Turkish Tea Time 2011

Bloem,ja hoor wel goed bevallen met C alleen,je leert je kind zo ook van een andere kant kennen thuis ben je toch ook met andere dingen bezig…

Roanna,voor mensen die slecht te been zijn of kleine kinderen hebben is het hotel geen aanrader…Was blij dat C al loopt anders is het een heel gesjouw.

Bloem,succes vandaag…Zal wel wennen zijn vroeg je bed uit …

Jill,idd de lira staat echt gunstig wij hadden 2.24 afgelopen week.

En nu weer naar het 'normale’leven terug C naar het kdv zo en ik weer aan het werk.

mogguh

ik ben ook weer eens lekker vroeg. misschien zelfs wel te vroeg maar dan kan ik nog eventjes lekker rustig farmen

:dag: fijne dag allemaal

Bloem: werkse!!! :smiley:

@Bloemmie: Suc6 vandaag!!! Benieuwd naar je verhalen ;)!!!
En rust: ja 1 week weer: dan zitten we allemaal daar…

Pfff niet een van mn beste nachten, veel wakker gelegen en geen idee waarom

Beps: vanavond dan vroeg naar bed?

Goedemorgen meiden.

Haha Jill dat klinkt lekker hoor, collega gaf gisteren ook al een mail waarin hij vertelde dat het bloedje heet is, nog heel even en dan mogen we. Vandaag haren knippen, nagels zetten en vanavond naar de pedicure, toe maar ga ik even strak weg hahahaha.
Nu nog aan het werk, een ochtendje dan he.
Net al bericht van sunnywebbie dat we 24 uur van te voren kunnen inchecken maar dat wist ik al, dus donderdagochtend om 6 uur zit ik achter de pc.

Cyn heb gelezen op het zusje dat het over is met askim, heel veel sterkte meis…en kop op hoor, je moet je niet laten gebruiken.

Bloemmie succes met het werken vandaag.

Beps k*t geslapen en geen idee waarom…voor jou een dikke knuffel.

Roanna nu wel lekker weer althans hierzo, hopelijk ook bij jou, en ja die borrel die nemen we zeker.

Ben goed bezig hoor, weer opbouwen met normaal eten en het valt mee hoor, je komt altijd wel iets aan als je dat doet maar ben nu in totaal nog geen kilo aangekomen in een week normaal eten en zit dus keurig onder de 79 kilo. Dus dat is heel netjes…kijken wat ik weeg als ik terug kom van vakantie, de hele maand juli ga ik zo bij zo weer aan de shakes, kijken of we er nog een paar kilo vanaf kunnen krijgen.

Viva: nou het is voornamelijk erg lastig tussen ons. Maar volledig over, dat weet ik nog niet…
Jij nog steeds super met je gewicht! Knap hoor! Maarrehm niet zo heel veel meer eraf toch? Anders blijft er niks van je over :wink: :kus:

Ik heb eens teruggelezen Cyn, en ik kan niet anders dan het met de meiden daar eens zijn: Waar een wil is is een weg!!! En zoals Mutlu al zei: Zolang je blijft ‘dreigen’ neemt hij je niet serieus…
Ik snap best dat je niet ‘zomaar’ je gevoel uitzet, maar je moet ook bedenken: Hoeveel kan iemand van me houden als hij me zo behandeld…(en dat vind ik veel belangrijker!!!)
Hij zal zeker om je geven: maar als hij zoveel van je houd als hij zegt dan neemt hij veel vaker contact op(al is het maar het bekende rinkelen van je foon…)

Sterkte hiermee meis…

Mogge all, ik zo naar mijn moeder toe maar nog even tijd om hier te kijken
Viva : dat wordt een beetje werken en daarna lekker verwennen om klaargestoomd te worden voor de vakantie :cheer: enne je gewicht gaat goed hoor, kunt nu daar ook een beetje normaal van het eten gaan genieten, heerlijk toch
Bloem : al vroeg uit de veren en aan het werk, ben benieuwd
Jill : ook nog gespot, problemen met het internet en heel heet, goeie koers en druk druk druk hahaha, klinkt zaligggggg allemaal
Beps : rot geslapen en wil weer op vakantie
Trl : heerlijk samen kunnen genieten in Kusa en nu weer back to the normal life
Cyn : laat je niet verdrietig maken dat is het belangrijkste, in een relatie moet te plezier aan elkaar beleven, als dat er niet meer is houdt het helaas op. Maar ik begrijp toch wel uit je woorden dat het bij jou nog niet zo ver is :kus:

Raak: nee zeker niet. Heb hem gisteren weer “live” gezien, beide in tranen en dan besef ik gewoon zo erg dat ik hem helemaal niet kwijt wil!

En ik weet ook dat het al een langere tijd niet heel soepel loopt en dat maakt me gewoon enorm aan het twijfelen.

