@cyn: ook voor jouw een heel fijn weekend toe gewenst!!! Geniet ervan en een fijne meeting met kennissen die ook in kenia zjn geweest! ![]()
@ beps ja was zalig. de laatste keer dat ik er was, was toen mn mams zo nodig flauw moest vallen en toen zijn we niet meer in het water beland. dus was alweer een tijdje geleden. was heerlijk en daarna nog ff in het warme bubbelbad, ben helemaal relaxxxxed nu
@ cyn kort dagje morgen dus! veel plezier en geniet ervan!
@Bloemmie: Dat klinkt lekkerrrrrrr ;)!!!
@Cyn: Dan hebben we morgenochtend genoeg tijd je veel plezier te wensen…;)!!
SMS van Roanna: #)#(*#)($ mn internet en foon liggen er al uren uit, tot morgen(Hoopt ze)
:NETHERLANCyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen :NETHERLAN
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Cyn,heel veel plezier in Dalfsen!!!
Hier vandaag een druk dagje,eerste een half dagje werken,dan komt de makelaar voor een gesprek,daarna de 2 kids van me vriendin ophalen die blijven hier slapen…Of nou ja slapen,we liggen dan met z’n 3-en in 1 bed…Nog wat boodschappen doen en dan morgen naar duitsland…
mogguh
@ trl klinkt druk maar wel gezellig. veel plezier
@ cyn fijn weekend in dalfsen!
@ mk jij ook fijn weekend
de rest natuurlijk ook. moet rennen, tot vanaaf
Thanks girls! ![]()
Nu nog aan het werk… en dan om 14 uur lekker weg… Even een weekendje niks doen… Ook wel lekker naar die heftige weken… ![]()
Ik een dagje Off… Hopellijk heeft Roanna weer internet…
morgen een dagje BW en de ZM… hihi. Lekker ‘voorsnuiven’
Viva in de lucht(of zelfs al geland…)
Ja het word tijd dat we weer eens op vakantie gaan lol2
@cyn
Veel plezier in Dalfsen!
@trl
Veel plezier in Duitsland!
@roanna
Zonder internet, ballen ![]()
@bloem
Weer lekker gezwommen.
@beps
Nog maar een paar keer werken.
@raak
Nog steeds pijnvrij door de fysio, heerlijk hoor!
Ik nog werken tot 12.00.
Cyn : heel veel plezier en idd heerlijk na al die rotberichten he maar ik heb begrepen dat het nu allemaal een stuk beter gaat dus kunnen jullie met een gerust hart weg enlekker genieten
Trl : jij ook lekker gaan genieten enne veel kindjes mee zo te lezen
MK : jullie ook met z’n allen een fijn, studieloos, weekend, heerlijk ontspannen
Bloem : jij gisteravond een heerlijk relax avondje gehad, kun je er nu weer tegenaan en dan een verlengd weekend om weer even bij te komen
Roanna : zo te zien nog steeds geen internet en/of foon dus strakkies lekker veel om bij te lezen
Beps : wel sms van Roanna, maar geen foon? was dat dan de tamtam misschien ??lol2lol2, jij nog een paar keertjes werken en dan………
Fijne dag all :dag::dag::dag:
Tssss
Mobieltje wel, maar ja: Zij heeft niet als wij ‘een aaifoon’ dus ook geen internet
Beps : ach jeetje, zal ze zich best wel vervelen nu in dr uppie en natuurlijk ons erg missen ![]()
Goedemorgen.
@Raak: Ja foon eruit wil nog niet zeggen, dat je dan niet meer kunt bellen he, want gelukkig heb ik nog mobieltje die het doet. lol2 Ik dacht… la ma even weten, anders gaan jullie mij misssen en ik natuurlijk… ik jullie. lol2
Had tot half 11 net om nog steeds niets en bellen naar hun kon ik dus niet, dus ondanks de kosten…:mad: toch maar via de mobiel geprobeerd en raad eens… er was een storing hier…ja ja, en ik had nog niet opgehangen of hij deed het weer. :cheer: Ik wou net maar ramen gaan wassen… maar dat stel ik nog wel even uit dan!!
Nou Viva al weg, Bloem lekker gebadderd en er gaan er 2 dit weekend weg.
@Beps: Bedankt ff dat je het hier even medegedeeld had, dat ik off-line was.
TRL en Cynthia: Heel fijn weekend. :vak01:
@TRL: Makelaar? Zit er weer schot in?
Nou, ik ga ff wat doen.
Goedemorgen iedereen:kus:
Pfffffff wat een hitte hier de laatste dagen,vandaag gelukkig wat meer wind.
Tja internet hier nog steeds een probleem,wel raar soms duurt het 5 min om deze site te openen en nu vandaag ineens hupakee een twee drie hahaha.
Hetzelfde voor de sateliet tv overdag geen probleem maar na 21.00 uur nopes.
Niet zo groot probleem nu maar ja betaal er xwel voor he.
Hopelijk alles goed met jullie,teruglezen is geen optie duurt nogal lang om elke pagina te openen.
Maar zo te zien iedereen ok gelukkig en Viva zo ongeveer nu ook in het land.
Meiden dikke:kus:en tot???
JILLIE!!! volgende week ga je lekker de meiden ontmoeten dus dan kletsen ze je wel bij!!!
@Roanna: Welkom ‘terug’ haha… Irri he…
@MK: Shame on me… jullie gaan ook een weekendje weg, dus ook lekker genieten van alles en van elkaar. Heel veul plezier. :vak01:
@Jiil: :dag: Oh, erg is dat dan he!!! Maar wat je zegt, jullie betalen er wel voor en dan zulke slechte verbindingen. Maarja… is Turkije he, zullen we maar zeggen.
Nou… tot… eerdaags maar he!!!:dag:
Dat wil je niet weten. lol2 Pffff… maar toch wel vreemd he, nadat ik mobiel gebeld had ( kwartier in de wacht ) en hun aangeven hadden dat er een storing was waar ze mee bezig waren…had ik ineens weer verbinding, nadat ik klaar met hun was aan de foon. Maargoed, hopenlijk blijft het hierbij, want irri is het zeker en dan nog niet eens alleen om geen internet te hebben, maar ook dat je foon het niet doet. Leve de mobiel dan maar!!!
Zo ist haha…
Ohhhh MK!!!
Helemaal vergeten…
http://borden.plaatsengids.nl/p001/hardenbergIMGP4894.jpg
Ook voor jullie: een heerlijk weekend hoor!!!