Turkish Tea Time 2011

Ik ben weer terug hoor. 1e ging wel goed (denk ik) maar de 2e was echt een heel vervelend examen. Geen idee of ik daarvan ook nog enige goede antwoorden heb gegeven. Helaas weer 6 weken wachten voor de uitslag. Maar eerst over 2 weken nog een kans.

Nu op het werk, maar ik ben wel een beetje gaar…

@cyn
Ik (wij) zitten in Hardenberg dit weekend :smiley:

MK: oh wat grappig! :smiley:

Cyn en Mk,misschien wel een mini meeting

@MK: Je hebt het gehad… klaar en nu op naar een weekendje weg…

Gelukkig wel en… mijn boeken blijven thuis!

MK : is nu dus even afwachten, lekker ontspannen dit weekend en dan weer met frisse tegenzin verder :slight_smile:

Mmm net even naar huis gebeld… we gaan lekker uit eten… (Zo maar opeens zin in haha)

@cyn: gaat lekker uiteten.
@TRL: knuffel!! Het zijn en blijven moeilijke vragen iedere keer
@viva: aan vakantie toe en moet nog zoooooooooooooo lang wachten hahahah :smiley:
@beps: moet nog 6 keer werken tot aan vakantie!
@MK: gaat ook lekker een weekendje weg!
iedereen bedankt voor de lieve woorden…ze heeft nog geen uitslag en krijgt vrijdag alleen nog maar onderzoeken.

Jaja… en van die 6, 4 keer tm zondag, en dan het weekend erna… haha… Zooo vervelend…

@Jac: en met jouzelf?? Ook al uitslagen??

ahahhahaa was er iemand thuis dan?? macht der gewoonte

en sorry, ik was vergeten jou ook dikker te zetten erbij, mijn schuld. keek alleen naar de bovenste en de rest heeft het denk ik overgenomen

@ MK mooi van dat 1e examen maar balen van die tweede… misschien was ie wel lastig maar heb je toch bepaalde berekeningen goed doorgevoerd en kun je zo een paar puntjes sprokkelen. ga je sowieso een herkansing maken ondanks dat je niet weet of je wel/niet geslaagd bent? jij ook dit weekend weg, lekker hoor en de boeken thuis, groot gelijk

@ beps ik ga je zo na het eten ff mailen!

voor de rest, moet gewoon bijlezen en ben t nu weer kwijt… haha, heb vandaag best veel gedaan, was wel lekker om meteen een beetje productief te zijn zonder alleen maar voor spek en bonen mee te kijken. ik word ook verantwoordelijk voor een leuke exotische markt, dus dat spreek lekker aan. vandaag dingen verstuurd naar argentinie, nzl, australie, en heel veel china. spreekt lekker tot de verbeelding. nu ff wat eten en verder werken aan de website die ik moet maken voor mijn studie-opdracht. veel werk maar ook ontzettend leuk en machtig gevoel om echt alles helemaal vanaf scratch te maken trots

@bloem
Dat zijn goede berichten allemaal, dat gaat helemaal goedkomen daar!
In heb sowieso 2x examen voor hetzelfde. Omdat de examens zo verschillend zijn, wordt dit ook geadviseerd. Als ik dit niet haal, dan kan ik pas weer in januari. En ik heb me alweer opgeven voor het vervolg, dus het zou wel heeeeel fijn zijn als ik dit wel haal.

uiteraard…! misschien ligt de ene opgave/situatie je beter dan de andere… en je hebt nog eventjes tijd om de moeilijke dingen door te nemen en in de herkansing kan het soms beter gaan…
maar nu eerst ff een weekendje weg he?

Bloem: tsja… haha mijn plant nam de telefoon op… :wink: Blijft toch nog mijn thuis… Heb daar 24 jaar gewoond… :wink:

Lekker dat je al zo druk bent geweest op je werk! Leuk! :slight_smile:

Goedemorgen meiden, jawel ik ben al wakker, zonder wekker maar ja moet zo inchecken he, en dan zit er dus ergens in mijn hoofd een onzichtbare wekker.

Mk ik neem echt mijn petje voor je af, zo’n zware studie, een gezin en ook nog werken, geniet lekker van je weekendje weg.
Cyn lekker uit eten geweest.
Bloemmie jij hebt alle reden om trots te zijn het is heel veel werk zo’n opdracht en als het dan nog allemaal lukt dan mag je ook zeker trots zijn.
Beps nog 6x werken hahahaha weer aan het aftellen.
Ik nog 1 ochtendje mijn tijd uitzitten en dan vanmiddag maar even proberen een uurtje te pitten.
Zo ik ga naar de site van sunnywebbie om onze stoeltjes te reserveren.
Ik meld me nog.

:turkey: Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya :turkey:
:NETHERLAN
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
:NETHERLAN

Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Cyn,lekker wezen uiteten gezellig met paps en mams.

Viva,wil je een speciale plek dan in het vliegtuig dat je zo vroeg in wilt checken??

mogguh

@ viev en… is het gelukt…

de 1e twee dagen ging nog wel, maar nu ben ik moe… poehee…

Goedemorgen vanui m’n bedje. Kom er maar niet uit haha

dat doe ik ook altijd.
We vliegen om 6 uur, 24 uur vtv kun je inchecken(en ook geen minuut eerder) dus meteen regelen dat we niet op de 1ste 7-8 rijen zitten(daar in het vliegtuig nog smaller), dat we iig naast elkaar zitten, of indien mogelijk zelfs bij de noodutgang. Ohhhhh nog een dag of 12 hahahaha

@Bloemmie: nog 2 dgn dan kan je ff bijslapen. Weer een dag vol leermomenten

@Viev: Gelukt? Waar zit je?

Ik rustig m’n ding doen en dan werken

Oke ik snap het hahaha ik heb altijd nog naast degene gezeten waar ik naast wilde zitten en ook wel eens op rij 3 maar vond dat niet krapper of smaller…Kon de laatste keer met trnsv*a ook online inchecken maar heb ik niet gedaan.

Ik heb een beetje vliegangst. Vooral met stijgen en dalen. Dus wil ik graag Rubbie NAAST me, niet met het pad ertussen zeg maar haha…
Jij bent wat smaller dan wij, en dan merk je ook de kleinere zitplaats. Met kinderen zijn bij Trans je plekken altijd vast…(of al vtv vastgesteld…)net als mn ouders die gehandicapt/slecht bewegend zijn…