Cyn,je wilt hem niet kwijt,maar zo behandeld worden verdien jij ook niet…En als hij maar tot half 11 werkt kan hij daarna toch best even tijd maken voor jouw als is het maar 10 minuten of een rinkel…

Goedemorgen all.

Ik zal me ook even melden, dan zijn we weer zo’n beetje compleet. Nouja… op Bloem na dan, maar die was al even geweest en zit nu op het “echte werk”.

Tja… ik volg het hier en daar ook wel zo’n beetje… maar ik doe er verder geen uitspraken over, ( alhoewel ik er wel een mening over heb) mede ook omdat het meeste al gezegd is en de meesten het ook goed met Cyn voor hebben.
@Cynthia: Ik wens je gewoon alle sterkte, maar vooral wijsheid. :kus:

@Jill: Oh echt? Zoooo… heet? Nou, ik mag het wel hoor, al zal ik veel in de schaduw moeten blijven, maar no problem. Kan nie wachte!!

@Viva: Dat wordt veel kopen, kopen, kopen nu we veel voor weinig krijgen he!!!

@Beps: He, wat vervelend dan weer. Tja, kun je weleens zo hebben he!!

@Raak: Veel plezier met moeders vandaag.:dag:

@TRL: Proberen het ritme weer op te pakken vandaag. Succes.

Ik had sinds gister de hele boel verstopt zitten en rauwe keel, kriebelhoest, dus heb gister gauw nog even codeine tabletjes gehaald bij de HA, want in Turkije is bijna alles te koop, maar dat niet zonder recept. Ik had er vorig jaar in ADR ook zo’n last van en had toen niets bij me, dus laat het nu niet weer gebeuren.

Nou, iedereen een fijne dag verder. :kus:

@Roanna: Zijn die niet te koop in turkije?? Hahaha… alles met opium en met antibiotica wel, maar die niet hahaha…raar land is en blijft t haha…

@Beps: Nee, echt niet. Ik zat die middag even bij Ozzy’s en vertelde dat en hij zei probeer het even aan de overkant bij de apotheek, maar die dame legde me uit, dat ze dat niet zonder recept mogen verkopen en zei hetzelfde wat jij nu net zei. Bijna alles is te koop en net dat niet. Raar he!! Ik zou maar een receptje moeten halen bij een arts, maar dat had ik er niet voor over, omdat we ook alweer bijna naar huis zouden en de obers in ADR me verwende met warme cognac, wat ook wel een beetje hielp. lol2

ik kom ook weer even langs, vrij vandaag maar druk met doktersbezoek vanmorgen ivm erge allergieklachten naar de HA geweest, krijg zwaardere medicijnen en kon gelijk door om bloed te laten prikken voor een allergie test, eind vd middag medicatie ophalen en vanmiddag naar de tandarts voor controle

@viva: bijna op vakantie, hopelijk heb je beter weer dan de buren

@trl: welkom thuis

@cyn: sterkte meis

@roanna: succes met de verstopping hopelijk is het over voor de vakantie

@beps: hoe beviel het kamperen, ga je vaker kamperen?

@bloem: succes vandaag

@Linda: ECHT NIET!!! Ik ben daar niet voor gemaakt: Kramperen!!! Het is handig voor de weekenden zoals nu: weg met de honden mooi weer en lekker met een grote groep daar. Maar verder: VLIEGTUIG en HOTELS hahahaha…

@linda
In de lappenmand.

@beps
Toch meer van mooie hotels.

@viva
Nog steeds op schema.

Ik heb vandaag de laatste proefexamens gemaakt. Nu 2 meisjes te spelen, we hebben net muffins gemaakt en die gaan we zo opsmikkelen.
Vanavond nog een uittreksel van mijn uittreksel maken en dan morgen vroeg op pad.

@cyn
Sterkte met alles, wat je ook beslist.

@trl
Alweer aan het werk.

@bloem
Zware dag, 1e dag altijd erg vermoeiend.

@jill
Lekker heet dus, geniet er maar lekker van.

@roanna
Jij ook alvast wat spullen bij elkaar zoeken??

@bloem: erg benieuwd hoe het is geweest!?!?!
@beps: wat zei je over 13 dagen ga je alweer? dan al dat ik ook al snel hahahaha, maar goed eerst Viva en Roanna.
Maar je hebt 2 super mooie tankini’s! En puber heet voortaan sjakie!
@roanna: nog even bij de HA geweest, want net wat als gezegd is TR blijft raar qua medicijnen ed.
@viva: en ben je er klaar voor??? Of nog de laatste dingetjes
@Linda: Last van haar allergie en wat zei de TA?
@cyn: veel wijsheid toe gewenst, je moet doen wat je hart je in geeft! En waar jij je goed bij voelt!

Nou ik heb geen leuk nieuws gekregen. Mijn nichtje van 18 wordt verdacht van lymfeklierkanker . Dus nu krijgt ze onderzoeken en dan ja afwachten dus…

Jac: he gadverdarrie! Wanneer hoort ze de uitslag? Of wanneer moet ze voor onderzoek?