Turkish Tea Time 2011

mogge all,
Viva : al ingecheckt? dat was lekker vroeg he, goed dat je vanmiddag tijd hebt voor een tukkie, misschien wel in de tuin?
Trl : met kids hoef je dat eigenlijk niet, is meestal vooraan en altijd naast elkaar, is verplicht

Nou ik heb geen vliegangst maar wil wel altijd bij het raam zitten en naast hubs niet dat ik daar wat aan heb maar hij wel. Hubs slaapt altijd de hele reis, zit eigenlijk altijd in het midden en ik bij het raam, hij kan dan zijn been bij mij kwijt, heb niet zulke lange benen dus heeft hij meer ruimte.
We zitten op rij 2, rij 1 heeft wel meer ruimte maar dan mag je je tas niet onder je stoel zetten en die wil ik bij de hand hebben, boekjes ect. en mijn muziek.
Ook kan ik me dood ergeren aan van die stumpers die niet doorlopen als je erin gaat of eruit.
Verleden keer zaten we op rij 21 ofzo en voor ons een paar van die friese stijfkoppen, die volgens mij voor de eerste keer vlogen pfffff. iedereen staat netjes te wachten totdat iedereen zit. Staat die vrucht van een griet, tegen haar vent, wil je een of 2 bananen, met dr tas op een stoel gebukt te grabbelen iedereen achter haar in de rij… Nou zegt die vent moet even denken nou ja zeg, dus ik zeg mevrouw gaat u even zitten dan kunnen wij er ook allemaal door, nou zegt die vent tegen mij…hij vertrekt heus wel, ik zeg ja dat weet ik wel maar wij staan hier wortel te schieten en tot aan de gate staat het vol met mensen die ook even naar hun plek willen, dus u kunt die banaan straks ook wel pakken.
hahahaha als ik er aan denk wordt ik nog kriebelig.

Nou Raak ik hoop dat ik kan slapen op de een of andere manier lukt dat dan niet. Maar ja we zien wel…
O ik heb zo’n zin erin…en ik zit nu nog op dat duffe kantoor…blehhhh

Goedemorgen.

@Viva: Oh, ik wou het net vragen, maar het staat er al. Nou, als het enigzins kan ( en kan kan nu bij Coridon) check ook graag van te voren in. Wij willen juist zoveel mogelijk achterin zitten en dan 1 in het midden en de ander aan het gangpad, dus juist niet bij het raam. Maar in principe maakt het me geen flaus aus waar ik zit, als we maar bij elkaar zitten en dat is me tot nu toe nog altijd gelukt, ook zonder vooraf inchecken. Als je er maar op tijd bent en nou… dan ben ik altijd wel hoor en zeker deze keer weer. lol2

Wat een verhaal heb je toch weer van die Friese mensen. lol2Ja, sommigen!!!:mad:

Ik las trouwens ergens dat in GU de badkamers en de slaapkamers waren gerenoveerd. Zou mooi zijn!!

@Bloem: Alweer je 3e werkdag, maar ik las thuis ook nog genoeg te doen, dus weer zo druk als een klein baasje.

@MK: Jij ook weer succes met alles. Hopenlijk komt het voor jou ook allemaal weer goed, zodat je alles niet nog een keer hoeft te doen, maar daar gaan we niet van uit!

@Cynthia: Ik vind dat altijd wel verrassend hoor. Zomaar even uit eten. Leuk!!!

@Beps: Jij nog een paar x werken en dan ook de koffer pakken. :cheer: Waar gaan jullie ook alweer heen? Hetzelfde als wij? Hihihihi.

@Raak: En nog een leuke dag gehad met moeders gister? Wezen shoppen ofzo?

Nou, ik ben ook helemaal al in de sfeer hoor! Of haddden julie dat al aan me gemerkt? :cheer:

Zo, nu eerst showeren.

