Roanna: Gister friet gegeten, met Döner JAMMIE!!!(kon het bord alleen niet op pfff was t veel…)
hier de avond er bijna opzitten: Dus…nog TWEE diensten
Roanna: Gister friet gegeten, met Döner JAMMIE!!!(kon het bord alleen niet op pfff was t veel…)
hier de avond er bijna opzitten: Dus…nog TWEE diensten
Beps : is ook niet de bedoeling hoor dat je het BORD opeet dat zou echt te gek zijn lol2lol2lol2lol2lol2
@Beps: Oh, ook zo lekker ordinair gegeten dus. lol2 lol2 Wat kan het leven soms toch mooi zijn he!!!
@Raak: Ikke shaken? Dacht het niet! Ja, ik shake soms al van me eigen. lol2 Da wel!!!
Weltrusten meisjes. Tot morgen weer. :kus: :slapen:
Tssss Leegeten… natuurlijk…(vroeguhhh kon ik het bord ook nog wel op trouwens… nu ben ik blij als ik een kwart vd patat, de sla en het vlees opkrijg… dat is gister ook weer niet gelukt ;))
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya ![]()
Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR**
**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Goedemorgen dames.
Iedereen nog op een oor zeker, maar geeft niet, want daar zijn de vrije dagen voor. :slapen:
Dan kom ik latersssssssss nog wel even terug. Heb nu toch ook even niets te melden. Pfffff…volgende week om deze tijd land ik al bijna. :cheer:
:dag:
Roanna: Lekker gevoel he…:)!!! Ik weet het want 1 dag later doe ik precies hetzelfde lol2lol2!!! Dan was het vroeg opstaan vandaag voor de incheck ;)!!! HEERLIJK!!!
Nu… nu niets. Zo schapjes doen(de super is open dus…) en dan wachten tot Rubbie thuis komt(werken) Heerlijk dagje ontspannen.
Deze week natuurlijk alles ‘voorbereiden’ : Haartjes, nageltjes, en dan uiteindelijk maandag mn koffers pakken haha…(niet eerder hoor…)
Zooo fijne dag allen
@Beps: Ja, da moet ik natuurlijk ook allemaal nog doen deze week, op de nageltjes na dan. Moet naar de kapper, knippen, kleurtje erin, me eigen vakantieklaar maken. ( haartjes overal weg )
Koffer van zolder halen… en dan schiet het al op.
By the way… ik zat gisteravond ff op TT te kijken en zag daar dat ons vliegtuig(nr) deze nacht een uur eerder wegging. n.l. al om 3.30 uur. Ik zal het maar goed in de gaten gaan houden dan. Typisch weer Coridon.
Voor de liefhebbers… hier is vandaag een Harley Davidson dag.
Beps : kijk dat is een goed teken en het resultaat is er ook naar
hier de super appie ook gewoon open hoor
Jij lekker alvast als voorplezier een verwenweekje
Roanna : leuk he bovenaan staan, jij ook verwenweekje behalve je nagels hoeven niet lol2lol2lol2 Harley dag had wat voor mijn schoonzoon geweest maar ja die zit een bietje ver weg he
Ik ga vandaag lekker van mijn extra daagje genieten, tenminste als het :zon02:
blijft schijnen
Doei fijne dag all :dag::dag:
mogguh ladies
ik meld me ook weer eventjes. iedereen helemaal in vakantiestemmingen…? fijn hoor!
poging twee om naar de sportschool te gaan. nu idd even de website gecheckt en open tot 14h dus dan gaan we maar ff.
mn opdracht is zo ver inmiddels klaar. had gisteravond nog een flinke fout gemaakt, voordat die herstelt was, was het alweer bijna 3 uur maar dan is het nu ook zo ver af. ga hem vandaag nog even testen bij mijn ouders (andere IE versie) en zien wat ik dan nog moet aanpassen.
