor het potje…ehhh nou… nieuwe slippers dan haha)

Hallo nu ook ff tijd om hier te lezen
Roanna : jij weer BOVENAAN :cheer::cheer: Zie je altijd handig een lappie mee voor de communicatie :slight_smile:
Beps : toch nog middagje werken en zoveel nieuw dat het oude weg moet anders is de kast te klein
Cyn : dankjewel, kom maar joh is hier zaligggggggggg
MK : iewwww een teek hihi, hadden de kids nix ?
Bloem : dacht jij soms ook dat het maandag was ?? valt het iig een daagje mee toch
Jac : jij met je vader mee voor ondersteuning tijdens het lijnen
Trl : is even snel proberen het potje te vullen om weer terug te komen naar hier
Hoop dat ik niemand vergeten ben

He raak, lekker aan het genieten? Of bekaf van de reis?
Nee bij de kinderen niets te vinden, gelukkig. Ik ben zondag in het bos geweest en vanmorgen pas ontdekt. Beetje gek idee dat hij een paar dagen op me heeft gezeten. Onder de douche in bed…

MK : zou ook nix voor mij zijn hoor brrrrr. Nee joh nix moe, ben via Eindhoven gevlogen om 10 uur en was om 14.15 in het hotel. Privechauffeur heeft me gebracht want niemand bleef in Antalya, heerlijk relaxed dus

Nee dat valt inderdaad mee en lekker dichtbij het vliegveld! In Ned en in Tr.
Hoelang blijf je daar? Wel heerlijk om je turkse familie weer te zien, dat was alweer een tijdje geleden.

Raak: Lekker hoor zo… gewoon genieten!!!(ik vind dat echt een mooie tijd: nog lekker gewoon slapen, en dan door en genieten!!!)

MK: BAh!!! ik vind ze Zooo vies… Wel opletten, of zelfs gewoon preventief even naar de HA. Lyme komt veel voor tegenwoordig…

Hier alles klaar… voor vandaag. Morgen gaat de logeerhond naar huis, dus de middag lekker bij mn zus en daar een hapje meeprikken…

Meld me wel morgen, vandaag maar eens op tijd naar bed

hoi hoi

ben nu pas voor het eerst thuis… en kan bijna direct door naar bed, maar nog ff hier kijken

@ beps goed bezig… ik had eigenlijk zelf zoiets dat ik een nieuwe gardarobe mocht als ik onder de volgende grens kom (nog 2.5 kilo) maar het begint nu toch echt de spuigaten uit te lopen. zie eruit als een hobbo met al die veel te grote kleren… misschien alvast beginnen met nieuwe bh’s want het schuift alle kanten op

@ jac altijd goed om onder begeleiding af te vallen. een extra stok achter de deur voor je paps

@ MK vooral je lichaam blijven checken op kringen he. dat is het teken van lyme. maar het kan ook een onschuldig teekje zijn… vind ze altijd zo brbrbr…

@ roanna heb je al gepakt??

@ raak goede tijden, korte transfertijd! optimaal genieten dus. lekker hoor

@ trl en cyn, willen ook weer weg, maar ja… wanneer…

gelukkig gaat het ietsje beter met billie. vitamine spuit gehad en antibiotica. ze komt af en toe weer uit haar mandje, maar eet nog steeds niets behalve een plakje ham. en ze laat zich vreselijk verwennen met knuffels en kussen hahaha

@Bloem: Oh, wel fijn voor het hondje en voor jullie natuurlijk dat het weer wat beter gaat.
Nee, heb nog niets ingepakt. We moeten de koffers nog van de zolder halen en dat moet morgen maar eens gebeuren. Heb alwel het een en ander klaar gelegd op een schapje in mijn bedroom.

@Raak: Ja, dat is het voordeel van het meenemen van zo’n klepdoosje, maar ik heb er bijna nooit geen tijd voor, of laat ik het zo zeggen, ik neem er nooit de tijd voor in de vakantie al heb ik de kans om te internetten, maar wie weet nu wel.
Leuk dat je even weer wat van je liet zien hier. Gister nog hier en nu al daar. Heerlijk meisie… ga genieten daar. :kus:

@Beps… en Bloem trouwens ook, jullie gaan goed he!!! Volhouden hoor! :cheer:

@MK: Oh, gelukkig niets bij de kinderen gevonden. Tja… het zijn vieze enge beesies. Een vrouw van een ex-collega van mij zit hierdoor al jaren in een rolstoel, omdat ze er vroeger niet zoveel weet van hadden. Gelukkig worden we nu van alle kanten goed voorgelicht hierover.

Oke ladies… ik ga naar boven. Het is weer bedtijd voor deze oude dame. Weltrusten en tot morgen. :kus: :slapen:

@Roanna: En weer een dag dichterbij ;)… voor ons nog 6 dus jij nog 5 haha Trusten!!!