Net met J&H gecheckt of ze alle papieren hebben(krijgen wij over de mail dus … ik print ze uit geef ze aan hen. Hij kan wel eens ‘eea’ kwijtraken haha…)

Jaaaaaa ben ook helemaal in the mood…

@Roanna; NEEEEE ik ga naar ADR lekker puh ;)!!!(al lijkt me dat van jullie ook wel iets ;))

pfff nog een half uurtje…blehhhhhhhh…

Viva: voor ik het ga vergeten… Hele fijne tijd in Alanya!! :kus:

@Viva: Daar gaat hij vast dan, aangezien je over 30 min vakantie hebt:

http://content2.waverunner.nl/Cache/OA/Acco/Images/Original/27717_1.jpg

heel veel plezier en gezelligheid daar
met al die bekenden die er zijn, nog komen, of al weer weggaan ;)!!!

Dank jullie wel meiden…zal zeker goed komen enne Roanna ik schud je strandbedje wel op hoor meis.
Ik ga er van genieten ben er helemaal klaar voor…

Viva,heel veel plezier in Alanya heerlijk genieten

Viva en hubs, heel veel plezier in GU!!!

http://www.mundogo.nl/pictures/FromXML/Turkije-Alanya-Hotel-Grand-Uysal-01.jpg

@Viva: Je zult nu wel uitgewerkt zijn en ook wij willen julllie een HELE FIJNE VAKANTIE WENSEN EN GA ER WEER VAN GENIETEN. JULLIE HEBBEN HET WEER ZO VERDIENT. :cheer:

Tot over tja… hoelang eigenlijk?

:vak01::vak01::vak01::vak01::vak01:

http://images.corendon.nl/nl/L1E1586A210W480H320.jpg

Volgens mij gaan jullie hierheen. Veel plezier en schud de bedden maar vast op voor ons. lol2

:dag: :kus: Goeie reis ook!

Ga jij er ook heen dan??? JOH!!! dat wist ik niet lol2lol2lol2

Nou poging gedaan van 1 tot half 5 in bed gelegen maar slapen ho maar, heb zelfs nog een kwart slaappil ingenomen lauwloene gewoon wakker he. Nou ja mijn moeder zou gezegd hebben dan heb je toch gerust…Nu wachten op hubs en dan even wat eten, hij onder de douche en dan plat, en dan ik onder de douche, nog even de laatst was door de machine en ophangen.
Al dat werkgoed dat droogt wel, Damber werkt het wel weg.

@viva: Hele fijne vakantie!!! Geniet!!!
**

@Cyn: jullie gaan morgenavond (toch) pas???

Net collega aan de telefoon, was vandaag vanaf half 4 goed bewolkt, maar bloedje heet 32 graden in de schaduw, eten is iets minder dan verleden jaar maar nog steeds heel goed en gezellig en lekker…Hij wenste ons een goede vlucht, als we in de taxi zitten ff een sms naar hem toe sturen en dan wacht hij ons op.
Onze kamer is al bekend blok 4 (zoals gevraagd) 1e verdieping boven het restaurant. Dus Roanna de foto die jij hebt neergezet daarbij zie je dus ons appartement. Ga kijken of ik voor jou ook wat kan regelen.

Meiden ik ga hier afsluiten, ga wachten op hubs en dan moet ik nog eten maken dus kom hier niet meer langs.

Cynnie jij een fijn weekend
Mk jullie ook veel plezier.
Roanna ik zie je verschijnen
Beps jij ook de groetjes in ADR van ons…

Meiden tot over ruim 2 weken…dikke kus van mij.

toedelsssssssssssssssssss:vak01::vak01::dag::dag::dag:>>>:zon02::vak02:

hoi ladies

@ viev hele fijne vakantie!! geniet ervan en doe de groetjes aan jill en alle andere bekenden!

weer een dag weggestreept… ben er helemaal moe van. al ff gegeten, sla met een biefstukje en ga zo eens weer een keer aquajoggen. ben deze week te laat voor de sportschool dus dan doen we dat maar…

Op het werk erg rustig…

@Viva: Als je nog leest: Geniet

@Bloemmie: Lekker gejogd??

en toen… nog 5 keer werken haha

Gaan morgen om 14uur rijden… :wink: Werk dus maar tot 14… heerlijk! :smiley: