Turkish Tea Time 2011

@jac: wat een rotnieuws!

Pff Jac wat een akelig bericht zeg, heel veel sterkte

MK tussen al het leren door ook nog aan het bakken geslagen.

Bloem ben je al uit gewerkt, en hoe is het bevallen.

Roanna jij ook al spullen aan het vergaren voor de vakantie.

Beps jij hebt hetzelfde als ik, ik walg van kreperen op een camping, lekker met je rol wc papier over de camping lopen…brrrrrr… Heb 7 jaar een stacaravan gehad, incl. toilet en warm water en zelfs dat vond ik niets, maar ja we woonden op een bovenhuis met 2 kleine kindertjes en je moet dan toch wat, maar ik vond het helemaal niets, een werkkamp, kon de boel niet de boel laten dus thuis alles spic en span en dan op de camping hetzelfde verhaal en dan al die drankorgels uit de kantine en zaterdagavond naar de bingo…nou mij niet gezien…gelukkig hoeft dat nu niet meer.

Nou ik lig op schema hoor, haartjes geknipt, nagels geplakt ahum acryl dan he, en vanavond naar de pedicure man man de dag komt niet om. Nog 2x werken…blehhhhh en dan donderdagmiddag proberen een paar uurtjes te pitten. Morgenmiddag voor het laatst de boel strak trekken.

@ll: deze week krijgt ze nog onderzoeken, maar wanneer de uitslag weet ik niet precies…

@jac
Wat een rot bericht, ik hoop dat het meevalt.

hoi hoi ik ben weer thuis hoor

poehee vermoeiend hoor. niet veel gedaan natuurlijk, alleen geluisterd en heel veel info gekregen. het is wel leuk en uitdagend en zie mezelf dit werk zeker wel doen. en de mensen daar, ik weet niet maar het klikt echt. ook nog leuke verrassing, ben toch geswitched van team en dat voelt toch wel goed. leuke collega’s en zelfs 1 turkse dame (ook franse, spaanse en italiaanse, duitse hoor maar toch, die turkse viel me op) hahaha
duurt wel een paar weekjes denk ik voordat ik helemaal zelfstandig iets kan gaan doen, maar goed, je moet ergens beginnen. merk ook dat ikzelf erg verandert ben. contact met andere mensen gaat nu veel makkelijk er dat is wel een bron zorgen minder.
ze hebben er ook een koelkast, gelukkig, dus kan gewoon mijn spulletjes meenemen en mijn dieet blijven volgen. blij mee!

@ cyn ik ben misschien te zakelijk maar als je alle leuke dagen eens zou afwegen tegen de mindere, waar slaat de balans dan naar door. en hij zal vast wel van je houden en jij van hem, maar je bent een leuke meid, dus waarom zou je dat ook niet met een ander kunnen krijgen. iemand met wie je een toekomst hebt, waar je samen iets kunt opbouwen en waar ‘live’ betekent dat je aan het einde van de dag naar hem ruikt en hij naar jou, en niet via de webcam… maar goed, zolang je gevoel er nog is… ik denk alleen dat je wel beter verdiend.

@ jac getver, wat een akelig en vervelend nieuws. dat gun je echt niemand. ik hoop dat het misschien toch meevalt. ik weet dat het het akelige nieuws niet wegneemt, maar dit soort kanker hoort wel bij de top ‘best-behandelbare’ soorten. mijn vader was binnen 2 jr genezen van non-hodgkin en dat was alweer 20 jr geleden geloof ik.

uhmm… denk denk…
ik doe ff
@ beps, @ roanna, @ viev, @ raak, @ linda, @ jill @ trl :kus:
@ mk :kus: en veel succes morgen!!

@Bloemmie: Wat gaaf dat het zo loopt!!! Zie je wel…:)!!!

@Jac: Wat een K$$P bericht…

@bloem: fijn om te horen dat je 1e werkdag zo goed verlopen is

Koliboli,heel veel sterkte.

Bloem,fijn dat je eerste dag zo goed gegaan is.

Viva,bijna klaar voor de vakantie.

Hier net even een moeilijk momentje gehad,C vroeg waar papa is…Denk dat het komt omdat ze op het kdv met vaderdag bezig zijn,dacht eerst dat ik het verkeerd hoorde maar toen zei hij het nog een keer,ik zeg dus papa is er niet,zegt hij nee die komt zo…slik slik slik nee jochie die komt niet …:frown::crybaby: Had dit pas over een paar jaar verwacht niet nu al…

Goedenavond luitjes.

