Raak,scheelt dat ze dan nog van jezelf zijn,hahaha deze kinderen zijn wel lief maar zo druk,makkelijke ouders en met 5 minuten hebben ze alle speelgoedbakken leeg gehaald…Heb er nu even een stokje voor gestoken :).Is het al 12 uur hahaha
Trl : oeps dat is minder hihi, nou ja dan laat je ze weer alles opruimen, in 5 minuten de rommel gemaakt en dan 2 uur nodig om het op te ruimen want dan komen ze meestel weer vanalles tegen waar ze mee willen spelen. Veel plezier nog hoor !!!
@TRL: Tja… dat heb je als je veel vrienden hebt met kids, maar meestal is het wel wederzijds toch. Ik denk dat jij zo nu en dan ook C. wel even bij hen achter mag laten…maarja… dan hebben ze er maar 1 bij. Maar volgens mij heb je het er vandaag opzitten toch en gaan jullie straks met die hele meute op pad. Heel veel plezier. :dag:
@Raak: Alles goe in het zuien? Heb je ook een :zon02: erbij? Hier nu wel en heb net even de weersverwachtingen geluisterd en het blijft droog, maar alleen maar 17 graden. Brrrrrr… weer ff aan wennen hoor.
Maarja… ik heb net een :was: volgegooid, dus kan die mooi naar buiten.
Verder de meesten de hort op zo te zien, of op vakantie, of een weekendje weg. Iedereen… geniet ervan.
Ik blijf wel thuis hoor. Ach ja… er moet toch iemand op de tent passen nietwaar? lol2
Roanna,klopt idd dan hebben hun er maar 1 bij en staan ze er niet alleen voor aangezien ze allemaal een man hebben…Maar heb al wel besloten dat ik het niet meer doe 2 kids erbij 1 is prima maar voor 3 kids is me woning ook te klein…Prettig weekend.
Ik weer thuis, of beter op mn werk…
Niet veel bijzonders gekocht, alleen van die 3/4(1/2) leggings in alle kleuren. Met korting omdat ik er 10 kocht hahahaha…
Wij een dagje naar de dierentuin geweest, altijd leuk.
Alleen een flinke bui toen we aan het einde van de dag op het terras zaten, gelukkig hadden ze heel grote parasols.
@Bloem: Zo is dat. Het weekend is er voor de fun en om even bij te komen en helemaal nu je weer de hele week hard gewerkt hebt. Geniet van je weekend.
@Beps: Zo hee… nou dan hoef ik al niet meer naar de ZM te gaan, want je hebt alles al leeg gekocht. 10 leggings… pffff… iedere dag een andere kleur. lol2
@MK: Nou, in die bui en onweer liepen wij net op het WC en ben een winkel binnen gegaan en heb daar ook nog 2 shirtjes gescoord en volgende week even een 3/4 broek op halen, want die had ze niet meer in mijn maat, maar gaat ze maandag voor me bestellen. Dan te bedenken dat het een winkel is voor long tall ladies. lol2 Maar op bestelling ook kleinere maten.
Hebben jullie het verder goed naar jullie zin daar? Is het wat die kant uit?
@Raak: Ja, nog een optie. Meegaan naar ADR , maar bij ons zit je dichter bij je kennis/familie. lol2 lol2 lol2
@Roanna: Ik draag die dingen in de zomer elke dag. Normaal waren ze 5 euro, en nu hoefde ik er maar 8 te betalen… dan komt het wel van pas haha). Zat tunieken, dus… ik kom wel tig jaar door ;)!!!(en zo rekbaar, kan nog wel 10 kilo kwijt voor ze te groot zijn lol2lol2!!!
Dus… daarom. Ook lekker fruit gehaald. Zooo die sinasappels daar zijn lekker…(jaja Rubbie weer bij zijn voor hem tenslotte)
@Raak: Daar heeft Roanna een punt: Alanya is natuurlijk dicht bij de ‘familie’ dus… wij hebben J&H al mee, dan doe je dat maar lol2lol2(natuurlijk heeeel gezellig als je wel komt haha)
@Beps: Nou, gelijk hebbie. Ik heb ze ook hoor en haal ze ook altijd daar waar ze het goedkoopst zijn. Ik heb maar 1 dure, althans dat vond ik dan duur. Een van €16,95 bij de vee en dee, maar dat alleen omdat er een merkje op zat, nou da hoef voor mij nie. Zie je toch niks van als je je tuniekje erover aan hebt, maar kon toen even nergens anders slagen voor een witte. Nu heb ik er ook zat. lol2
Verleden jaar dacht ik bij de SM ehhh MS dat ik ze goedkoop had… nou DUUR!!! Nooit gedragen omdat ik ze, als ik ze aandoe, meteen stuk trek(mn nagels zo erdoor…)
Nee, doe mij voor de zomer maar die halve… klaar is Beppie
Roanna : hmmmmm verleidelijk en dichter bij de familie dan ADR dat wel natuurlijklol2lol2 Jij ook weer wat kleding gekocht/besteld, ben je nu klaar ???
Beps : ja das waar he jullie hebben al gezelschap maar zou wel lachen zijn, toch. Jij hebt iig voor de komende tijd leggings zat, in alle kleuren
MK : heerlijk genoten van een daagje dierentuin, alleen een flinke bui op het terras, denk dat ze overal gevallen zijn, die buien, echt geen ontkomen aan
maar heb gehoord dat het morgen droog blijft
Linda : jullie met z’n allen knus binnen in de botter