Turkish Tea Time 2011

Dankjewel !!! vlieg 1 weekje, alleen, lekker relaxen en op bezoek bij de familie
dus weet niet of er een meeting inzit, we will see, dinsdag 's morgens heeeel vroeg weer terug en Roanna landt pas maandag he. Kon helaas niet langer want heb woensdag heel belangrijke afspraak, ben al heeeel blij met dit weekje hoor

@Raak: Ja schat. Wij zijn, als alles gaat zoals gepland, volgende week maandag tegen 12ven s,middags in het hotel, maar ga jij maar lekker genieten van je familie daar en laat alles maar komen zoals het komt. Ik gun het je weer van harte, net als ik het iedereen gun hoor.

:kus: :vak01:

Oj ja, nog ff een vraagje…

Ik neem voor het eerst eigenlijk mijn kleine klepdoosje mee, maar wat raden jullie me aan? Ik heb 'm onderweg verder niet nodig, dan misschien alleen op de plaats daar. Is het verstandig om hem toch met de handbag mee te nemen of kan ik’m ook tussen de kleding in de grote koffer doen? Hoe doen jullie dat altijd?

Roanna,zeg dat wel weer aan een echte vakantie toe,pffff en met dat weer hier,zou ik wel weer snel weg willen…Maar ja er moet ook gewerkt worden he.

Roanna : ALTIJD meenemen het vliegtuig in enne je oplader niet vergeten he !!

En melden als je door de gates gaat(net als je ‘kookwekker’ , zo noemt mn collega zn dinges…hulpje zeg maar) maar wel in je handbagage

@Raak: Alle bijbehoren zitten al in dat laptoptasje, dus da komt goed. Ga nu alleen even van de week nog een ietsje grotere handbag kopen, zodat ik alles in 1 tas kwijt kan, maar ook weer niet een te grote, want je moet het allemaal maar meesjouwen he!! lol2

@Beps: Ja, ik weet het, maar dus ook even zeggen dat je een klepdoosje in de handbagage hebt. Voor mijn I-pod ( kookwekker) heb ik alle benodigde papieren bij me indien ze erom vragen. Zelfs in het Turks en zelfs nog met tekeningen hoe en waar het zit. Voor het geval dàt.

Bedankt ladies. :kus:

@bloem
Arm hondje.

@raak
Morgenochtend al weg, wat heerlijk!!!

@roanna
Heeft GU wifi??

@trl
Weer thuis.

En wij ook weer thuis, de tassen weer uitgepakt. Nu even een rondje internet en zo lekker slapen, want morgen 6.30 gaat het wekkertje weer.

@MK: Welkom thuis.
Voor zover ik het op een website kan zien… in de kamers dacht ik niet, maar wel in de openbare ruimtes, dus ik vermoed in de hal bij de receptie ofzo. En gratis ook hoor, anders had ik het ook niet gedaan hoor, want kan ook best wel zonder, maar als het dan toch gratis is… och, kan ik toch in de verloren uurtjes ( hebben we die daar?) lol2 even internetten.

Weltrusten all.

@Raak: :vak01: :vak01: :kus:

MK : welkom terug, leuk weekend gehad ? ja ga lekker snel he, ben niet zo van de vooraf planning :slight_smile:
Roanna : dank je :dag::dag::dag::dag:

@ raak gaaaf!! geniet ervan! gauw koffer pakken en genieten

@ roanna altijd in de handbagage… een gemiddelde laptop kost toch vanaf 300 a 400 euro. dat kan wel eens het duurste zijn in je gewone bagage, die raakt kwijt, daar smijten ze mee, er kan iets uit gestolen worden, ALTIJD handbagage. vaak eruit halen bij de security check, vragen ze altijd.

hier de opdracht ingeleverd. zoveel gedaan de afgelopen dagen, zo fijn dat het dieet nu echt zn vruchten afwerpt… heb energie voor 10. of vanwege alle mooie dingen die me inspireren…
anyways, bijna bedtijd…

Ikke in bed.[

@Raak: Veel plezier nogmaals. Ik ga weg als jij terugkomt dus…

All tot morgen

mogguh ladies

allemaal een fijne dag! en nie denken dat het maandag is: het is al dinsdag!

:turkey:Raak: 14 juni Antalya :turkey:
:turkey:Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya :turkey:
:turkey: Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR** :turkey:**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Raak: veel plezier!!! :dag:

Ohh ik wil ook naar TR!

Cyn,geen mogelijkheid om te gaan dan misschien een lang weekend? Hoe was je weekendje Dalfsen?

@raak
Wij hebben een heerlijk weekend gehad hoor.

@roanna
Dat gaat het laptopje toch maar mee (in de handbagage).

Raak vertrok vanmorgen vroeg: Dus Roanna mag weer bovenaan…

:turkey:Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya :turkey:
:turkey: Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR** :turkey:**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Ik dus ook wakker… vanavond de loge weg(denk ik uiterlijk morgen…)
Ondertussen het huis op ‘vakantie-staat’ brengen en zorgen dat het voor ‘Sjakie’ in orde is(die past hier op tenslotte)

@beps
Oppas in huis, dus meteen iemand die voor de honden/katten zorgt.