@Bloem: Nou, dat zijn goede berichten zo over je eerste werkdag en indrukken. Zo te zien ook behoorlijk multi cullti, dus steek je altijd weer wat van elkaar op lijkt me. Ik hoop voor je dat het dat is, wat je ervan verwacht en dat het je zal bevallen. Daar is het nu nog tekort voor, maar zo te lezen is je gevoel van deze 1e dag wel goed en dat zegt vaak ook al wel wat.

@TRL: Jeetje meid… wat moeilijk dan he!! Nu al. Tja… en als je die vraag nog niet verwacht had, komt het wel een beetje rauw op je dak. Maar ik neem toch aan, dat je er al weleens aan gedacht hebt, hoe je het ooit zal gaan vertellen als hij er aan toe is en om zou vragen. Maar inderdaad… hoe vertel je dat een kind van nog geen twee en half jaar? Ik hoop dat je hier uitkomt, want verdrietig is het natuurlijk wel voor beide zo. Misschien dat iemand je raad kan geven die zoiets dergelijks aleens heeft meegemaakt al dan niet zelf maar misschien in z’n omgeving. Nou, sterkte ermee. :kus:

@ trl lastige vragen, ik zou gewoon eerlijk antwoorden dat sommige kinderen een papa en een mama hebben, anderen twee mama’s of twee papa’s en sommigen alleen een papa of alleen een mama, maar dat het alleen maar betekend dat die persoon dubbel zoveel van hem houdt. en dat ie wel een mooie tekening voor opa mag maken voor vaderdag… hoe eerder je er ‘gewoon’ over doet, hoe normaler hij het vindt, als je er allemaal excusses voor gaat verzinnen dan voelt hij dat het ‘vreemd’ is en dan gaat hij het ook zo ervaren.

zal wel hard voor jou zijn dat hij je met de neus op de feiten drukt. uitgerekend hij, maar goed, het is zoals het is

Jac : wat een vreselijk bericht om te krijgen, veel sterkte hiermee
Bloem : 1e werkdag goed bevallen en de indrukken waren ook prima, je weet het wat ze zeggen he, goed begin is het halve werk, komt vast helemaal goed
MK : kindjes op bezoek
Cyn : beslissing is genomen en nu proberen verder te gaan maar jezelf daarbij zeker niet vergeten, ben je te belangrijk voor hoor !
Viva : langgggggggggggg duurt deze week he :slight_smile:
Roanna : alvast voorzorgen genomen en de codiene gehaald want is in Turkije niet te krijgen, hier ook niet hoor : je moet ze gewoon kopen hahaha, grapje
Trl : meissie dit is een moeilijk moment waarvan er helaas nog wel meer zullen volgen en zo klein kun je er nog niet echt op ingaan maar zal idd wel met de creche te maken hebben. Zou daar misschien even vragen of hij iets voor jou of je vader mag maken voor vaderdag zodat hij zich zeker niet buitengesloten voelt als er iets gemaakt wordt wat hij ook gewoon af kan geven, sterkte :kus:

Tsssssssssssss…is de site bij jullie ook zo traag? Lijkt wel stroop. Met andere sites geen last, alleen vanavond hier!

@Jac: Ik wou jou nog even sterkte wensen. Mocht het wel zo zijn, is het zeker wel een kankersoort die op zich goed te behandelen danwel te genezen is. Hopenlijk zal het allemaal mee gaan vallen met je nichtje.

Ik heb zelf ook ooit een nichtje gehad waar ze tijdens de zwangerschap er achter kwamen dat ze die ziekte had en moest de zwangerschap uitzitten voor de chemo en dan praat ik over jaren, echt jaren geleden. Ze is helemaal genezen en leeft nu nog. Ieder persoon staat opzich natuurlijk, maar er is hoop.

Zo, ik ga gelijk maar de boel afsluiten. Ik ga naar boven.
Weltrusten all en tot morgen. Weer een dagje om en dichterbij de :vak02:

hier ook zoooooooo traag, truste :slapen: lekker all

Goedemorgen.

@trl
Altijd lastig die vragen en confronterend.
Net wat bloem zegt, heel gewoon en luchtig erover doen, of het heel normaal is.

:turkey: **Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya **:turkey:
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Raak,hij maakt op het kdv ook altijd met vaderdag wat voor iemand anders…

Bloem,hij is nu 2,5 jaar dus echt snappen zal hij het nog niet…

MK,succes vandaag

mogguh girls

@ MK zet em op!! na zoveel proefexamens moet het lukken

TRL: die vraag zat er natuurlijk aan te komen… :kus: lastig hoor! :frowning:

Bloem: werkse vandaag weer!

MK : succes !! komt vast goed