verder nog even de boel hier strak trekken en me klaarmaken voor een nieuwe werkweek. ik kom tijd te kort en dan heb ik drie dagen vrij! misschien ga ik op termijn wel vragen of ik ook 1 dg minder mag werken. het salaris is zo fijn, dat die ruimte er wel is (voordat ik er teveel aan ga wennen
) op die manier heb ik echt twee dagen in het weekend voor de studie en kan ik 1 dag of een halve spenderen aan het huishaten en met name het kokkerellen en alles… maar goed, we gaan het zien
@bloem: sportschool nu wel open :). Fijn he zo’n internet site!!! hahahaha En opdracht klaar
@beps: aankomende week gebruiken als voorbereidingen… zo fijn! ![]()
@roanna: lekker een zak friet op. Ik ben geen fan van harley’s, dus ik laat het aan me voorbij gaan!
Ikke vandaag niets, lekker relaxen denk ik!
iedereen aan het genietn van 2de pinksterdag?? hahaha
zo… rondje sportschool gedaan. intensief maar was ok. daarna ff de site getest op pc van mn ouders, nog een paar kleine dingetjes tweeken en dan kan ik de reflectieverslagen maken en het hele zooitje inleveren! yeaaaa
nu ff lunchen, ff de was aanzetten, kaatjes hok schoonmaken en nog ff douchen en dan is het wel weer laat denk ik zo…
net ook ff met billie geknuffeld. ze is veertien en toch wel een beetje ziek. ze ligt te rillen in haar mandje, natte oogies en zo’n zielige blik in d’r koppie. morgen gaan mn ouders met haar naar de dierenarts en hopelijk is het met een pilletje opgelost ofzo… maar ze eet amper. zelfs geen kaas of tomaat ofzo. nou ja, afwachten maar. heb haar nog ff een dikke kus op d’r kop gegeven. wie weet hoe het loopt…
Bloem,sterkte met je hondje.
Wij weer terug van een gezellig weekendje duitsland,maar wel vermoeiend.
TRL: Lekker genoten dus
Bloemmie: Ja als ze zo oud worden… das altijd ‘afwachten’ als ze ziek zijn… hoop dat het idd pilletje/prikje wordt…
Ik niets gedaan. Bij gebept met Sjakie. De lijst met dingen laten zien voor het oppassen op de meiden… schapjes(JEMMMIG!!! het was DRUK…:retard: )
nu even nietsen, eten en lekker ontspannen saampjes(zoals het nu lijkt zijn we de rest vd week saampjes vrij)
Bloem : succes met je site
Beps : jij een gezellige week met Rubbie en een heeeeeel fijne vakantie
Roanna : jij ook een heeeeeeeeeel fijne vakantie
Trl : jij terug van een druk maar gezellig weekend
Enne ik vandaag ook niet veel gedaan alleen : een reisje geboekt naar Antalyaaaaaaaaaaa, vlieg morgenvroeg om 10 uur, dus als iemand mij nog ff 1 kort daagje bovenaan kan zetten dan graag :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::vak02::vak02::vak02:>>>>>>>>>>>>
Raak: 14 juni Antalya ![]()
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya ![]()
Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR**
**
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Raak,wat leuk zo onverwachts naar Antalya lekker hoor…En wie weet kan je nog wel een dagje naar Viva,Jill en Roanna…Veel plezier in elk geval.
Raak: LEKKERRRRR!!! Hoelang ga je??? Groot gelijk: Het is koud en gewoon VERTREKKEN!!!
@Bloem: Sterkte met het hondje.
@TRL: Welkom terug. Leuk maar zeer vermoeiend dus. lol2 Alweer aan een echte vakantie toe zeker?
@Beps: Hoelang nog? lol2
@Raak: Mooi meisie. Goe gedaan hoor. Ik gun het je/jullie weer van harte en wie weet he!!! :cheer: >>> Goede reis en een fijne vakantie gewenst.
:vak01:
Nou, wij gaan zo even naar de M*c. Zeker al meer dan 3 of 4 weken niet meer geweest, dus het werd weer tijd.