Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen…

@MK: Sterkte en Suc6 vandaag!!! Je kan t!

@TRL: Wat zal jij geschrokken zijn. Maar zoals Bloemmie zei: Gewoon doen of er niets aan de hand is. Eenvoudig antwoord geven en doorgaan. Huilen doe je als hij er niet is tenslotte(stel je voor dat hij denkt dat je huilt omdat hij je iets vraagt…)
Sterkte Meis…

Ja hier was het ook ZOOOO TRAAAGGGG!!! dus al 3 keer geantwoord: Antwoord weg…
Maar nu lijkt het prima

:turkey: Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya :turkey:
:NETHERLAN
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
:NETHERLAN

Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Hey ik ga ook de 10de he :wink: :smiley:

Oeps,sorry Cyn…

Ik heb ook eenvoudig antwoord gegeven gewoon dat papa er niet is en ook niet komt.

TRL: geen sorry joh gekkie! :slight_smile: Is toch niet erg!

hello meiden.

Jeetje Tlr, ja dat is inderdaad slikken zeg…Maar vind de oplossing van Bloem heel erg mooi en pakkend idd net doen of het de gewoonste zaak van de wereld is.

Jac succes hoor.

Roanna heeft een trage site samen met Beps en Raak.

Bloemmie klinkt heel hoopvol hoor je nieuwe baan hopelijk blijft het zo.

Ja Raak de week is niet vooruit te branden…nog heel even, vanmiddag even de boel strak trekken althans glad trekken voor de laatste keer, en dan morgenochtend nog werken en dan proberen morgen middag ff een uurtje te slapen. Dan eten, en dan kan hubs nog even het bed in en dan van donderdag op vrijdagnacht naar schippiehollie…denk dat ik er zo rond een uurtje of 1 wel ben…veel te vroeg maar het is toch een nacht skippen, ik kan echt niet om 9 uur naar bed en er dan om 1 uur weer uit…slaap dan toch niet… Maar heb er zooooooooo’n zin in…eindelijk eindelijk eindelijk.

http://94.100.124.131/1326100001-1326150000/1326130901-1326131000/1326130989_5_kdC5.jpeg

kreeg ik op hyves leuk he.

Ik weet ondertussen dat ik nog maar 6 keer werk voor mn vakantie…YEAHHH!!!
Komende week gewoon alleen het weekend werken…

@Viva: Ziet er top uit…

@Cyn: Haha… heb ik gewoon overheen gelezen (dombo me)

Beps: lekker dan :tongue: :wink:

Viva : hier werkt alles nu ook weer normaal gelukkig, ben net weer terug van fysio, gaat nog steeds lekker. Jij een goed en strak programma tot je vrijdag met je k.nt in het zwembad ligt lol2 schattige compilatie zeg, zo lief !!
Cyn : waren ze jou helemaal vergeten ook bovenaan te zetten, ach erme haha
Beps : jij ook nog maar een paar keertjes werken en dan vooral in het weekend, lekker joh

Goedenmiddag all :dag:

@Viva: Leuk zeg!!!

@Raak: Mooi zo dat het nog steeds zo goed gaat. Is dit nu permanent, of moet je het eerdaags ook zonder fysio kunnen?
Enneh… die codeine… kun je echt nergens krijgen en zelfs niet kopen. Hier niet en daar niet, als je begrijpt wat ik bedoel! lol2 Gaat allemaal via recept.

@MK: Heel veel succes.

@Nou, het schiet voor velen van ons al op he!! Oh ja? Ja!!!

Verder weet ik het even niet meer. Ben zo aan vakantie toe he!!!

lol2 lol2

Zo ik thuis, eten zover klaar gezet, gedweild beneden…nu nog even boven een doekje er door heen, straks nog even op verjaarsvisite. En dan is het al weer avond…pffffffffff hoezo aan vakantie toe…hhahahahah

@Viva: Hoezo? Gaan jullie ook op vakantie dan? lol2

By the way… ik heb nog mooi niks van die gratis €50 reisbon gezien? Jullie dan?

Haha nou ik net gebeld met dat park… had nog steeds geen bevestiging per mail gehad… Stonden we op geannuleerd… Lekker dan… Maar goed… nu alsnog geboekt :slight_smile:

Cyn : ook lekker dan, goed dat je ff gebeld heb
Roanna : nee ik blijf wel fysio doen hoor, heb er zoveel baat bij en ben helemaal pijnvrij
Viva : jaja jij bent echt aan vakantie toe lol2lol2lol2

Cyn,is maar goed dat je even gebeld hebt dan en dat het huisje nog vrij was…Ga je samen met je ouders? Hardenberg is in de buurt leuk plaatsje en Ommen ook.

Roanna,wat voor bon bedoel je?

TRL: grappig dat je dat zegt… Zaterdag komen kennissen van de vakantie Kenia… Zij wonen in Hardenberg… Verder willen we misschien naar Kampen… Daar komt mijn paps weg :wink:

Nope ikke ook niet dus!!!

@Raak: Oh, dat heb je dan goed geregeld zo met je fysio en de arts neem ik aan. Heerlijk he!! Wat zal jij weer lekker tippelen nu!

@TRL: Oh, er stond vorige week hierboven ergens een enquete van een of ander iemand, wat later bleek om Jobtrack te gaan en als je die invulde, kreeg je via Coridon een reisbon van €50 en ik meende dat Beps, Raak en ik zoiezo mee hadden gedaan. Alleen om die bon hoor, want ik ben niet meer op zoek naar werk. lol2 Trouwens die advertentie staat ook in de krant en elders op internet.

@Cynthia: Jeetje, goed van je zeg. Zo zie je maar dat je zelf ook altijd het een en ander in de gaten moet houden. Wij waren ooit een weekend in zo’n huisje in Ommen en inderdaad… heel mooi daar!

Zo, nu gaan we schapjes doen. :dag:

Slim Cyn om te bellen: Prutsers haha: Niets annuleren: ZE KOMEN HOOR lol2

Tsja ik weet inmiddels al een beetje hoe het werkt he :wink: :tongue: Hoop alleen niet voor ze dat ze nu 2 boekingen hebben staan op onze naam, maar dat is niet mijn zorg :wink: