@Beps: Ja, uiteraard is dat voor een week die prijs. Enneh… nee tuurlijk kan ADR het daar niet voor doen, anders wist ik het wel hoor. Niets ten nadele van GU hoor, maar ADR is toch zoiets als van thuiskomen, weet je wel. Maarja… we gaan het in Alanya ook weer leuke maken.
Ik hoef nog maar …hmmm…even denken… diensten en dan… :cheer: >>>
Maargoed lieve mensen… ik ga zo naar boven. Nog ff een poosje tv kijken. Kokkie ligt er al zo’n uur in. Die arme ouwe man is al zo vroeg moe. Maargoed, hij hoeft ook nog meer 8 x te werken en dan mag hij ook mee met mij.
wow ben ik de 1e?? ik was al zo laat lol2lol2lol2
Iedereen de hort op vandaag
Fijne pinksterdagen en dat het :zon02: maar heerlijk mag blijven schijnen overal :dag::dag::dag:
Was al wakker, had gereageerd dacht ik (va mn Padje…) maar niet dus…
Ik ben er ook weer ;)!!!
Vanavond nog werken, en dan 5 dgn vrij(denk ook dat ik dat blijf!)
Echt aan het aftellen…morgen over een week dan…en dan om zolaat…en dan WEG!!! haha…
@Roanna: Heb jij ‘schipholhotel’ weer genomen voor volgende week??
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni GU - Alanya Beps: 21 Juni t/m 2 Juli ADR** **
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Eh… Beps… nee, wij gaan met de een na laatste rechtstreekse trein, omdat we de vorige keer later vertrokken vanaf schiphol en het dan de moeite waard is, om een nachtje in de buurt te verblijven, maar dit zou tekort zijn en dan vind ik het toch wel weer zonde van het geld. We gaan maar weer een nachtje overbrugeen op de luchthaven en dan proberen op tijd in te checken en dan zien waar we misschien nog even een dutje kunnen doen, maar uit ervaring weet ik dat dat er meestal toch niet van komt. lol2 Teruggaande komen we als het goed is maandag op dinsdagnacht om 3 uur weer terug en dan haalt de zoon ons op.
Nou, iedereen een fijne dag verder. Ik heb nog geen plannen maar dat weet je hier nooit. Kokkie is nu bij de boer, maar miss vanmiddag nog even de hort op.
Ook top geregeld toch!!!
Wij hebben de laatste 2 keer een tukkie gedaan in ‘de luxe stoelen’ van de ‘bieb’…Mobieltje gezet als wekker… en echt nog wel ffies gedut…
Hier ook geen plannen, bedenk me nu dat het zondag is…(ben de hele dagen kwijt…) Had in de kerk moeten zitten, nu een uur te laat, geen probleem bij mij…wel jammer…
Roanna : je staat BOVENAAN :cheer::cheer::cheer::cheer:
Beps : en jij lekker nu vrij en dan nog beetje werken en dan sta jij (heel kort) bovenaan
Wij gaan zo ook lekker ongepland weg, zien wel waar we crashen lol2lol2
@ roanna bovenaan!! fijn die turkse vlaggen die zo wapperen!
@ beps oepss… vergeten dat het zondag is. jammer
@ raak veel plezier met rondtoeren! het zal overal wel druk zijn
ik ga zo ff sporten, lang niet gedaan dus mag wel weer een keer… alleen wordt mijn sportbroek nu echt wel een beetje te groot en flubbert aan alle kanten… nou ja!
@bloem: goede plannen, maar sport school dicht… @beps: is naar de ZM geweest en goed ingeslasgen @roanna: staat boven aan!!! o zooooo lekker… @linda: heeft een feestweekend!
Ik gisteren naar de classic demo races geweest! Was erg leuk en gezellig! Ik hou wel van die geluiden.
En druk weer met oppassen. Broer is verhuizer en had een verhuizing voor Ibiza!!! LEKKER!!! Dus broer blij hij had een mooie rit. Maar schoonzus zit in de zorg en had nachtdienst! Dus sjakie mag weer oppassen. Is niet erg hoor maar hij zit nu in de waarom fase.
Waarom doen ze dat? Wie is dat? Waarom weet jij dat niet…
Dus ik was om half 11 bekaf kon geen boe of bah zeggen. Zegt tie ook nog ja mijn papa en mama gaan niet zo vroeg naar bed het is nog licht???
Weer uitgelegd… en toen gingen mijn luikjes dicht… ZZZZZZZZZZZZZZZ
Raar gedroomd! Ik ging naar turkije ik was ook zo in turkije trouwens hahaha. Maar goed ik ging naar het dorpje jajaja precies zo als in mijn dorpje… Toen was er lekkage en de mensen praten allemaal NL. Dus ik heb de GM gebeld komt hij aan op een fiets…
Zo vreemd allemaal ik denk waar het hart van vol is… o was ik maar in TR! hahaha al zal het gewoon alleen zijn voor het zwembad bedje waar ik gerelaxed kan zitten hahahahaha LOL
Jajaja beps ik weet het hierna nog 2 dagen werken!
iedereen fijne pinksterdag!
jac: je kan nog boeken hoor hahahahaha… Jij net al Raak kan gewoon nog mee:)(nee niet voor de prijzen die Roanna geeft, toch zeker wel voor de helft meer…)
lol2lol2lol2lol2lol2lol2… dat fobie heb ik al 2 jaar nu
(voor wie het niet snapt: Murat, manager van het animatieteam, kust elke morgen mn moeder…met daarbij kijkend naar mn vader dat hij ‘aan zijn vrouw zit’ lol2lol2)
@Bloem: Tjee… da’s ff pech hebben dan. Voor nix naar de sportschool geweest. Miss morgen weer eens proberen.
Andere meiden… oh die ja… die ken ik. lol2 Nouja… niet zo heel persoonlijk dan, maar weet wie het is. Heb menig picture van die gozer hier. Hihihi.
Wij vanmiddag even een paar uurtjes naar de dochter geweest, want 1 kleinzoon was er nog omdat hij vakantie heeft de hele week. Wilden we bij hen in de buurt even ergens een happie gaan doen, is er niks open, dus maar naar het centrum. Was er nog kermis ook en daar ergens maar een lekkere vette zak friet met gehaald. Ook wel weer eens lekker. lol2
Beps : ohoh je moeder nog aan het zoenen moet nie gekker worden he lol2lol2lol2
Bloem : ben bang dat er morgen ook niemand is, ff op de site kijken voor je gaat
Roanna : jij een leuke middag gehad en vette friet gegeten, dat is wat anders dan shakes he, hmmmm