Turkish Tea Time 2011

En… voor ik jou ook vergeet, TRL ;)!!!

http://willemloopt.web-log.nl/.a/6a01348406cc56970c0133f555a3ae970b-500wi

Veel plezier(ok, het is morgen, maar omdat ik straks ga werken en dan naar de ZM…)

Zo wat een huizen staan daar!! :slight_smile:

MK: ook namens mij veel plezier! :dag: :kus:

Zo nog 45 minuutjes… Tis echt topweer… dus heb wel zin in een weekendje buitenlucht! :slight_smile:

Dank jullie wel!!

Mk,jullie ook heel veel plezier in Hardenberg,waar gaan jullie heen,tot een aantal jaar terug kwam ik daar om het weekend…:beef:

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Beps,dank je wel.

Zal wel rustig worden dit weekend
Met iedereen de hort op. Hier geen plannen on weg te gaan maar gewoon, beetje slaapie doen, huishaten, boodschappies doen en ff voorraden aanvullen/ bijwerken. En hopelijk mijn opdracht/ website opleveren. Ben er zo trots op.

Nou op het werk… morgen dus naar de ZM…
Nou goed… meld me wel weer…:slight_smile:

Inderdaad… iedereen al zo’n beetje de hort op, dus erg rustig hier.

@Bloem: Wel lekker zo 4 dagen werken en dan de vrijdag voor je eigen dingetjes.

@Beps: Nou, werkse weer even en hopenlijk laten ze jullie een beetje met rust vanaaf. Morgen gezellig weer naar de ZM. Ook altijd weer een dagje uit op zich.

Ik kreeg net voor het eten koken de mail met tickets en hotelvoucher binnen en die heb ik al uitgeprint en net even op maat geknipt. De tijden zijn onveranderd als bij boeking. Heel vroeg weg en heel laat naar huis dus. ( o.v.b.) Zo, we kunnen dus. Oh nee… moet nog even wachten he!!

Ga zo even tippelen met de buurtjes die wel thuis zijn, want velen hier zijn ook weg.

Iedereen een fijne avond verder nog. :dag:

Beter toch die tijden!!! (heb ik ook he: 6 uur heen, 21 uur terug…;)!!! )

Ooooo wat zielig dat hier zo rustig is,maar nog eventjes en dan mogen jullie ook weer!!!

Iedereen die het weekend weg is veel plezier en een beetje zon van hier:kus::dag:

Jill : we hebben het hard nodig, gietregen en 13 graden hier :mad:

@roanna ik ben vrijdags nie vrij hoor. MAar ff op mn phone internetten

Jullie de tickets binnen? Dan wordt het wel super echt

@beps jammer dat het voor mij zo’n end weg is maar zou ook wel weer een keer meewillen

@Bloem: Oh, ik weet niet hoe ik daar bij kwam dan, maar dat is natuurlijk ook een mogelijkheid om zo op je werk te internettten. Hihi.

@Raak: Meen je dat nou? Waar gietregen en 13 graden? Hier echt niet hoor. Het was de hele dag mooi weer hier en regen heb ik vandaag nog niet gezien. Ik was zelfs net nog zonder jas weggeweest. Oke, wel met een vestje aan, maar dan zal ik wel weer in de overgang zijn, want had het warm. lol2

@Jill: Ja, ja, ja…:cheer:

@Bloemmie: JAAA lekker Dönertje morgen!!!

@Raak: Hier ook (nog) geen regen, maar hangt wel in de lucht. Bij J&H op de kramping wel vanmiddag…

Pfff benauwd nu hier… nog 2 uur… dan nog 4 diensten hahahaha

Beps,veel plezier morgen op de zm…

Roanna,jij tickets binnen en nu lekker aan het aftellen,dat deed je toch al wel…

Pffff hier dus 3 kids gehad vanmiddag,ben blij dat dat niet elke dag is…Alle 3 tegelijk onder de douche gezet en C nu lekker op bed en de 2 andere kids willen nog even op hun moeder wachten voordat ze naar bed gaan,hoop niet dat die al te laat komt…

@roanna
Tickets al binnen, dan komt het echt al dichtbij!!

@trl
Ik ben hier helemaal niet bekend, volgens mij vlakbij Gramsbergen. Een zijweggetje van de weg langs het spoor. We zitten in een bed and breakfast.

Ik naar huis: JAAA nog maar 4 diensten!!!

Trl : heb er mijn hele leven 3 gehad hahaha, valt niet mee he, i know :slight_smile:
Roanna : oeps had er overheen gelezen : jullie hebben je tickets : joepie !!!
Beps : en toen waren het er nog 4
MK en Cyn : al gearriveerd en het pinksterweekend kan beginnen, njoy

zo… nu voor het eerst thuis sinds vanochtend vroeg…

moe… nog geen nieuws over de opdracht, baal ervan als je afhankelijk bent van anderen eer je verder kunt. nou ja, genoeg te doen maar heb de feedback nodig om het af te maken en zou jammer zijn als ik strax alles weer moet veranderen :tssk:

@ trl wat zullen jullie strax allemaal lekker slapen!

Goedemorgen, het zonnetje schijn meer!!
Straks op naar een heerlijk ontbijt.

:GERMANY:Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland :GERMANY:
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover